www.custompainting.pl

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

po prawie 2ch latach mojej dziaalnoci komu w kocu udao sie sprosta
moim wymaganiom co do budowy strony.. (szczegoly jeszcze sa do dopracowania,
a kontakt narazie przez strone glowna) tak wic

www.custompainting.pl

jesli ktos chce zmienic swoj motocykl/kask/samochod w cos oryginalnego
zapraszam :)

Arkadiusz Tarnowski
Studio aerografu
www.custompainting.pl
tel. 694 150 895

Mr.Jack mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org

maverik wrote:
[...]

Generalnie nie jestem fanem aerografu na motocyklach (vide malowanie
Kawasaki ZX9R - dla mnie koszmar), ale Ducat wyszedl calkiem calkiem...

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat

TasmaN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> napisa w wiadomoci news:fq6ocn$aac$1achot.icm.edu.pl...
maverik wrote:

(vide malowanie
Kawasaki ZX9R - dla mnie koszmar

jak Klient tak chcial co co zrobisz?? ;)

a malowanie... wazne jak zrobione a nie co na nim widac ;

-- -
TasmaN

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "TasmaN" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:fq7257
(vide malowanie
Kawasaki ZX9R - dla mnie koszmar

jak Klient tak chcial co co zrobisz?? ;)

a malowanie... wazne jak zrobione a nie co na nim widac ;

z powodu malowania tej 9tki klient malo nie wybil dziury w suficie z radosci
;-) stoi u niego w komisie samochodowym ogrodzona w celach pokazowych, jest
na niej 9 warstw klaru, wlasnie robie projekt malowania cbr dla jego kolegi,

Arkadiusz Tarnowski
Studio aerografu
www.custompainting.pl
tel. 694 150 895

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

maverik napisa(a):
po prawie 2ch latach mojej dziaalnoci komu w kocu udao sie sprosta moim wymaganiom co do budowy strony.. (szczegoly jeszcze sa do dopracowania, a kontakt narazie przez strone glowna) tak wic
http://www.custompainting.pl

Wreszcie na zdjeciach cos widac ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Fox #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

maverik pisze:
[...]

Strona wyglada calkiem sympatycznie;-)

Najpiekniejszy projekt: CBR "Jazz", poprostu cos genialnego. Ile taka przyjemnosc by kosztowala?

na górę