Wymiana cylinda w skuterze

RadekNet #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!

Nosze sie z zamiarem wymiany cylindra i tloka w Aprilii SR 50 ccm na wieksza
pojemnosc.
Skuter byl przywieziony jakis czas temu z Wloch, jezdzi dosc sybko (wg GPS
max to ok. 87km/h) i nie chcialbym tego stracic.
Co wybrac, zeby wydac mozliwie malo pieniedzy a polepszyc osiagi i uzyskac
rozsadna jakosc?

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
Czartery Jachtow (Baltyk, Zatoka Gdanska, Zalew Wislany)

chawison #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "RadekNet" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Co wybrac, zeby wydac mozliwie malo pieniedzy a polepszyc osiagi i uzyskac
rozsadna jakosc?

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...
pozdrowienia
chawison

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 24 Maj, 18:36, "chawison" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...

A dlaczego , dlaczego ??? Powiedz to ciekawe ?
--
Big

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tak sie nie da... jakosc musi kosztowac... sprawdz czy do Twojego skutera sa
zestawy firmy Polini... nic innego bym nie zakladal...

A dlaczego , dlaczego ??? Powiedz to ciekawe ?
--
Widac o takich tylko slyszal :-)

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

HMM a Malossi czy BARIKIT  ceny w zasadzie od oko o 450-700 za komplet
ale zawsze jeszcze mo na pomy le  czy innych gratw nie dokupi  :) Wa
sportowy, wariator, sprz g o, prze ozenie, wydech jak chcesz ju  robi
extremalny tuning :) pozdrawiam, Ja rwnie  polecam MEGABET

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25 Maj, 09:58, "DarkDaro" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Widac o takich tylko slyszal :-)

Bo raczej na oczy to nie widzia  :-))
--
big

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

V-max znaczco Ci nie wzronie natomiast przyspieszenie napewno. Myle e max do 105km/h Kup kit montaowy cylinder+tok 70-80ccm do swojego modelu. Pamietaj jednak, e cylinder eliwny trzeba dociera conajmniej 500-1000km a jeeli wybierzesz alu wystarczy niekiedy 100 km ale s mniej trwae i drosze. Reszt wyregulujesz rolkami. Nie zapomnij dolewa wiecej oleju jeeli to silnik 2T
Tu maja dobre zestawy : http://www.megabet.pl/

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

RadekNet #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Idealem dla mnie bylo by, gdyby skuterek jechal ciut szybciej niz TIRy -
moglbym trzymac ich tempo i nie byc wyprzedzanym.

Z polecanej przez Ciebie strony:
http://www.skuter-plus.pl/?s=towar_detail&id=26&sid=01fbb93ae4077558deb815c58e4c23f8
czy mozna znalezc cos tanszego o rozsadnej jakosci?

Jesli byscie mogli cos polecic w Gdansku ... :)

Pozdr.
--

Crazy Russian duke620@WYTNIJwp.pl

Idealem dla mnie bylo by, gdyby skuterek jechal ciut szybciej niz TIRy -
moglbym trzymac ich tempo i nie byc wyprzedzanym.

Dokladnie to jest to czego mi brakowalo w poprzednim skuterze.
Rowniez myslalem nad powiekszaniem pojemnosci, ale w koncu wybor padl na
Yamaszke YP125 i jestem bardzo zadowolony.
Spalanie w miescie 3,5 litra, wygodna, predkosc "TIRowa" spokojnie moeze byc
zachowana, a w razie potrzeby i szybciej.
pozdr

C_R
TC 450 supermoto
YP125 do miasta

RadekNet #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Crazy Russian" <duke620@WYTNIJwp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

A wszystko chodzi o bezpieczenstwo :) Kto jezdzi "duzym" pewnie nie wie jak
sie czuje skuter w czasie wyprzedzania go przez ciezarowke ;)

Skutera zmieniac nie chce, bo dobrze sie czuje na Aprilii, ale wlasnie
mysle, o cylindrze lub wiekszym silniku.

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
Czartery Jachtow (Baltyk, Zatoka Gdanska, Zalew Wislany)
Tel.: +48 600-813-505       GG: 117176         Tlen: radek_wr
http://www.rejsy-czartery.com

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"RadekNet" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

A wszystko chodzi o bezpieczenstwo :) Kto jezdzi "duzym" pewnie nie wie
jak sie czuje skuter w czasie wyprzedzania go przez ciezarowke ;)

Jesli naprawde myslisz o bezpieczenstwie to kup wiekszy skuter. Mozliwosci
hamulcow, zawieszenia oraz opon nie sa wazne?

--
Pozdrawiam Artur vel Kefir
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

RadekNet #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Z tego co wiem, Aprilia SR byla puszczana przez producenta z silnikami 50
ccm, 80 ccm i CHYBA 125 ccm. Z identyczna buda.
Jestem laikiem w temacie 2 kolek, ale dla mnie ten skuter sie prowadzi
bardzo dobrze przy wiekszych predkosciach. Prowadzi i zatrzymuje.

Pozdr.
--

On 26 Maj, 17:41, "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jesli naprawde myslisz o bezpieczenstwie to kup wiekszy skuter. Mozliwosci
hamulcow, zawieszenia oraz opon nie sa wazne?

Niekoniecznie wikszy . Ale to prawda ,e sukutery maja tak skarajnie
dziadowskie zawieszenia.
e ,nie wyobrazam sobie jedenie szybko, bez tuningu zawiasw.
Byle "gral" lepiej yka i tumi nierwnoci
--
Big

[...]

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Crazy Russian"  napisa ..

Yamaszke YP125 i jestem bardzo zadowolony.
Spalanie w miescie 3,5 litra,

sprawdzae czy ci tak powiedzieli?
ktry rok tego yp? ma ju wywietlacz na lewym wkaniku?

YP125 do miasta
suszny wybr :)

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon & Yamaha Cygnus
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Crazy Russian duke620@WYTNIJwp.pl

Yamaszke YP125 i jestem bardzo zadowolony.
Spalanie w miescie 3,5 litra,

sprawdzae czy ci tak powiedzieli?
ktry rok tego yp? ma ju wywietlacz na lewym wkaniku?

Powiedzieli mi 3 litry w miescie a w ciagu 1 tysiaca jaki przejechalem
srednia mi po miescie wychodzi 3,45 litra na 100km.
YP 125 z 2003 i ma wyswietlacz cieklokrystaliczny z przebiegiem calkowitym,
dziennym oraz zegarkiem.
Jak na razie jestem bardzo zadowolony, no moze poza typowym dla skuterow
poprowadzeniem podstawki centralnej ktora przychacza w szybkich zakretach.
Acha, no i jak ktos sie decyduje na majesty 125 to nie moze zapominac o tym
ze nazwa nie wziela sie z ksiezyca :) Majesty porusza sie majestatycznie i
dostojnie, do zapierniczania polecam aeroxa 100 ccm.

pozdr
C_R
#30 www.supermoto.pl

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Crazy Russian" napisa ..

[...]

najlepszy rocznik, po maej modernizacji,  wczeniejsze maja mniejsz moc, a
pniejsze ograniczon przez poprawienie emisji spalin. jeli mona- ile
dae?  i jaki stan?

celowaem w tak, ale wygrao przyzwyczajenie i stan moto, kupiem ciut
lejszy i bardziej oszczdny ;)

[...]

Stan idealny. Od 1 wlasciciela, kupiona w PL salonie, zadnej ryski, az
glupio wyglada :) z ksiazka serwisowa i przebiegiem 12 kkm.
Cena wywolawcza byla 6300, a ile dalem to juz moja tajemnica :)
Jestem cholernie zadowolony
C_R
www.supermoto.pl

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

..> Z polecanej przez Ciebie strony:
http://www.skuter-plus.pl/?s=towar_detail&id=26&sid=01fbb93ae4077558deb815c58e4c23f8
czy mozna znalezc cos tanszego o rozsadnej jakosci?

Moesz zadzwonic do Megabeta i  sobie i pogada z nimi cho watpie aby co taszego zaproponowali o tej pojemnoci. Bywa, e 50ccm jest drosze ni to co znalaze.

Jesli byscie mogli cos polecic w Gdansku ... :)

Moesz zadzwonic do Megabeta i zamwi wysyk.

I wogle dlaczego nie zadajesz tych pyta na alt.pl.misc.skutery ?

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

bartosinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nosze sie z zamiarem wymiany cylindra i tloka w Aprilii SR 50 ccm na wieksza
pojemnosc.

Oczywi cie zdajesz sobie spraw  z tego,  e wtedy motorower przestaje
by  motorowerem (w zasadzie, je li teraz jedzie 87 kmh to i tak nim
nie jest). Nie  ebym si  czepia  do rejestracji, corocznych
przegl dw, konieczno ci posiadania prawa jazdy i paru innych
nieistotnych pierd ... Wa ne jest natomiast to,  e w przypadku
jakiego  (tfu, tfu!) zdarzenia drogowego, masz - delikatnie mwi c -
przer bane na ca ej linii:
1) je dzisz czym  na papierach motoroweru, co nie jest motorowerem
2) (by  mo e, ale mog  si  myli ) je dzisz bez uprawnie , tzn. co
najmniej kat. A1
3) niewa ne badanie techniczne, niewa na polisa OC, itp. itd.

Pozdrawiam
bartosinski
AN400

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uzytkownik "bartosinski"
Oczywi cie zdajesz sobie spraw  z tego,  e wtedy motorower przestaje
by  motorowerem (w zasadzie, je li teraz jedzie 87 kmh to i tak nim nie
jest).

To ja poprosze info gdzie n.p. w Warsiawce maja na SKP urzadzenia ktorymi
moga sprawdzic czy to skuter czy motocykl...

--
   Tytus

P.S. Jakbys przypadkiem znalazl taka SKP gdzie szef mial wolne i wykaslal
ok. 25 000 na podesty i dodatkowe rolki dla jednosladow to jeszcze poprosze
o pozanie mnie z diagnosta ktory jest na tyle nierozsadny robi takie
przeglady...

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Kto Ci to czlowieku sprawdzi? I jeszcze po wypadku mozesz powiedziec, ze blokada ulegla zniszczeniu i nie wiesz dlaczego ! A poszkodowany jest zainteresowany odzyskaniem kasy z Twojego OC a nie podwazaniem jego waznosci.Oczywiscie zachecam do zrobienia A1 i w miare mozliwosci jazdy zgodnie z przepisami.

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

bartosinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nie chodzi mi tu wcale o badania techniczne i o to, e adna SKP nie
ma narzdzi suacych sprawdzeniu, czy jest blokada, czy jej nie ma.
Wszystkie moje "ale" s na tzw. "ze czasy". Bo, jeli zdarzy si
wypadek z winy takiego pojazdy - poszkodowany dostanie kas z OC, ale
ubezpieczyciel ju moe mie motywacj do tego, eby zwrci si z
regresem i prbowa skubn kogo, kto jedzi bez uprawnie, badania
technicznego i de facto wanego OC (OC byo na motorower, a wypadek
spowodowa motocykl). Chodzi moe o niemay szmal i jeli
ubezpieczalnia moe taki szmal skubn - moesz by pewny, e to
zrobi. A majc do dyspozycji wrak skutera mona w wikszoci
przypadkw bez problemu zweryfikowa, czy byy zaoone blokady, czy
by wikszy cylinder, itp.

Zreszt, w zasadzie nie mam nic do takich przerbek - pod (bardzo
teoretycznym) warunkiem - e waciciel takiego wynalazku nie zrobi
innym kuku. I jeli tylko kto jest w stanie to sobie (i innym)
zagwarantowa - moe nawet i 250ccm zarejestrowa jako motorower :-)
Czyli peny tuning i na tor si pociga.

Pozdrawiam
bartosinski
AN400

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Tak, to prawda. Ubezpieczyciel zrobi wszystko eby nic nie paci albo paci jaknajmniej , wszystko byleby powikszy swoje zyski. Firmy ubezpieczeniowe zarobiy w zeszym roku niemae pienidze i jeszcze szykuj podwyki. Zysk ten moim zdaniem nie jest uczciwy bo czsto uzyskany przez oszukaiwanie wiadczeniobiorcy ale to ju OT. Na szczcie nie syszaem o wypadku z winy odblokowanego skutera. Moe kto uczestniczy i napisze?

Mroczny Daro
ZX-6R `02 w kolorze blue

bartosinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Niestety tam, gdzie w gr wchodz pienidze, nie ma co liczy na
"ludzkie" traktowanie. Wida to szczeglnie w przypadku usug
ubezpieczeniowych, w ktrych jedno sowo napisane gdzie w czeluciach
drobnego druku na pidziesitej smej stronie aneksu numer
trzydzieci siedem do jakiego-tam-regulaminu, ktry jest do wgldu
gdzie-tam i obowizuje z zasady kadego klienta, potrafi narobi
niezego kopotu.
Dlatego ja wychodz z zaoenia, e nie mona dawa szansy na to, eby
ubezpieczyciel mg si do czego przyczepi. Albo, chocia zrobi
wszystko, eby tych szans da jak najmniej. Uczestniczcy w wypadku
odblokowany skuter z wikszym cylindrem a prosi si o to, eby jego
waciciela "skubn" regresem za odszkodowanie...

Pozdrawiam
bartosinski
AN400

na górę