znizka za posiadanie dzieci;-) w pizetju

krzychut #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

czolem

W pizetju zapytalem o AC na motur. Nawet dostalbym znizke za posiadanie
dzieci w wieku do lat 15 w ilosci sztuk jeden choc probowalem na dwojke... z
rzeczona znizka wyszlo tylko 3400 zl polskich...
za OC 43 zl - tyle jeszcze udzwignalem...;-)

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

krzychut napisa(a):
W pizetju zapytalem o AC na motur. Nawet dostalbym znizke za posiadanie
dzieci w wieku do lat 15 w ilosci sztuk jeden choc probowalem na dwojke

Trzeba miec swoje, czy mozna jakies z ulicy przyprowadzic?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

krzychut napisa(a):
[...]

No niestety PZU zlikwidowalo pakiety na motocykle i w chwili obecnej w mojej sytuacji Alianz wychodzi troche taniej.
A wlasnie. Ktos tu kiedys sie oglaszal, ze robi polisy alianza, moze by sie odezwal, chce skonsultowac kwote.

pozdr.
MYSTIK

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Mystik napisa(a):
krzychut napisa(a):
[...]

a oni mieli pakiety?

i w chwili obecnej w mojej sytuacji Alianz wychodzi troche taniej.

no, tez sie przenioslem z AC, ale juz dawno :) ale OC to PZU ma tansze.

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

gildor napisa(a):
No niestety PZU zlikwidowalo pakiety na motocykle

a oni mieli pakiety?

Do zeszlego roku mieli. Podobno zdarza sie jeszcze, ze dealerzy daja cos na nowe motocykle, ale to chyba tylko na rok i trudno to nazwac jakimis pakietami.

i w chwili obecnej w mojej sytuacji Alianz wychodzi troche taniej.

no, tez sie przenioslem z AC, ale juz dawno :) ale OC to PZU ma tansze.

Oczywiscie. OC tansze. A malo tego Alianz nie ma znizki jak sie ubezpiecza i OC i AC, kompletnie bezsensu.

pozdr.
MYSTIK

virazka #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Mystik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl> napisa :

Do zeszlego roku mieli. Podobno zdarza sie jeszcze, ze dealerzy daja cos
na nowe motocykle, ale to chyba tylko na rok i trudno to nazwac jakimis
pakietami.

Ano mieli. Poniewa moje moto jest w leasingu w zeszym roku ubezpieczaam w
PZU. Cay pakiet wyszed co koo 8-9% wartoci motocykla. W tym roku
zakrzyczeli blisko 25%. W alianzie wyszo ok. 40% taniej ni w PZU.

pozdr,
paniifazer

no ale wlasnie dlatego, OC mam w PZU :)

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA
ARCH: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle?hl=pl&lr=
;) nie czyn jak ja czynie, tylko jak nauczam ;)

na górę