zakup motoru

adi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam kolegw czy kto mgby mi poleci jaki motor dla pocztkujcego w
rozsdnych pienidzach powiedzmy max 5000 z, zaoenia s takie e ma by
wygodny nie za szybki aczkolwiek bd jedzi z koleg ktry ma cigacza
dlatego nie mog za bardzo pozostawa w tyle , ma byc w miar bezawaryjne i
wygodne w jedzie moecie co poleci??

Adi

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-31 21:13, adi pisze:
witam kolegw czy kto mgby mi poleci jaki motor dla pocztkujcego w

z koleg ktry ma cigacza
dlatego nie mog za bardzo pozostawa w tyle ,

to sie wzajemnie wyklucza. Albo sie uczysz albo gonisz.
--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

adi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

nie kolego zaoenie jest turystycznej jazdy ale nie chcia bym mie motoru
rzdu 100 cm pojemnosci kiedy kto ma 600, jazda ma byc typowo rekreacyjna
ale motor musi mie pazurek :)

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-31 21:28, adi pisze:
nie kolego zaoenie jest turystycznej jazdy ale nie chcia bym mie motoru
rzdu 100 cm pojemnosci kiedy kto ma 600, jazda ma byc typowo rekreacyjna
ale motor musi mie pazurek :)

nie kolego, zdecyduj sie czy sie uczysz czy gonisz za kims nie majac pojecia o technice jazdy. Bo jesli to drugie to taniej i skuteczniej walnac baniakiem w mur. Takich mdrych bylo wiecej ( z naciskiem na "byo" ) a jesli uwazasz ze nie mam racji to nie pytaj tylko kupuj co chcesz. Nawet R1

--

Olek Kwaśniewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

adi pisze:
nie kolego zaoenie jest turystycznej jazdy ale nie chcia bym mie motoru rzdu 100 cm pojemnosci kiedy kto ma 600, jazda ma byc typowo rekreacyjna ale motor musi mie pazurek :)
Ja mam wrcz idealny dla Ciebie pojazd: Yamaha XJ 750 Seca
Co prawda kilka latek ju na (rocznik 83), ale cena nisza
ni planowae, a motor sprawowa si u mnie cakiem
bezawaryjnie. Do turystyki idealny, wygodny nawet przy Twoim
wzrocie. Mocy wystarczy a natto.

--
Olek

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Olek Kwaniewski" napisa w wiadomoci news:hp0gfn$2u1$1atlantis.news.neostrada.pl...
adi pisze:
[...]

Ale poziom lansu nie ten.
Przy koledze ze cigaczem klasyk bdzie wyglda niewyjciowo.
No i pewnie nie ma "pazurka".

e do czerwca si wykrusz, taaaak?

--
Jasio
vx etz

adi pisze:
[...]

pazurek ma, wyglda jak wyglda nie najgorzej jak na swoje lata

--
olek

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Olek Kwaniewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hp2ouu$440$2nemesis.news.neostrada.pl...
Jasio pisze:
[ciach]

[...]

Ja nic zego nie powiedziaem o tej Yamasze.
Ja jeba rdzo lubi, cho niestety wikszo egzemplarzy to ju po "tuningach" widuj.
Ale co chcie, rocznik robi swoje.

--
Jasio
vx etz

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Polsza.pl

Jasio pisze:
[...]

Te! Siakies alibi do mojej Sikorki? Mam sie obrazic?
;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zbigi" napisa w wiadomoci news:hp6pna$k3o$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

[...]

Dziki preclom ju wiem, gdzie mog zamwi grawerowane tabliczki "Zbigimura", ale na TE wita nie zd.
Nie obraaj si, dostaniesz na Gwiazdk. (:

--
Jasio
vx etz

Dzi

W dniu 2010-03-31 23:54, Olek Kwaniewski pisze:

[...]

adres mailowy masz prawdziwy? bo bym chcia wiecej danych o tym sprzecie.

--

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Arni pisze:
[...]

a do Raskiego masz? hyhy, to jego XJta, wic historie ju znasz :)

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-01 12:09, gildor pisze:
adres mailowy masz prawdziwy? bo bym chcia wiecej danych o tym sprzecie.

a do Raskiego masz? hyhy, to jego XJta, wic historie ju znasz :)

ale to nie Jacek sprzedaje :) Aktualne fotki, cena itp

--

Arni pisze:
[...]

to ja odpowiem jednak na pytanie za niego: adres mailowy jest prawdziwy.

--

gildor pisze:
Arni pisze:
[...]

mario dziki za odpowiedz w moim imieniu (i za przywiezienie rzeczy dzisiaj)

--
olek

gildor pisze:
Arni pisze:
[...]

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

adi pisze:

moecie co poleci??

Po pierwsze to:
FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Po drugie - jakie masz gabaryty i dowiadczenie na jednoladach ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-31 21:33, Magic pisze:

Po drugie - jakie masz gabaryty i dowiadczenie na jednoladach ?

cyt: "dla pocztkujcego"

--
[...]

110 kg i 190 cm, dowiadczenie tylko w modcizeczych latach na skuterach :)
dziki za konkretne pytanie a nie krytyk powtarzam nie ma to by motor do
cigania jestem na to za powany chodzi tylko o rozrywk i relaks

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-31 21:41, adi pisze:
[...]

  a ja Ci powtarzam: dobierz motocykl do gabarytw ale nie ucz sie goniac za kims. I naucz sie odrzniac dobre rady od krytyki

--
[...]

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1700118   czy cos takiego jest
odpowiednie do wagi ponad 100 kg i wzrostu 190 cm, czy raczej za sabe,
chciabym motocykl o podobnym wygldzie i podobnych pienidzach moecie co
poleci?

W dniu 2010-03-31 22:11, adi pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1700118   czy cos takiego jest
odpowiednie do wagi ponad 100 kg i wzrostu 190 cm, czy raczej za s

goman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ale czy dogoni cigacza ??

--
goman VFR800

W dniu 2010-03-31 23:25, goman pisze:
ale czy dogoni

Laphroaig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

adi wrote:
[...]

Yo,
Ten wyglada dosyc podobnie :)
http://allegro.pl/item967430196_yamaha_warrior_xv_1700_2006_r_zobacz.html

Laphroaig
Sportster + Simson SR2

adi pisze:
Po drugie - jakie masz gabaryty i dowiadczenie na jednoladach ?

110 kg i 190 cm, dowiadczenie tylko w modcizeczych latach na skuterach :)

Z tymi parametrami bdziesz mia do ciko ze znalezieniem sensownego motocykla. Zauwayem e skaniasz si w kierunku armatur, a te o mniejszych pojemnociach zazwyczaj s do mae, np na DragStarze 650 nie miaem po prostu co zrobi z nogami. Czopery czy cruisery s zazwyczaj do agodne wic celuj w klas 500-650, np. Yamaha Virago 535, Kawasaki VN500. Minus bdzie taki e nie prowadz si najlepiej i troch mcz na naszych wybojach. No i zazwyczaj trzymaj cen.
Jeli w gr wchodz te klasyczne nakedy to rozejrzyj si za Hond CB500 lub Kaw ER-5, ewentualnie czym starszym w klasie 400-450, np starszym GS/GSX 450 lub CB450.
W kadym jednak przypadku musisz si przymierzy do motocykla, mimo podobiestw kady oferuje co innego pod wzgldem ergonomii. Zwr uwag na to jak mocno masz zgit nog w kolanie, czy donie na manetkach nie s ustawione pod nienaturalnym ktem wzgldem przedramienia, czy nie uwiera Cie co w piszczel, kolano czy inn cz ciaa, czy kierownica nie zahacza o nogi  przy penym skrcie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czopery czy cruisery s zazwyczaj do agodne wic celuj w klas
500-650, np. Yamaha Virago 535,

Virago 535 jest dosyc mala na 190 cm. Juz predzej 750. Ja mam 182 cm i wage
sporo mniejsza niz autor watku (65 kg) i dla mnie 535 jest w sam raz.
Wyzszym i ciezszym bym nie polecal.

Pozdrawiam
Dysiek

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Virago 535 jest dosyc mala na 190 cm. Juz predzej 750. Ja mam 182 cm i
wage sporo mniejsza niz autor watku (65 kg) i dla mnie 535 jest w sam raz.
Wyzszym i ciezszym bym nie polecal.

Choc z 2 strony 750 na pierwsze moto to nienajlepszy pomysl. W dodatku
nierealny za 5 tysiecy. Dobra 535 kosztuje kolo 8.

Dysiek

Dysiek pisze:
[...]

Dlatego jej nie proponowaem.

--

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

110 kg i 190 cm, dowiadczenie tylko w modcizeczych latach na skuterach :)
dziki za konkretne pytanie a nie krytyk powtarzam nie ma to by motor do
cigania jestem na to za powany chodzi tylko o rozrywk i relaks

Moe pasuj Ci motocykle typu XT600, Transalp, Honda Vigor, KlR650? Przy twoim wzrocie powinny by do wygodne.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

adi wrote:
witam koleg

adi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

dnie opisae moziwe sytuacj dziekuje zaz przestrog wezm sobie to do
serca, nie mniej jednak nie chce nikogo sciga owy kolega to mj najlepszy
przyjaciel i do tego rozsdny czowiek, ja mam dwjk dzieci i szalestwa
czy te duze prdkosci wogle nie wchodz w gr powtarzam chodzi tu tylko o
spokojn rekreacyjn jazd, cho moe cigacz z klasykiem  do siebie nie
pasuj to ja niestety na to nie mam wpywu gdyz scoigacz jest dla mnie nie
wygodny

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "adi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hp2qgc$ee2$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
dnie opisae moziwe sytuacj dziekuje zaz przestrog wezm sobie to do
(...)
ja mam dwjk dzieci

Taki stary, a po polsku napisac nie potrafi. Troche interpunkcji w postaci kropek, moze jakas duza literka na poczatku zdania - to wszystko nie zaszkodzi. Do tego netykieta (na czyjego posta odpowiadasz, cytat fragment, do ktorego sie odnosisz, itd.). Poza tym F7 nie widzi jednej waznej zasady j. polskiego - "nie" z przymiotnikami piszemy razem.

--
pzdr:
Ivam

adi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jasne mistrzu :)

Jasio pisze:

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "adi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hp041j$d7g$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

Czasem jed z kolegami o wyszych od moich umiejtnociach.
Ustalenie zawsze jest takie samo: albo oni trzymaj moje tempo, ale jad swoim i spotykamy si co jaki czas na postoju.
Nigdy nie prbuj jecha szybciej ni chc/umiem.

adi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

a co sdzicie o yamaha xj 600 znalazem tak w dobrych pieniadzach i w
nienagannym stanie, na co naley zwrci uwage przy zakupie tego motorku??

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "adi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hp5079$31h$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
a co sdzicie o yamaha xj 600 znalazem tak w dobrych pieniadzach i w nienagannym stanie, na co naley zwrci uwage przy zakupie tego motorku??

Poza netykieta to nalezy sprawdzic FAQ'a i tam jest wyjasnione na co zwracac uwage. Nie pamietam, zeby XJ'ta miala jakies typowe usterki. Ogolnie fajna maszynka.

--
pzdr:
Ivam

na górę