zalewanie olejem samochodowym - ktos ma doswiadczenia?

mzmich88 USUNTO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym syntetykiem go zalac?

m.

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"mzmich88" <USUNTO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z
tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym
syntetykiem go zalac?

Zmiana co 800km? O choroba.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Budyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Jacot" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
[...]

jak co 800 to selektolem mozna :-)

A tak na serio - smialo mozna samochodowy.

b.

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

[...]

Jak musisz zmieniac co 800km i temperatury nie sa jakies
ekstremalne to mozesz swobodnie lac nawet minerala.
Samochodowym jak najbardziej mozna pod warunkiem
ze bedzie ten najtanszy :-) bez cudownych dodatkow
uszlachetniajacych.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2009-06-29 21:09:01 +0200, "mzmich88" <USUNTO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym? W zwiazku z tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy moze by tak dobrym syntetykiem go zalac?

A jeste pewien e dobry syntetyk samochodowy bdzie specjalnie taszy od motocyklowego?

Poza tym - raz e temat wakowany tu wielokrotnie (nacie flejmw ju byo), dwa - sprawd w instrukcji co zaleca producent - zwykle bdzie tam norma JASO/API bez okrslenia posmaku (motocyklowy vs. samochodowy).
No i jeli to jak podejrzewam wyczynwka, to ile Ci tego oleju tam wchodzi, liter? Ptora? Duo raczej nie zaoszczdzisz.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mzmich88 wrote:
Witam. Prosze o info czy ktos zalewa moto olejem samochodowym?

Ja.

zwiazku z tym, ze co 800 km mam wymiane w moim KLX pomyslalem czy
moze by tak dobrym syntetykiem go zalac?

A to nie wiem. Ja bym dobrego syntetyka nie la.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Artur Zabroński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Cze, 07:42, Marcin Gardea <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A to nie wiem. Ja bym dobrego syntetyka nie la.

Bo? :-)

--
Artur

Artur Zabroski wrote:
On 30 Cze, 07:42, Marcin Gardea <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A to nie wiem. Ja bym dobrego syntetyka nie la.
Bo? :-)

Bo moe mie za duo dodatkw uszlachetniajcych i polizgnie si sprzgo. Oczywicie teoretyzuj bo nie spotkaem si z tym osobicie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

kasa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

hej jeli interesuje ci zarobienie troche kasy to
znalazem ostatnio bardzo prosty sposb :

masz tu stron:  http://adbux.org/?r=damianniewiem

wystarczy si zarejestrowa, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
czeka na linki strony www.
wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

od razu mwi prosze si nie znechca nikiedy trzeba poczeka troch
na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
pjdzie to mozesz wycign 10$ dziennie..
ale to oczywicie po jakim czasie... trzeba si rozkrci