wymieniam migacze, co jeszcze b

Maciej Bodus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze !
W kocu zmusiem si do wymiany migaczy w CBR 600 F4i '02.
Przymierzyem si do takich http://tnij.org/migacze
Podobaj mi si i w ogle s fajne, zalepki te mona dosta bez problemu, obawiam si tylko e moe by jaki problem z prdami.
Na co zwrci uwag kupujc, co warto zrobi instalujc ?

pozdrawiam
forestg

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Uytkownik "Maciej Bodus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:fq48ab$aij$1nemesis.news.tpi.pl...

Na co zwrci uwag kupujc, co warto zrobi instalujc ?

Maciej kurde. Wszak kilka tygodni temu temat by wakowany jak jasna cholera.
Masz trzy wyjcia:
1. Wymieniasz przerywacz na dostosowany do kierunkowskazw LED
2. Zostawiasz dwie arwki oklejone czarn tam
3. Wstawiasz dodatkowe rezystory 10W

aha, jest jeszcze moliwo przerbki oryginalnego przerywacza w taki sposb, aby wppracowa z LED-ami.

pozdr.
Mystik

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Maciej Bodus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mystik pisze:
I jeszcze dodam:

http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/aa31f3010265677c/a21def38ce43cd66?lnk=raot&fwc=1

oki, poczytaem, chocia dyskusja w pewnym momencie staa si da laika kompletnie niezrozumiaa, bo za bardzo rozumiem po co mi ten drut oporowy skoro moe by zwyky.
Tak czy siak znalazem w instrukcji obsugi mojego czego taki opis:
left front turn signal light 12V32/3cp (23/8W)
to samo przy prawym
przy tylnych arwkach widnieje: left rear turn signal light 12V32(23W)

Jasno wida, e jeli zakupione migacze nie bd miay takich parametrw jak wida, to bdzie trzeba grzeba z opornikami. Rozumiem, e rne na ty i na przd ?
Na dodatek jako uwag powiem, e przednie migacze wiec cay czas i chciabym to zachowa.

pozdrawiam
maciej

Uytkownik "Maciej Bodus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:fq6u0b$dab$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No to powiem Tobie, e rzeba to byaby straszna :(.

Albo sobie odpu, albo znajd gotowe rozwizanie, albo odpu sobie to wiecenie na stae i zamontuj rezystory.

pozdr.
Mystik

Maciej Bodus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mystik pisze:

[...]

hmm to nie za dobrze, bo chocia to wiecenie na pocztku mi si nie podobao, to jednak znacznie zwiksza moj widoczno na drodze, a na dodatek jest zrobione fabrycznie. Daoby si je jako atwo przerobi ?
Z elektroniki to pamitam, e mona by podpi inwerter i po sprawie, ale czy zadziaa to na sporo wikszych prdach ni ukady elektroniczne ?

pozdrawiam
maciej

Maciej Bodus pisze:

[...]

Jesli chcesz wstawic kierunki na ledach z przodu to dla swiecenia jako pozycje bys musial wyrzezbic jakis sterownik. Generalnie kupa roboty.

Harley Davidson FXR-C

Maciej Bodus pisze:

ok, czyli wiecenia z przodu mog si pozby, tylko czy kto ma pomys jak tego dokona ?
Wymieni przerywacz od europejskiej wersji cbr f4i ?

1. Zmien sobie date w komputerze na aktualna
2. Zobacz dyskusje pt. "yamaha z usa i zmiana przednich kierunkow" sprzed kilku dni

Harley Davidson FXR-C

na górę