zdalem pj

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam,

Zdalem pj. Jak zobaczycie bordowa kawe zzr600 to
wskakiwac na drzewa/chowac sie za przeszkodami terenowymi/
ratowac sie na wszelkie sposoby.

pozdrawiam
pluton

Jasek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pluton wrote:

Zdalem pj.

Zdales do urzedu komunikacji? Tak z wlasnej woli czy decyzja sadu? :)

Jacek

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zdalem pj.

Zdales do urzedu komunikacji? Tak z wlasnej woli czy decyzja sadu? :)

:)

pozdrawiam
pluton

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pluton" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
witam,

Zdalem pj. Jak zobaczycie bordowa kawe zzr600 to
wskakiwac na drzewa/chowac sie za przeszkodami terenowymi/
ratowac sie na wszelkie sposoby.

No to gratulacje. Ja swoje odebraem 2 tygodnie temu.
Pozdrawiam
Wojtek

KLOSZ konradki@USUN_TOwp.pl

Ano gratulki. I gdzie ostatecznie zdawales? Jak bylo? Napisz pare slow dla potomnych, bo takich informacji dla oczekujacych na egzamin nigdy za wiele ;-) .

Moje PJ lezy sobie w urzedzie od 13.07. i nie mam czasu po nie pojechac, ale mysle, ze po niedzieli sie jednak zmobilizuje, bo prawdopodobnie w sobote zanabede droga kupna ten wymarzony, pierwszy prawdziwy motocykl :-]

Zdrowka

KLOSZ - w oczekiwaniu na sobote....

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisa w wiadomoci

sobote zanabede droga kupna ten wymarzony, pierwszy prawdziwy motocykl :-]

Co kupujesz?
Wojtek

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

Alti napisa(a):
Uytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisa w wiadomoci

sobote zanabede droga kupna ten wymarzony, pierwszy prawdziwy motocykl :-]

Co kupujesz?
Wojtek

Wszystkie jaskolki na niebie wskazuja na to, ze kupie Hunde NTV 650. Jak bedzie ostatecznie, okaze sie w sobote. Bede meldowal na  preclowie co i jak ;-)

Pzdr
KLOSZ

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ano gratulki.

thx.

I gdzie ostatecznie zdawales? Jak bylo? Napisz pare slow

Lodz. 5 loodkow, w tym jeden, co mowil, ze smiga od lat bez PJ.

Instruktor super: mily, konkretny.
Wzial nas na plac, powiedzial w 2 zdaniach co i jak (bez kierunkow,
pokrecic glowa, nie liczyc petli - sam dam znac).
Nie czepial sie, nawet jak nie sprawdzilem plynu hamulcowego.

Po osemkach bylo awaryjne hamowanie (na placu) zatem miasto juz spokojne.

Miasto: spytal, czy wszyscy z lodzi i czy znamy trase.
Zatem jazda byla po swojemu, tylko czasem potwierdzal
polecenia.

Mimo ze polepszyla sie jakosc dzwieku :) to polecenia niespecjalnie
byly zrozumiale:) Slyszalem np. tylko 'na skrzyzowaniu' , ale
wiedzialem, gdzie skrecac, wiec spox.

U mnie sie przyczepil do zbyt szerokiego wchodzenia w zakrety
(jak on to zobaczyl ??) i 60/50 (dynamike to pan ma az za dobra :)

Loodek co smigal bez pj polegl, wymusil pierwszenstwo.
Czyli: pierwszy zdal, drugi polegl, ja zdalem, po mnie juz nie wiem.
Ale ci dwaj wygladali na solidnych, pewnie zdali.

Generalnie: max 51/50, krecic glowka na zakretach, jechac spokojnie
i starannie, a bedzie dobrze.

Moje PJ lezy sobie w urzedzie od 13.07. i nie mam czasu po nie pojechac,
ale mysle, ze po niedzieli sie jednak zmobilizuje, bo prawdopodobnie w
sobote zanabede droga kupna ten wymarzony, pierwszy prawdziwy motocykl :-]

Motor to mozesz nawet ukrasc, ale prawo jazdy to juz wypada kupic.

Na mnie juz czeka moja kawka w garazu.

pozdrawiam
pluton

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pluton" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Motor to mozesz nawet ukrasc, ale prawo jazdy to juz wypada kupic.

A to ju samemu wydrukowa nie mona? ;->

pozdrawiam

Rwnie,
Sqeeb

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Motor to mozesz nawet ukrasc, ale prawo jazdy to juz wypada kupic.

A to ju samemu wydrukowa nie mona? ;->

Na drukowanie monopol ma PWPW Warszawa. Jak juz chcesz
naruszac monopol, to polecam nastawic zacierek :)

pozdrawiam
pluton

Marcin K. bolek101WYTNIJTO@o2.pl

Loodek co smigal bez pj polegl, wymusil pierwszenstwo.
Czyli: pierwszy zdal, drugi polegl, ja zdalem, po mnie juz nie wiem.
Ale ci dwaj wygladali na solidnych, pewnie zdali.

Co w tym jest, bo u mnie (w Olsztynie zdawaem) jedyny ktry nie zda na
nas siedmiu, to wanie czowiek, ktry przyjecha jakim cigiem. Wczeniej
mia jakiego czopera..
Poleg na semce - kompletnie nie potrafi skrca.
Ju wiem skd si bierze okrelenie "mistrz prostej"

Ja te niedawno kwitek odebraem i GS 500 ujedam. Jak na pierwszy motor a
nadto dla mnie ;)
Zdaem te za pierwszym.

Pozdrawiam.

galis galisWYTNIJTO@go2.pl

..
Poleg na semce - kompletnie nie potrafi skrca.
Ju wiem skd si bierze okrelenie "mistrz prostej"

to e nie potrafi skrca kwadratowo na semce to nie oznacza e nie umie
skrca, uwierz w codziennej jedzie umiejtno robienia semki (kwadratw)
raczej nie jest a tak potrzebna :)

pozdro
galis

--