xj600N z Wroclawia-prosba o pomoc

Hej wszystkim!
Od jakiegos czasu poszukuje czesci do przerobienia swojej xj600s na
okragla lampe i zegary. Zgromadzilem troche gratow, ale zalezaloby mi
na tym, zeby zobaczyc na zywo jak to wszystko wyglada i czego mi
jeszcze brakuje. I moje pytanie w zwiazku z tym: czy jest ktos z
Wrocka, kto moglby mi pokazac swoja "enke"?
Pozdrowienia!
Jacek
xj600s bez owiewki - realy naked bike :)

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa

Hej!

Nie jestem z Wrocka i daleko mi do niego, ale jesli nie bedziesz mial
mozliwosci ogladniecia na zywca, to moge pocykac fotki i Ci przeslac
('97). Tylko zaznacz, ktore elementy szczegolnie Cie interesuja.

--
ARW
Yamaha XJ600N

Czesc,

Bylbym Ci bardzo wdzieczny za zblizenie calosci przodu, mocowania
lampy, zegarow, kostek podlaczeniowych itp. Im bardziej szczegolowo tym
lepiej.
Z gory dzieki i pozdrawiam!
Jacek
XJ600s

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

Bylbym Ci bardzo wdzieczny za zblizenie calosci przodu, mocowania
lampy, zegarow, kostek podlaczeniowych itp. Im bardziej szczegolowo tym
lepiej.

Dobra, jak skombinuje aparat, to sie pobawie w fotografa.

ARW
Yamaha XJ600N

na górę