http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090530/POWIAT01/9421118

Przykra sprawa

--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)

Dziadek Mroz DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziwi si mnie e przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki si zdarzaj te
nadrodze.

DM

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Dziadek Mroz pisze:
Dziwi si mnie e przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki si zdarzaj te
nadrodze.

z powodu dysleksji.

--
gildor
9'99

Arni arni@NO.spam

gildor pisze:
Dziadek Mroz pisze:
Dziwi si mnie e przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki si zdarzaj te
nadrodze.

z powodu dysleksji.

chyba dysortografii. Ale ja mysle ze to zwyke ADHD :)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

millo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziadek Mroz napisa:

Dziwi si mnie e przerwanozlot.

Dziwi mnie, e si dziwisz.

--
millo
Czowiek ma tylko jedn bro do walki ze swoimi pomykami

Dziadek Mroz DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziwi mnie, e si dziwisz.

Wyobra se sytuacj tak:
Jedziesz na wakacje, przed tob wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

DM

Ivam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm

"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gvu3ui$9b0$1news.onet.pl...
Wyobra se sytuacj tak:
Jedziesz na wakacje, przed tob wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:
Jedziesz na wakacje z grupa przyjaciol, ktorzy jada drugim moto/autem. Maja oni smiertelny wypadek. Przerywasz wyjazd? Jesli nie to czy bedziesz sie bawil na wakacjach, tak samo jakby wypadku nie bylo?

--
pzdr:
Ivam

Monster "alpy2usun _to"@op.pl

Ivam pisze:
"Dziadek Mroz"

Wyobra se sytuacj tak:
Jedziesz na wakacje, przed tob wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:

daj spokj to niemoliwe

--
Tomek
BMW R1100S

"Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message news:gvua3f$bo5$1news.onet.pl...
Ivam pisze:
"Dziadek Mroz"

Wyobra se sytuacj tak:
Jedziesz na wakacje, przed tob wypadek. Czy przerywasz wyjazd?

Wyobraz sobie sytuacje taka:

daj spokj to niemoliwe

Chodzi Ci o przekonanie dziadka mroza do czegokolwiek?

--
pzdr:
Ivam

Monster "alpy2usun _to"@op.pl

Ivam pisze:

Chodzi Ci o przekonanie dziadka mroza do czegokolwiek?

co w tym gucie

--
Tomek
BMW R1100S

Dziadek Mroz DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

co w tym gucie

Sugerujesz e 800 osb na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

DM

Ivam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm

Mam "dobry" dzien, wiec:

"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gvud0l$vun$1news.onet.pl...
co w tym gucie

Sugerujesz e 800 osb na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

Sugerujesz, ze byles na tym pikniku i policzyles wszystkich ludzi na bramce?

Nie?

To SKAD wiesz ile osob tam bylo? A skad wiesz czy dziewczyna nie byla przyjaciolka albo kims z rodziny organizatora zlotu? Na podstawie tak obszernego artykulu nie mozesz powiedziec nic.

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

--
pzdr:
Ivam

Ivam pisze:

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

A co ma ilosc mieszkancow do wielkosci zlotu ?

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gvuf0s$al0$3news.wp.pl...
Ivam pisze:

Albo chociaz bys walnal w gugla haslo "Turawa", zanim palniesz 800 ludzi na zlocie startych motocykli w wiosce liczacej 900 mieszkancow.

A co ma ilosc mieszkancow do wielkosci zlotu ?

Nic - po prostu staram sie zejsc z argumentami do poziomu DM... liczylem, ze inni to zauwaza i nie spytaja co ma piernik do wiatraka, ale widac sie przeliczylem;)

--
pzdr:
Ivam

Dziadek Mroz DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziwi mnie, e si dziwisz.

Mnie dziwi, e tyle osb nie potpia chlania i jedzenii.

"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gvukcm$lkk$1news.onet.pl...
>Dziwi mnie, e si dziwisz.

Mnie dziwi, e tyle osb nie potpia chlania i jedzenii.

??? A ktos cos wspominal, ze tego chlopaka policja powinna puscic, albo cos? Ktos chwalil jazde po pijaku?

Masz mature? Zdawales nowa? Tam byl taki test z czytania ze zrozumieniem... masz z tym duuuuuze problemy.

--
pzdr:
Ivam

Dziadek Mroz DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ktos chwalil jazde po pijaku?

Chodzi o oglne przyzwolenie na zlotach jaki na grupie. Przekroczanie
prdkoci jest ok, bo przecie tylko idioci jedz zgodnie z przepisami.
Przeczytaj kilka wtkw niej jak jeden burak uderzy w puszk ktra
zawracaa i nie czuje si winny mimi e przekroczy dozwolon o conajmniej
30km bo "wszyscy tak wal"
Tak samo jest z alkoholem. Na zlocie prawie wszyscy popijaj i zakuko
wsiadaj.

DZ

Dziadek Mroz pisze:

Na zlocie prawie wszyscy popijaj i zakuko  wsiadaj.

A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Eskimos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Mon, 01 Jun 2009 09:58:44 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Jak nie wiesz co to i gdzie jest, to skd wiesz, e nie ma?

--
Darz br,
Eskimos

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Eskimos" napisa :
A co to jest zakulko i gdzie to jest w motocyklu ? Bo u mnie zakulka nie ma.

Jak nie wiesz co to i gdzie jest, to skd wiesz, e nie ma?

No wanie. A to przecie takie proste. Zakuko to jest to, co jest za koem. Poniewa za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, e za przednim. Czyli silnik albo chodnica, zaley od motura.
--
PZDR
Wojciech G.

On Mon, 1 Jun 2009 14:51:37 +0200, "Wojciech G."
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

koem. Poniewa za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, e za przednim.
Czyli silnik albo chodnica, zaley od motura.

To u Ciebie ten, tereferelewar ?

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik newrom napisa :
[..] za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, e za przednim.
Czyli silnik albo chodnica, zaley od motura.

To u Ciebie ten, tereferelewar ?

Duolewar. Paratereferelewar jest z tyu. A Duo jest tak jako bardziej nad ni za.
Chwale se. Dziaa.
--
PZDR
Wojciech G.

Viking vegaserwisNIESMIEC@o2.pl

Uytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
co w tym gucie

Sugerujesz e 800 osb na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?

DM
Vitkacy,
Nie, pewnie sugeruje, e jak na 60 osb si zwala dach to si w caej Polsce
przerywa imprezy na conajmniej 3 dni.
Jak na zlocie ginie 1 osoba, to sorry ale to juz nie jest klimat do dalszej
zabawy...i imprez raczej si zatrzymuje.
Ale ja juz stary jestem.. nie tak nowoczesny..

Oczywicie nic nie stoi na przeszkodzie, eby sie dalej wietnie bawi.. w
kocu to wolny kraj? co nie?;/

Pozdr.
Tomek
VFR-anek /te stary/

P.S. Miej Zabawy../
krcze nie chc wywlekac akcji z naszego podwrka.. tam nie mia nikt ochoty
do dalszej zabawy tak?
dokd ten wiat zmierza.?

na górę