wydechy silver tail

jesz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam,
czy kto ma dowiadczenia z tymi wydechami? Rozwaam monta tyche i
chciabym wczeniej pozna ewentualne opinie. Generalnie w moim
przypadku to by bya homologowana na Europ armatura (blackjack) ale
mile widziane kade zdanie. Oczywicie na temat :)

dzikuj

Barnaba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Lip, 20:59, jesz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Ja Ci napisze, ze fajnie w malym dragstarze to pierdzialo i bylo
calkiem przyjemne jak na sprzet takiej klasy, ale Kuczu napisze, ze sa
chujowe :) Oczywiscie nie dalbym za te wydechy sklepowej ceny, czyli
okolo 450 ojro, mialem je jak kupilem motura, a jak slyszalem inne
sprzety tej pojemnosci (od Virago, przez Volusie do Marauderow czy
innych) to brzmialo najlepiej.

Barnaba

W dniu 2010-07-29 21:03, Barnaba pisze:

Ja Ci napisze, ze fajnie w malym dragstarze to pierdzialo i bylo
calkiem przyjemne jak na sprzet takiej klasy, ale Kuczu napisze, ze sa
chujowe :)

Ja napisze ze sa git bo sa git. Slyszalem w DS 650/1100 i w XV1600. Zawsze ladny soczysty dzwiek. No i maja (te nowsze) db-killery.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

jesz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Lip, 01:27, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Ja napisze ze sa git bo sa git. Slyszalem w DS 650/1100 i w XV1600.
Zawsze ladny soczysty dzwiek. No i maja (te nowsze) db-killery.

dziki wielkie :)
mam nadziej e na XVS 1300 te dobrze zagraj, co prawda troch
kosztuj bo ponad 600 ojro ale moe uda si opchn te ktre mam teraz
czyli oryginay oraz long shoty

na górę