zna ktos?firma moto-importer, dobre ceny motocykli

songoku #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Przegladajac otomot natknalem sie na ogloszenie firmy Moto-Importer
http://www.moto-importer.eu/cenniki.html

Znam kto? Kupowal  ktos co s od nich?
Ceny motocykli sa bardzo konkurencyjne. Np GSXR600 zamiast 44900 w salonie
kosztuje 37200 i to mode '07 a '06 nawet 34900.
Rozmawialem z nimi. Moto maja gwarancje europejska ale powiedzial, ze w
naszym kraju nie jestem w stanie jej wyegzekwowac. Wiec przeglady i
serwisowanie moge robic w dealera SUZUKI ale jesli chodzi o naprawy to tylko
z tymi firmami, z ktorymi wspolpracuja. W okolicach Wawy np. DMC (chyba
jesli nie pokrecilem) w raszynie na Al. Krakowskiej. Dobry to serwis?
Bede wdzieczny za odpowiedz

Songoku
Rozwalony Gixer600 '05
Skradziony Peugot 206CC  SIC!!!

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

songoku napisa(a):
[...]

Czyby pierwszy w polsce prywatny importer motocykli ? O kurde cos sie
dzieje !
No ceny rewelacja.
Co DMC , to owszem firma znana i odwiedzana kilka razy przeze mnie ale
oprcz tego ,e jako robia niespecjalne wraenie to absolutnie nic
nie wiem o nich. I nie mam znajomych co by korzystali z ich usug.

-- -
RobertBIG

songoku #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Kurde szkoda, ze watek zostal olany bo naprawde chcialbym sie czegos
dowiedziec o firmie.
Jak sie pozrastam do wiosny to moze bym sobie nawet cos od nich kupil bo
ceny naprawde jak sam powiedziales rewelka.

pzdr
songoku

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

songoku napisa(a):
Kurde szkoda, ze watek zostal olany bo naprawde chcialbym sie czegos dowiedziec o firmie.

Dlaczego "olany"?
Jak chcesz, to ci go rozrosne puszczajac fnascie postow z informacja, ze firmy nie znam. :) I jeszcze poprosze o wstawianie swieczek, wiec zaraz zrobi sie ruch ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zbigi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

I jeszcze poprosze o wstawianie swieczek, wiec zaraz zrobi sie ruch ;)

[']

--
Hinek
Deauville

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jak chcesz, to ci go rozrosne puszczajac fnascie postow z informacja, ze
firmy nie znam. :) I jeszcze poprosze o wstawianie swieczek, wiec zaraz
zrobi sie ruch ;)

I jeszcze miasta...
Fszystkie niech sie fpisujom

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.10.2006 songoku <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

oprcz tego ,e jako robia niespecjalne wraenie to absolutnie nic
nie wiem o nich. I nie mam znajomych co by korzystali z ich usug.

Ja nie wiem, ale moze koledzy

PS. jesli to byla reklama to enua
--
XL600v Zebra wrobelkoerca i motorkerkpr
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Sligier #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "songoku" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Przeczytaj sobie ten wtek
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=ST&f=7&t=52570 co prawda nie
dotyczy on bezporednio firmy Moto-Importer, ale kolesia ktry IMO dziaa na
tej samej zasadzie

Sligier
SV650S K5
Wawa-Targwek

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sligier napisa(a):
> [...]

dotyczy on bezporednio firmy Moto-Importer, ale kolesia ktry IMO dziaa na

Przeczytaem. No facio straszy na prawo i na lewo jak tylko moe.
Faktem ,e taki motocykl nie moe korzysta z bezpatnej gwrancji,
danej sieci dilerskiej, danego importera w danym kraju .Bo to jego
sie.
Prywatny importer ( jak najbradziej legalnego , kupionego u producenta
moto ) sprzedajc towar musi mu zapewnic gwarancje i serwis
gwarancyjny.
Jaki i gdzie . To jego sprawa i kupujcych od niego motocykle. Jak im
pasi za kilkanacie tysi zysku , mie mocno ograniczona sie
serwisw gwarancyjnych.
To komu  tu "al dup ciska" ?

W niemczech jest takich firm sporo .
Prywatnych importerw omijajcych oficjalnego importera , dilerw i
zwizne z nimi mare :-)
Maja motocykle wszystkich marek .Czsto w jednej firmie mona kupi
dosownie wszystko z Japonii w tym  rzne modele na rzne rynki np.
( DR 250)   a do tego jeszcze producenci Europejscy.
Wszystko w pierwszym gatunku   :-))) .Takie samiutekie jak w salonie.
Fajny taki sklep z motorami :-))))))). Chyba przyznacie. Co by
czowiek oka nacieszy. Eh !

Powtrze .Te motocykle sa legalne i  sprzedawane w fabrykach
japoskich dla pry.import. z wasnej i nieprzymuszonej woli  tych
zasranych tkw.
S legalne !!!! NIE KRADZINE.   Fina !

Nawet w polskich gazetach mona  byo o tym poczyta.  Np znakomity
miesicznik MOTOCYKL pisa kiedys o wojnie oficjalnych przeciw
prywatnym.
Rozwizanie byo by proste. Fabryki nie powinny sprzedawa prywatnym
, choby przez szacunek dla oficjalnych.
Ale fabryki wol kase niz zasady.
Oficjalni moga jadynie potupa nkami. A wojna i nagonaka suzy
jedynie ,przestraszeniu ew. klientw prywatnych importerw.

Straszenie wiezieniem ,gdzies na wyjazdach zagranicznych takim
motocyklem, zasuguje jak najbardziej na wizienie wanie. Bo jest
to zwyke oczernianie innej firmy .Publicznie.

Logika w tym "strachaniu " jest tego mniej wicej pokroju. Uwaga !
Kiebasa Podwawelska z Sokoowa , kupiona w sieci sklepw  PEKPOL
jest legalna ,a  kupiona u Pani Jadzi w Sklepie  Spoywczo
-Przemysowym  MANHATANN jest nielagalna .
:-))))))))))))))))))))))

-- --
RobertBIG

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig napisa(a):
[...]

Zapomniaem
Polski  szajs  to moe psu sie i psuje , ale japoski to raczej nie
bardzo chce sie psu jak jest nwka  , iga , salonik itp.

To kolejny argument za " prywatnymi".
-- -
[...]

Tylko, ze czlowiek , z ktorym rozmaiwialem wyraznie powiedzial jakie sa
miusy gwarancji europejskiej.
Te motocykle maja gwarancje europejska tyle, ze w naszym dziwnym kraju nie
jestem w stanie jej wyegzekwowac.
Rozmawialem tez z moim znajomym mechanikiem, ktory pracowal w suzuki i
powiedzial mi, ze taka gwarancje mozna smialo olac, bo nie spotkal sie z
przypadkiem zeby w Gixerze cos sie popsulo na gwarancji.
Poza tym nawet gdyby to i tak jestem 10k do przodu a za to mozna calkiem
spory remont zrobic(nawet w przypadku gdy nie bedzie ona zrealizowana w
ramach gwarancji przez serwis wspolpracujacy z tym prywatnym importerem).

Moja konkluzja-10k miechata nie chodzi;-)
Wole kupic moto za 34900 niz na 44900 :P

Pozdro
Songoku

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

songoku napisa(a):
[...]

Dolicz do tego ,to co zaoszczedzisz na rezygnacji z obowizkowych
(sono patnych) przegldw w autoryzowanym serwisie. Na ktrych
jak pokazao dowiadczenie 3/4 rzeczy Ci nie zrobia . A tylko na
rachunku bedzie cacy. Znaczy cacy dla nich .Dla Ciebie bedzie co
najwyej sono.
A z tymi gwarancjami to rznie bywa. Wielu  rzeczy nie obejmuj tak
naprawd.
-- -
RobertBIG

songoku #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A z tymi gwarancjami to rznie bywa. Wielu  rzeczy nie obejmuj tak
naprawd.

Dokladnie mi tak samo znajomy powiedzial-tylko wady konstrukcyjne.
Poza tym gwarancje bede mial, tylko przeglady nie beda dokonywane w np.
PolPosition czy innym Jasklowskim.
O ile mi wiadomo nie tylko dealerzy sa ASO, tak?
A te bzdury w tym watku:
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=ST&f=7&t=52570

to moim zdaniem mozna sobie w d.... wlozyc.
Tak naprawde co mnie to interesuje czy producent ma odnotowane czy moto
zostalo sprzedane czy nie...
Mam legalny sprzet wiec mnie to nie interesuje. A co do warunkw gwarancji
to bede je egzekwowal od firmy sprzedajacej motocykl a nie bezposrednio od
Suzuki.

pozdro
Songoku

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"songoku" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czyby pierwszy w polsce prywatny importer motocykli ? O kurde cos sie
dzieje !

O kurde, sie dzieje.
Znaczy ci wszyscy inni to sa panstwowi czy jak?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa(a):
> [...]

>dzieje !

O kurde, sie dzieje.
Znaczy ci wszyscy inni to sa panstwowi czy jak?;)

Haaaa, haaaaaa, haaaaaaaaa. A ha,ha hhhaaaa. Oj ,o jejuuuu.
enada    .Ale mi przysrae. Tym bardziej , e ja nigdzie nie
uyem podziau na prywatnych i    "pastwowych".

Zanim dotkem klawiatury juz mi przez myl przelecia o ,e zaraz
sie zacznie.Wymdnie .

Dla tych co nie chca zrozumie lub rzeczywicie nie rozumiej
pojcia "prywatni" i oficjalni
Tak umownie nazywa sie te dwie grupy wszedzie , np. w Motorrad,
Motocykl, PS   i innych " szatawcach gupawych" . I przeze mnie
rwnie  ;-) -przygupa. ;- ) ;-)

Nie masz nic mdrego dopowiedzenia to nie zamiscaj i nie drwij.
Sidz se na Junaka , zaz beret  i polataj po wiosce.
-- -
RobertBIG

na górę