wszystkim dac ..

sowa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-11-28, sowa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
witam
jak wszyscy to... SG tez:)

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kolejny-etap-przeksztalcania-polski-w-panstwo-policyjne,nId,389019

Policja i Strasz Miejska ma pelne rece roboty, tak pelne, ze kasa im
przecieka juz przez palce, wiec trzeba jakos pomoc.

A za pieniadze beda nowe piekne i bezpieczne drogi!

--
Artur
ZZR 1200

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-11-28 16:54, AZ pisze:
On 2011-11-28, sowa<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
witam
[...]

E tam, politycy na stolkach trzesa dupami ze sie zaczna jakies rozruchy spoleczne z powodu marnej sytuacji w Polsce prawie na kazdym szczeblu wiec staraja sie zabezpieczyc jak sie da i jak to tylko jest mozliwe. A tu jest jeszcze dziura do wykorzystania wiec dlaczego SG ma nie skorzystac, w koncu to tez budzetowka.

A za pieniadze beda nowe piekne i bezpieczne drogi!

Zaklad (ze nie)? ;>

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

W dniu 2011-11-28 16:39, sowa pisze:
witam
jak wszyscy to... SG tez:)

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kolejny-etap-przeksztalcania-polski-w-panstwo-policyjne,nId,389019

Tez mi nowosc. W moich rejonach SG od dawna prowadzi kontrole drogowe, raz mi nawet probowali wlepic mandat i punkty za nieprawidlowy skret. Wykrecilem sie. Ale za to codziennie ich widuje stojacych ramie w ramie z policjantami i wlepiajacych mandaty.
Na granicy, po Schengen, sa coraz mniej potrzebni a jakies zajecie trzeba dla nich znalezc.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-11-28 17:24, Kuczu pisze:

[...]
juz bym wola to, ale zlikwidowac straz miejska, wiejska i inne pochodne

Michal V-R
gg 9409047

Alex #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lis, 16:39, sowa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jak wszyscy to... SG tez:)

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kolejny-etap-przeksztalcan...

Ale si mona niepotrzebnie strachu naje, e si z rozpdu za daleko
pojechao i to ju granica :-)

--
http://2011eu.eu

na górę