zn

Piotrek XX L#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie. Jak niektrzy zapewne wiedz miaem przygode na chorwacji
(pooenie motocykla i koniec waklacji)
A e nie miaem ponownej ochoty aby go naprawia pocz pantoflow sie
rozeszo ze moze bym go sprzeda i tak wczoraj przyjecha interesant
zobaczyc go a ze przyjecha juz busem to zostaem bez motocykla... Trzeba
bedzie cos pomysle do wiosny i znow zmieni cz nicka..

--
pozdr.
Piotrek (juz bez XXa) moe Piechur

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotrek XX napisa(a):
Witajcie. Jak niektrzy zapewne wiedz miaem przygode na chorwacji (pooenie motocykla i koniec waklacji)

Niektorzy wiedza, wiekszosc chyba jednak nie.

[...]

Znaczy sie... Padaka po dzwonie poszla do ludzi?
Przypomina mi sie sprawa Gizmo, ktoren znalazl po jakims czasie ogloszenie o sprzedazy swej skraszowanej dziewiatki. Jako nowki sztuki nie smiganej. Ciekawym doswiadczeniem byla konfrontacja tej oferty ze zdjeciami z parkingu policyjnego.
Licze, ze to nie jest twoj ostatni post w tym watku?

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Piotrek Piechur L#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotrek XX napisa(a):
Witajcie. Jak niektrzy zapewne wiedz miaem przygode na chorwacji
(pooenie motocykla i koniec waklacji)

Niektorzy wiedza, wiekszosc chyba jednak nie.

Ano  wikszoc nie wie bo nie byo czym sie chwali w sumie mogem
pochawali sie tym e ja i moja towarzyszka wyszlimy bez najmniejszego
siniaczka.... Nie oszczedzajmy na ciuchach nie warto sam sie o tym
przekonaem.

[...]

heh nie wiem z tym pewnie bedzie podobnie chociaz chopak mowi ze kupuje
dla siebie.
pozyjemy zobaczymy w kadym razie jakie buty musze kupi bo wszedzie teraz
pieszk trza migac i nie ma mozliwoci sie zoyc do kolanka chyba ze w noc
Andrzejkow jak bede sie turla do domku z imprezy...
I teraz pozostaje pytanie co kupic dalej napewno cos mniejsze moze fazerek??
heh ale to na wiosne...

--
pozdr.
Piotrek Piechur

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

na górę