yamaha 125 SR 1997r.

asia250311 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.eu

Witam. Posiadam yamahe 125 SR i mam z ni may kopot. Mianowicie raz jest iskra a raz jej brak i pali wiece. drugim problemem jest to e adnie podaje paliwo i motor adnie chodzi a po zgaszeniu i odczekaniu ok. 20 min. nie mona go odpali i wieca jest sucha. Podmieniaem ganik z innego motoru i jest tak samo jak odpali to wszystko gra i mona jecha i jecha ale po zgaszeniu motoru i ostygniciu potrzeba duo wysiku i regulacji by go odpali. Zmieniaem wszystko co jest moliwe w ukadzie paliwowym jak i z iskr i niestety bez rezultatw. Prosz o jakkolwiek pomoc bo rce ju mi opadaj. Pozdrawiam --