znamy tego ... "pana"?

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://tinyurl.com/xsiadz

pj
gsx1300r
R-co

nalesnik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "nalesnik" nie zna si na prawdziwej tuce:

a tego?
http://img15.nnm.ru/2/9/b/4/7/3156c81f95b6533ec1d0d8e1109.jpg

Do Demis Russos  w drodze do Sopotu =(:-o)

Zdroofka Johnny

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zuzka600f #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

  Czesc,

On 29 Kwi, 16:24, "(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
http://tinyurl.com/xsiadz

Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

  Pozdrawiam,
  Tomek

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-30 09:02, zuzka600f pisze:

Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

Pewnie ze zmienia - wizerunek psuje! (motocyklist

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-30 09:02, zuzka600f pisze:

Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

Wiesz co Tomku? Przemyslalem i napisze jeszcze raz.

1. Tak, zmienia - bo znasz zlego, ZLEGO czlowieka. I skoro go znasz, to mu to powiedz od siebie, i od nas (? - no dobra nie moge mowic za innych), powiedz mu to ode mnie. Ze jest ZLY. To, ze byl (jest?) ksiedzem, nie "rozrzedza" jego zla, wiesz? Byl jednym z nas - motocyklista, i za takiego - szczegolnie w mediach - chcial uchodzic. Okazalo sie, ze byl &%#@@^*.

2. Ostatnio jest czas by tlumaczyc zlo. By usprawiedliwiac beznadziejnosc dzialan podejmowanych przez "wysunietych na czolo" czy narodu, czy parafii, tzw. czynnikami. Jeden sie ostatnio np. bohatersko zabil w lotniczej katasrofie. I przez sam ten fakt stal sie zupelnie kims innym - przynajmniej w oczach WIELU, jak wskazuja badania. Latwo zapominac? Niektorym - jak widac - tak....

p.s.

Przychodzi L.K. do nieba bram i puka. Puka i nic. W koncu slychac z drugiej strony zamknietych drzwi glos sw. Piotra:

- "Spieprzaj dziadu!"

pj
gsx1300r
R-co

zuzka600f #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

  Czesc,

On 30 Kwi, 16:15, "(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Piotrku, znam "Wuja" od kilkulat jako organizatora imprez w Malej i
bez zenady napisze jeszcze raz, ze chyba nie mialem okazji bywac na
lepiej zorganizowanych "masowkach". Przez ten czas rozmawialem z nim
pare razy.
Nie mam zamiaru oceniac go jako czlowieka i z ocenami poczekalbym
przynajmniej do konca procesu, o ile taki bedzie. Na razie goscia
aresztowali pod zarzutem molestowania na czas dochodzenia i bardzo
dobrze, natomiast to nie jest czas na jego "zabijanie".
Paru osobom juz to mowilem/pisalem i Tobie to powtorze -
"molestowanie" to bardzo szerokie pojecie - mozesz pod to podciagnac
zarowno glupi tekst, jak przytulenie zaryczanej gimnazjalistki na
korytarzu w szkole. Czy bylo tak, czy cos wiecej nie wiem - nie bylem
tam. Moze jest to naciagana interpretacja zdarzen, a moze sie facetowi
rzeczywiscie pomotalo w glowie.

Mam nadzieje, ze przeprowadza naprawde porzadne dochodzenie i normalny
proces bez pokazowki z wrokiem adekwatnym do winy.

Mam w pamieci caly czas studenta z Lublina, ktorego posadzili za
molestowanie, czy nawet seks z nieletnia, bo sie dwie pindy
gimnazjalistki chcialy zabawic i dobrze spreparowaly zeznania. Gosc by
siedzial w pierdlu latami, gdyby sie nie wygadaly kolezankom w klasie,
a jedna z nich przekazala to rodzicom.

[...]

Piotrek, nie mam zamiaru go usprawiedliwiac, pisac petycji, jak
"wybitni"  za Polanskim.
Mam nadzieje na porzadnie przeprowadzone dochodzenie i sprawiedliwy
wyrok dla niego.

Ja go znam jako swietnego organizatora i zyczliwego czlowieka - tyle
ode mnie w temacie.

  Pozdrawiam,
  Tomek

Ritchie tdepa@NOSPAM.gazeta.pl

zuzka600f <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

  Pozdrawiam,
  Tomek

A to zalezy, ile lat miales, jak go poznales ;) Pzdr. Ritchie.

-- -- -- -- -- -
XV1700
F650GS

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://tinyurl.com/xsiadz
"Dziewczynki".... K. dla mnie dziewczynki, to maj po 3-10 lat, a 15 letnie,
to co najmniej dziewczyny, jak nie kobiety !
Ale jak zwykle relatywizm w czystej postaci, jak trzeba to 15 latka bdzie
kobiet, jak trzeba to dziewczynk.
WOJO

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 10:10, "WOJO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
popierasz zestawien 15+51.
Czy moze nie masz nic naprzeciwko?

--
zdrowka
amos

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
popierasz zestawien 15+51.
Czy moze nie masz nic naprzeciwko?
Dobrze wiesz o co mi chodzi. Nie popieram zestawie, jak wyej, ale
nazywajmy rzeczy po imieniu, a nie piszmy tak, jak nam jest wygodniej, eby
wzbudzi wikszy niesmak.
WOJO

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"WOJO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
popierasz zestawien 15+51.

A zestawienie 25+61?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Jacotowi" trjkaci juz nie starczaja:

Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
popierasz zestawien 15+51.

A zestawienie 25+61?

Ajajajaj!!! Toz to juz nawet nie gruppen sex, ale sodomia i gomoria...
chociaz 61 kobiet na 25 faciw brzmi niezle. Odwrotnie tez ujdzie, ale z pod
warunkiem instalacji kroplwki na plecach ;-o (wicie, rozumicie - taka butla
jak nurkowie)

Zdroofka Johnny

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 10:25, "WOJO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Dobrze wiesz o co mi chodzi. Nie popieram zestawie, jak wyej, ale
nazywajmy rzeczy po imieniu, a nie piszmy tak, jak nam jest wygodniej, eby
wzbudzi wikszy niesmak.

Taki swiat. Kazdy goni za sensacja, bo poki co to sie sprzedaje.

Ja tam do tego przywyklem i podchodze z odpowiednim dystansem.

amos

W dniu 2010-04-30 10:25, WOJO pisze:
Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
popierasz zestawien 15+51.

To doskonaly uklad. Oboje maja tyle samo lat ino cyferki poprzestawiane.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

On Fri, 30 Apr 2010 10:10:36 +0200, "WOJO"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

"Dziewczynki".... K. dla mnie dziewczynki, to maj po 3-10 lat, a 15 letnie,
to co najmniej dziewczyny, jak nie kobiety !

Moze miec i 8 byleby mlodo wygladala ?

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

mleko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2010-04-30 10:10, WOJO wrote:
http://tinyurl.com/xsiadz
[...]

Mniejsz o to czy dziewczynki, czy dziewczyny. To nie istotne, chociaz gdyby facet w jego wieku dobieral sie do mojej corki , to nie wiem jakbym sie zachowal.
Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.
Zanim ubral sutanne znal zasady.Nie spodobaly mu sie, mogl sie wycowac. Ponoc jest cos takiego jak wolna wola.
"Relatywizm w czystej postaci" ? Pieprzenie - ksiadz co dupczy, czy to dziewczyny, kobiety czy tez panow,  zawsze bedzie na pierwszej lini ognia.

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mniejsz o to czy dziewczynki, czy dziewczyny. To nie istotne, chociaz
gdyby facet w jego wieku dobieral sie do mojej corki , to nie wiem jakbym
sie zachowal.

Widzisz i tu si mylisz, gdy ju po tym artykule masz wyrobione zdanie na
ten temat.
A odpowiedz mi (lub sobie) czy jeste pewien, e Twoja crka (15 lat ?) nie
wie co to seks ?
Czy jeste pewien, e doszo do gwatu, a moe raczej byo to za
"porozumieniem stron", a potem szanta mia zaatwi dostatnie ycie w
luksusie modym,przedsibiorczym "dziewczynkom" ?
Szanta nie wyszed, to trzeba byo si zemci.
I Ty i ja nie wiemy jak byo naprawd i nie nam to osdza, ocenia.

Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial
nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to
robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.

Facet ma 51 lat. Jeste pewien, e cae ycie robi le i naley to
przekreli ?
Owszem, nie podoba mi si to co zrobi, ale jest takim samym czowiekiem,
jak Ty czy ja, takim samym "samcem" na ktrego dziaa wiele pokus.
Nie staram si Go usprawiedliwia, a raczej zrozumie,a Ty osdzie Go
jeszcze przed rozpraw.

Zanim ubral sutanne znal zasady.Nie spodobaly mu sie, mogl sie wycowac.
Ponoc jest cos takiego jak wolna wola.

Nigdy nie miae chwili zwtpienia i saboci, zawsze szede tylko jedyn
suszn drog ?

"Relatywizm w czystej postaci" ? Pieprzenie - ksiadz co dupczy, czy to
dziewczyny, kobiety czy tez panow,  zawsze bedzie na pierwszej lini ognia.

Masz racj, zawsze takie sprawy bd wywoywa najwiksze zgorszenie wrd
ludzi, poniewa to On mia by "sol". Ja jednak pisaem o relatiwizmie
autora artukuu, ktry tak dobra zdrobnienia, by odbiorca by przekonany o
winie domniemanego sprawcy jeszcze przed osdzeniem.
WOJO

Grzybol ArniJużNieR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "WOJO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Chopie, albo jeste zbokiem ktry stuka dzieci, albo po prostu
popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? Co Ty
pierdolisz? Jakie porozumienie stron kurwa? jebanie nieletniej to
przestpstwo i adnego porozumienia stron tu nie ma. Za to w kryminale
idziesz na krat a w najlepszym wypadku rucha Ci kto chce a Ci kichy
powya. I nie prbuj tu mydli nikomu oczu, e 15 latka wyglda jak
kobieta to mona j stuka. Wypu swoj crk z domu, jak ma 15 lat to
zatrudnij j na lato w agencji... Tfu... kurwa na takich zbokw.

P.S. Andrzej Samson pewnie by Twoim kumplem...
Rzyga si chce.

--
Grzybol

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko.

I na tym ta dyskusja powinna si

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Grzybol w jakim wiecie yjesz ?!
Chcesz zobaczy na wasne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia loda
za perfumy, to pogadaj z ochron galerii handlowych, pogadaj z nauczycielami
gimnazjw, zapytaj lekarzy poonikw jaki odsetek matek ma poniej 16 roku
ycia.
Co do reszty twojej wypowiedzi, to przemilcze to, bo widz, e nie nauczye
si czyta ze zrozumieniem.
Kolejny, ktry sobie dorabia ideologi wedle uznania - gdzie pisaem, e
takie zachowanie popieram i kto da ci prawo do oceniania mnie w taki sposb
?
Wybacz, nie przeczytam twojej odpowiedzi, bo nie uwaam si za "zboka", a
tym bardziej "popierdolonego zboka", jednak w Polsce kady podobno mierzy
w/g swojej miary, wic ju wiem kim jeste marny czowieczku.

Grzybol w jakim wiecie yjesz ?!
Chcesz zobaczy na wasne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia
loda  za perfumy, to pogadaj z ochron galerii handlowych,

Bye , korzystae? Gratuluj zboczecu...

[...]

Tak, wedle uznania:-) Co Ty pierdolisz????

[...]

Bronisz zboczeca-ksidza. Uwaasz to co zrobi za norm. Wic jeste
popierdolony. Jeste zbokiem jak ten pseudoksidz. Jak wikszo ksiy. To
pierdolenie o miarce pochodzi z czsw komunizmu - jaki chuj to wymyli,
eby oczyszcza si z win. Dla mnie jeste zbokiem. Tyle.

--
Grzybol

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nic w twoich sowach nie zmienia faktu, e ksiulo popeni przestpstwo w wietle prawa i na pewnno wspwiniowie potraktuj go nieco inaczej ni np. zodzieja - a  to bdzie dla tego skurwiela najwiksz kar.

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 2010-05-03 10:24, Uytkownik Inead napisa:

Nic w twoich sowach nie zmienia faktu, e ksiulo popeni przestpstwo w wietle prawa i na pewnno wspwiniowie potraktuj go nieco inaczej ni np. zodzieja - a  to bdzie dla tego skurwiela najwiksz kar.

Nie koniecznie go wsadz, moe nawet zrobi z tego spraw polityczn
w stylu nie damy atakowa naszego kocioa i naszej wiary a rodziny
dziewczynek zaszczuj.
Nawet jak go jednak wsadz to te raczej nie do celi z takimi
ktrzy chtnie by mu "wytumaczyli" co zrobi le.

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

WOJO pisze:
[...]

no ale popierasz czy tylko opisujesz, bo nie wiem? bo to e zodziej kradnie, nie znaczy, e jest wszystko ok, tak? no.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nie popieram - staram si tylko uralni patrzenie na rzeczywisto
niektrych idealistw.
wiat jest jednak inny, dlatego przed ocen wstrzymam si do wyroku.
WOJO

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
[...]

Ch?opie, albo jeste? zbokiem kt

Grzybol ArniJużNieR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
news:hrn3kt$kee$1news.task.gda.pl... W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol
pisze:
[...]
Ch3opie, albo jeste? zbokiem ktry stuka dzieci, albo po prostu
popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta???
[...]  Tfu... kurwa na takich zbokw. P.S. Andrzej Samson pewnie by3
Twoim kumplem... Rzygaa sie chce.
Grzybolu - super - "mdrolu":
"Art. 200. K.K.  1. Kto doprowadza maoletniego _poniej_lat_15_ do
obcowania pciowego lub do poddania si innej czynnoci seksualnej albo do
wykonania takiej czynnoci, podlega karze pozbawienia wolnoci od roku do
lat 10.
2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treci pornograficzne z udziaem
takiej osoby. "
A teraz przepro Pana.

Pierdol sie. Gupolu...

--
Grzybol

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

(pj) pisze:
W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:

Grzybolu - super - "mdrolu":

Czy moglibycie przesta wyciga mi tego jeopa z wora ? Skju.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Grzybol ArniJużNieR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisa w wiadomoci
(pj) pisze:
W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
Grzybolu - super - "mdrolu":
Czy moglibycie przesta wyciga mi tego jeopa z wora ? Skju.

Pejota? Nie ma sprawy. Ale on chyba tak samo jebnity jest jak Ty, wic
powinnicie si dogadywa...

--
Grzybol

Vir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic pisze:
(pj) pisze:
W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:

Grzybolu - super - "m

Grzybol MagicRobi?@wp.pl

Uytkownik "Vir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Magic pisze:
(pj) pisze:
W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
Grzybolu - super - "mdrolu":
Czy moglibycie przesta wyciga mi tego jeopa z wora ? Skju.
Socjopatia - zaburzenie osobowoci, przejawiajce si nierespektowaniem
podstawowych norm etycznych oraz wzorcw zachowa w spoeczestwie,
uwidaczniajce si w wyranym braku przystosowania do ycia w
spoeczestwie.
Socjopaci mimo normalnego (lub nawet wikszego) poziomu inteligencji nie
potrafi podporzdkowa si zasadom wspycia spoecznego
Zaburzenie osobowoci jest stanem psychicznym, w ktrym nastpuje
czciowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie
gwatowne zmiany osobowoci. Osobowo moe ulec dezintegracji gdy
dochodzi do traumatycznych przey osobistych, uzalenie lub moe by
jednym z objaww niektrych chorb psychicznych. Zaburzenia osobowoci nie
s typowymi zespoami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i
psychospoeczne.

Tyle wiesz o Magicu? No, no, nie wiedziaem e z nim a tak:-)

--
Grzybol

W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
[...]
> Ch?opie, albo jeste? zbokiem który stuka dzieci, albo po prostu
> p*rdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? \
>
> P.S. Andrzej Samson pewnie by? Twoim kumplem...
> Rzyga? si? chce.

Grzybolu - super - "m&#65533;rolu":

"Art. 200. K.K. § 1. Kto doprowadza ma&#65533;letniego _poniżej_lat_15_ do
obcowania p&#65533;iowego lub do poddania si&#65533;innej czynno&#65533;i seksualnej albo
do wykonania takiej czynno&#65533;i, podlega karze pozbawienia wolno&#65533;i od
roku do lat 10.
[...]

A teraz przepro&#65533;Pana.
Ale ktrego? Bo ten 'xiondz' to:
'Wrd pokrzywdzonych s dwie dziewczynki poniej 15. roku ycia' jak by pasuje.
(zrodo):
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7828918,Slynny_ksiadz___motocyklista___molestowal_trzy_dziewczynki.html

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Grzybol MagicRobi?@wp.pl

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]
Grzybolu - super - "m?rolu":
"Art. 200. K.K. § 1. Kto doprowadza ma?letniego
_poniżej_lat_15_ do  obcowania p?iowego lub do poddania
si?innej czynno?i seksualnej albo  do wykonania takiej
czynno?i, podlega karze pozbawienia wolno?i od  roku
do lat 10.
[...]
A teraz przepro?Pana.

Pana xiendza chyba.

--
Grzybol

Przemek P #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mleko" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial
nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to
robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.

Po pierwsze to temat NTG ale fajnie wakowac go bo to ksidz.
Po drugie chyba widziaes jak dupczy skoro ju go osdzie. Powiniennes
zgosic si do prokuratury jako wiadek.
Po trzecie ksidz to nie zakonnik. Slubw czystoci nie skada (chyba e
jest zakonnikiem to luby czystoci skada).
Po czwarte celibat to zakaz wstpowania w zwizek maeski a nie luby
czystoci.
Po pite jak dupczy to popeni taki sam grzech jak kazdy inny co dupczy na
boku i przed lubem. A jak kto niewierzcy to i tak powinno go to g
obchodzi.

Fajnie jest zagldc komu w yciorys i szukac wad wasnych nie widz.
A poza tym EOT.
Pozdrawiam.
--
Przemek Podstawka
RF 900

Grzybol MagicRobi?@wp.pl

Uytkownik "Przemek P" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Mona zrozumie, e kochasz tego xidza, e dobrze Wam razem, ale chopczyku
zalepiony mioci do czarnych nie zauwaye, e wspycie z nieletni to
przestpstwo. Przestpstwo popenione przez xidza, czyli osob, ktra
tumaczy z ambony wszystkim jak y w zgodzie z dekalogiem - jest tym
bardziej chujowo postrzegane i powinno by tym ostrzej karane i tpione. Nie
tylko przez wadze pastwa, ale przede wszystkim przez sam zapyziay
koci, ktry takie przypadki stara si ukrywa i wpywa na sdy i
prokuratury by te nie wymierzay kar, bd ostro mataczyy i nie
doprowadzay do rozpraw czy wyrokw. I powiedz mi kurwa e tak nie jest!!!!

--
Grzybol

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grzybol" napisa w wiadomoci news:hrr9sn$k3v$1mx1.internetia.pl...
Uytkownik "Przemek P" napisa w wiadomoci
Uytkownik "mleko" napisa w wiadomoci news:hreouj$b68$1news.onet.pl...
[...]

EOT, bo Ty si wypowiedziae, taaak?

[...]

Ale o co chodzi?
Przecie skoro to tam nie jest przestpstwem, to i w ambasadzie Watykanu chyba te.

http://wiadomosci.onet.pl/2161354,11,legalny_seks_z_12-letnimi_dziecmi_w_watykanie,item.html

--
Jasio
vx etz

Przemek P #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jasio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

EOT, bo Ty si wypowiedziae, taaak?

EOT bo to temat nie zwizany z tematyka grupy. Ciko zrozumie?

--
Przemysaw Podstawka
RF 900

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przemek P napisa(a):
EOT bo to temat nie zwizany z tematyka grupy. Ciko zrozumie?

Jakto niezwiazany? Kupa tu pedofili na motocyklach.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Przemek P #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Przemek P napisa(a):
EOT bo to temat nie zwizany z tematyka grupy. Ciko zrozumie?

Jakto niezwiazany? Kupa tu pedofili na motocyklach.

:-))) to  zmienia postac rzeczy :-)))

--
Przemek Podstawka
RF 900

Przemek P #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> napisa w wiadomoci

Mona zrozumie, e kochasz tego xidza, e dobrze Wam razem, ale
chopczyku zalepiony mioci do czarnych nie zauwaye, e wspycie z
nieletni to przestpstwo.

Gwniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mw do mnie chopczyku - to po
pierwsze.
Kto to sa czarni? A kim Ty jeste? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
nazwiska albo sie go wstydzisz.
Ja wiem co to jest przestpstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz stad
te gupoty. Pki prokurator nie udowodni, a sd nie skarze prawomocnym
wyrokiem nie masz prawa osdza tego czowieka. A jezeli to robisz to
amiesz prawo.

[...]

Mylisz si. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma rnicy, czy
ksidz, czy prawnik, czy TY je popeniasz!
Wobec prawa wszyscy maj by rwni. I cho tak nie jest to tak powinno by!
Dla mnie temat jest bzdurny i nie chce mi si z Toba gada, bo jestes
zwykym matokiem co to rzuca si jak g...o w przerbli na widok ksidza
:-)))

--

Gwniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mw do mnie chopczyku - to po
pierwsze.

Dziki, wietnie si z tym czuj... chopczyku:-)

Kto to sa czarni? A kim Ty jeste? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
nazwiska albo sie go wstydzisz.

O kurwa, ja si wogle nie nazywam!!!

Ja wiem co to jest przestpstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz

Hehe, kurwa, zadziwiasz mnie w swoim idiotyzmie:-)

stad  te gupoty. Pki prokurator nie udowodni, a sd nie skarze
prawomocnym  wyrokiem nie masz prawa osdza tego czowieka. A jezeli to
robisz to  amiesz prawo.

Kurwa, zaraz zapluj monitor ze miechu:-)

Mylisz si. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma rnicy, czy
ksidz, czy prawnik, czy TY je popeniasz!

Ja nie. Ksidz tak. Prawnik nie:-)

[...]

e niby tak mi si ksidz podoba? Hmm, moe ta jego sukienka... Ale raczej
bym go nie zern, no chyba e na dobrej bani...

--
Grzybol

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Przemek P" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:4be133fd$0$17100$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> napisa w wiadomoci news:hrr9sn$k3v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Czyli mora z twojego postu jest taki: KSIEA!!!RUCHAJCIE DZIECI TYLKO NIE DAJCIE SI ZAPA!!!

enada, enada!!! W tym kraju nie zamykaj do pierdla ludzi za to e kto puscil plot. Z ca pewnoci prokuratura dysponuje dowodami. I jak jeszcze sysz e MOTOCYKLICI zbieraj kas na kaucj to mnie juz szlag trafia. ycz temu panu duuuugiej odsiadki i bardzo bolcej pupy.

Przemek P general71@@o2.pl

Uytkownik "Inead" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Czyli mora z twojego postu jest taki: KSIEA!!!RUCHAJCIE DZIECI TYLKO NIE
DAJCIE SI ZAPA!!!

Wiesz co to mora? chyba nie. Czytaj ze zrozumieniem.
Ja nie pisaem czy komu (nie obchodzi mnie czy robotnik z huty, kolejarz,
przedstawicil firmy farmaceutycznej czy ksidz policjant, etc) wolno r....
dzieci. Pisaem eby powstrzyma si z ocen, pki niezawisy sd nie wyda
wyroku w sprawie.
W Polsce wasnie jest jak jest bo tacy jak Ty wiedz najlepiej kto jest
przestpca a kto nie.

enada, enada!!! W tym kraju nie zamykaj do pierdla ludzi za to e kto
puscil plot.

Ale mnie rozbawie. Przejrzyj na oczy! Jest wiele przypadkw np:
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091115/KRYMINAL/913973280
Aha, co to znaczy "w tym kraju"? Nie wiesz jak on ma nazw?

Z ca pewnoci prokuratura dysponuje dowodami. I jak jeszcze sysz e
MOTOCYKLICI zbieraj kas na kaucj to mnie juz szlag trafia. ycz temu
panu duuuugiej odsiadki i bardzo bolcej pupy.

A ja Tobie ycz rozumu.
Zanim potpi tego Pana, poczekam na koniec procesu.

Przemek Podstawka
RF 900
Lublin

uuki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 7 Maj, 11:22, "Przemek P" <general71@@o2.pl> wrote:
> [...]

> panu duuuugiej odsiadki i bardzo bolcej pupy.

A ja Tobie ycz rozumu.
Zanim potpi tego Pana, poczekam na koniec procesu.

Broni ksidza katole, bo na pewno niewinny! W Irlandii te kurwa sami
wici! A dzisiaj niedziela, modli si trzeba!

mleko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2010-05-05 09:50, Przemek P wrote:

Po pierwsze to temat NTG ale fajnie wakowac go bo to ksidz.

TG, bo motocyklista.

Po drugie chyba widziaes jak dupczy skoro ju go osdzie. Powiniennes
zgosic si do prokuratury jako wiadek.

Fakt, nie widzialem, wiec powinienm sie wstzymac te kilka miesiecy do wyroku.

Po trzecie ksidz to nie zakonnik. Slubw czystoci nie skada (chyba e
jest zakonnikiem to luby czystoci skada).

Powaznie? Slubow czystosci ksiadz nie sklada? Naprawde pytam powaznie, widac znasz temat. Rozumiem, ze ksiadz moze sobie dupczyc kobiety i bedzie to jedynie i tylko grzech?

Po czwarte celibat to zakaz wstpowania w zwizek maeski a nie luby
czystoci.

JW, czyli dupczymy sobie i nie ma zony, ktorej zdarza sie marudzic?

Po pite jak dupczy to popeni taki sam grzech jak kazdy inny co dupczy na
boku i przed lubem. A jak kto niewierzcy to i tak powinno go to g
obchodzi.

Ja jestem wierzacy.

Fajnie jest zagldc komu w yciorys i szukac wad wasnych nie widz.

?

Pozdrawiam.

Rowniez pozdrawiam

Przemek P general71@@o2.pl

On 2010-05-05 09:50, Przemek P wrote:

Po pierwsze to temat NTG ale fajnie wakowac go bo to ksidz.

TG, bo motocyklista.

ok, niech bdzie, ale jakos to do mnie nie przemawia ;-)

[...]

No tak, lubw nie skada. A czy moe sobie dupczy, to wiesz... Wg mnie nie
powinien, tak jak zonaty nie powinien dupczy na boku, cho z tym ciko
jest:-).

[...]

To nie byo do Ciebie tylko oglnie. A to tak napisaem e ja to nie lubi
takiego wycigania brudw osobistych. Jeeli rzeczywicie le zrobi to
niech sd go oceni i skarze. Wtedy dopiero bdzie mona mwic e kawe z
niego wini, ale pki co to nie my ale sd musi zdecydowa co z nim.
pozdrawiam.
--
Przemek Podstawka
RF 900

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Po trzecie ksidz to nie zakonnik. Slubw czystoci nie skada (chyba e
jest zakonnikiem to luby czystoci skada).
Ja tylko sprostuj, e zakonnik skada rzeczywicie trzy luby, o ktrych
przypominaj mu wzeki na cingulum  - czystoci, posuszestwa, ubustwa.
Ksiy obowizuje dwa z tych lubw - czystoci i posuszestwa.
WOJO

Przemek P general71@@o2.pl

[...]

Wojo, mylisz si. Tylko posuszestwo i celibat (nie czysto). A celibat to
bezestwo.

Pozdrawiam.
--
Przemek Podstawka
RF 900

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Przemek P" napisa w wiadomoci news:4be16aa1$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "WOJO" napisa w wiadomoci news:4be164f7$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

J e s z c z e  r a z  i  p o w o l i .
Celibat to bezestwo. Poza estwem nie wolno si tegesowa.

O ile u mnie z myleniem wynikowym dobrze to w bezestwie nie wolno si tegesowa.

Uffff.

--
Jasio
vx etz

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jasio napisa(a):
O ile u mnie z myleniem wynikowym dobrze to w bezestwie nie wolno si tegesowa.

o kur.... i teraz mi to mowicie????

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisa w wiadomoci news:hrtnps$9gf$1mx1.internetia.pl...
Jasio napisa(a):
O ile u mnie z myleniem wynikowym dobrze to w bezestwie nie wolno si tegesowa.

o kur.... i teraz mi to mowicie????

A Ty xidzorem jeste?
To, e na Twj widok niektre mwi "o mj boe" to nie wszystko. (:

--
Jasio
vx etz

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jasio napisa

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Glub pisze:

A poza

WOJO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Co mi tu nie pasowao, oczywicie ubstwa :)
WOJO

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

(pj) napisa

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Chyba my precle powinnismy sie cos dorzucic, nie?

Fajne nazwisko:-)
"M

On Wed, 05 May 2010 11:00:41 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Chyba my precle powinnismy sie cos dorzucic, nie?

Kostke betonowa, poreczna, dostarcze w dowolne miejsce.
Tylko powazne oferty prosze kierowac po nr tel
0700-JAGUTFRAU

PS. teraz juz rozumiem co Cie tak pili ;P