zaginela motocyklistka

losiuXS2a2 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zapodaje z innego "foruma": "Nie wiem czy to dobry dzia ale tu wicej
osb zaglda.
Zagina nasza Koleanka

http://www.sendspace.pl/file/a00522bf52cec8f4bcf58f8

i wersja czeska ktr spreparowaem

http://www.sendspace.pl/file/7790666c0a8488f8569ad7c

Jeli kto z okolic Zwardonia byby w stanie przetumaczy to na
sowacki i jako rozpropagowa w okolicy to byoby super..

Jakby kto mia jakie info to Natalia 604 098 320"

Kufra, oby to tylko chwilowy brak kontaktu, a nie jakas wieksza lipa
--
osiu
GSX750F, XS400 '78, WSKi od '62-'71

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Jestem z okolic Cieszyna. Niewielki to dla mnie problem porozwiesza naklejki na przejsciu granicznym w Zwardoniu i jak da rad to na pobliskich tablicach ogosze. Co prawda nie jestem na 100%pewien ale jak macie przetumaczon ulotk na czeski to kady Sowak to zrozumie... Su pomoc w kazdym innym aspekcie

Pozdrawiam Johnny

Uytkownik "losiuXS2a2" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Johnny"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4e2c8bf0$0$2452$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

[...]

=======

Podobno ju si odnalaza. Informacja z forum trjmiejskiego.

Swoj drog zawsze mnie dziwia odwaga samotnych dziewczyn podrujcych motocyklami po wiecie. Odwaga, czy brak wyobrani?

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-25 14:16, Marcin N pisze:

Podobno ju si odnalaza. Informacja z forum trjmiejskiego.

To dobra wiadomosc.

Odwaga, czy brak wyobrani?

Napisz o tym cos wiecej.

On 2011-07-25, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Podobno ju

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-07-25, Marcin N<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

Podobno ju

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Manie jaj.

dziewczyna z jajami? hmmm, ciekawe czy chociaz ladna

Mao ci e ma jaja to jeszcze by chcia eby adna bya? ;)

--

morghul

szerszen #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-26 09:11, szerszen pisze:

nie wiem jak tam twoje upodobania, ale ta www.aniajackowska.pl jest
ca

szerszen #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Micha

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-07-26 16:55, Inead pisze:

nie wiem jak tam twoje upodobania, ale ta www.aniajackowska.pl jest
ca

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-26 17:25, Grzybol pisze:

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "KJ Si

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-26 14:19, Micha

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-25 14:35, Micha

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-25 14:16, Marcin N pisze:
Swoj drog zawsze mnie dziwia odwaga samotnych dziewczyn podrujcych
motocyklami po wiecie. Odwaga, czy brak wyobrani?

Odwaga.

--
Diobeu
VFR800 '01