Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

wiosna ju

1

24/10/2006 19:18

Arkadiusz Szulc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam szanownych nius-riderw.

Wiem, e zaczyna by ju nudne ciagle odpowiada na pytania z cyklu "jakie
moto na nowy sezon?", ale moe kto mia podobne wymagania i wybra sprzt,
ktry go satysfakcjonuje.

Dla uproszczenie dorzuc gar podanych cech.

    - powinno mie atwy tzw. handling ( jak sprawdzaem w salonach to
najlepiej ukadaa mi si CBF 600 S )
    - moc w granicach do 100KM
    - 30% jazdy w miecie
    - 30% rednio zaawanowana turystyka - max 300-400 km dziennie (
pozostae 40% to samochd )
    - dobre przyspieszenie od 120 do 160 kmh
    - moc powina by oddawana agodnie ale wyczuwalnie
    - koniecznie z ABSem
    - koniecznie na wtryskach - czyli jak najmniej spraw
techniczno-mechanicznych, o ktrych trzeba pamita
    - spalanie w granicach 5-6 l/100km , jeeli mniejsze to si nie obra
    - jak najmniej plastikw, ktre mona atwo poama
    - adnej armatury
    - najlepiej V-silnik, ale inne te mog by
    - najlepiej z moliwoi kupienia w polskim salonie
    - jazda w 99% solo
    - waga 95 kg, 185 cm wzrostu - oczywicie mojego a nie motocykla

Pod uwag braem nastpujce sprzty:
    - nowy Hornet 600 z 2007 - ???
    - Breva V1100 - spory minus za spalanie, nie wiem jak z handlingiem, bo
najbliej to w Wawie mieli, a ja z 3miasta.
    - Breva 850 - chciaem zamwi, ale z ABSem nie maj ( tylko cena w
cenniku )
    - FZ6 Fazer z 2006 - minus za bycie "wciekym" powyej 6000 obr/min,


Dziki.

Dodam, i obecny sezon ( pierwszy ) przejedziem na V-Stromie 650 i
zaliczyem zamanie obojczyka + szlif na liskim.

--
Arek, DL650
P.S.
    Tego V-stroma to sie chtnie pozbd.

2

24/10/2006 18:45

tomo tomo_mWYTNIJTO@op.pl


Dla uproszczenie dorzuc gar podanych cech.

  - powinno mie atwy tzw. handling ( jak sprawdzaem w salonach to
najlepiej ukadaa mi si CBF 600 S )
  - moc w granicach do 100KM
  - 30% jazdy w miecie
  - 30% rednio zaawanowana turystyka - max 300-400 km dziennie (
pozostae 40% to samochd )
  - dobre przyspieszenie od 120 do 160 kmh
  - moc powina by oddawana agodnie ale wyczuwalnie
  - koniecznie z ABSem
  - koniecznie na wtryskach - czyli jak najmniej spraw
techniczno-mechanicznych, o ktrych trzeba pamita
  - spalanie w granicach 5-6 l/100km , jeeli mniejsze to si nie obra
  - jak najmniej plastikw, ktre mona atwo poama
  - adnej armatury

Dotd to pod Honde CBF pisane wymagania. No moe jakies Kawasaki 750.
Jakie to sa DOBRE przyspieszenia 120-160kmh?

  - najlepiej V-silnik, ale inne te mog by

tu to chyba SV650

  - najlepiej z moliwoi kupienia w polskim salonie
  - jazda w 99% solo
  - waga 95 kg, 185 cm wzrostu - oczywicie mojego a nie motocykla

tu cokolwiek byle z tych wikszych

Pod uwag braem nastpujce sprzty:
  - nowy Hornet 600 z 2007 - ???
  - Breva V1100 - spory minus za spalanie, nie wiem jak z handlingiem, bo
najbliej to w Wawie mieli, a ja z 3miasta.
  - Breva 850 - chciaem zamwi, ale z ABSem nie maj ( tylko cena w
cenniku )

Breva adna. Jak wszystko co woskie. adnie si prezentuje w krajobrazie. I na
tym koniec. Mam do czynienia z exkluzywn woszczyzn - niestety taki sam
badziew w sensie solidoci jak dolna pka typu Palio.

  - FZ6 Fazer z 2006 - minus za bycie "wciekym" powyej 6000 obr/min,

nie jest a tak le. Od 7500 w gr troche si wcieka ale bez przesady.
Chocia zdecydowanie wol VFR.

Tomo




--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3

24/10/2006 21:37

grzechoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wiem, e zaczyna by ju nudne ciagle odpowiada na pytania z cyklu "jakie
moto na nowy sezon?", ale moe kto mia podobne wymagania i wybra
sprzt, ktry go satysfakcjonuje.

Dla uproszczenie dorzuc gar podanych cech.

   - powinno mie atwy tzw. handling ( jak sprawdzaem w salonach to
najlepiej ukadaa mi si CBF 600 S )
   - moc w granicach do 100KM
   - 30% jazdy w miecie
   - 30% rednio zaawanowana turystyka - max 300-400 km dziennie (
pozostae 40% to samochd )
   - dobre przyspieszenie od 120 do 160 kmh
   - moc powina by oddawana agodnie ale wyczuwalnie
   - koniecznie z ABSem
   - koniecznie na wtryskach - czyli jak najmniej spraw
techniczno-mechanicznych, o ktrych trzeba pamita
   - spalanie w granicach 5-6 l/100km , jeeli mniejsze to si nie obra
   - jak najmniej plastikw, ktre mona atwo poama
   - adnej armatury
   - najlepiej V-silnik, ale inne te mog by
   - najlepiej z moliwoi kupienia w polskim salonie
   - jazda w 99% solo
   - waga 95 kg, 185 cm wzrostu - oczywicie mojego a nie motocykla

Pod uwag braem nastpujce sprzty:
   - nowy Hornet 600 z 2007 - ???
   - Breva V1100 - spory minus za spalanie, nie wiem jak z handlingiem, bo
najbliej to w Wawie mieli, a ja z 3miasta.
   - Breva 850 - chciaem zamwi, ale z ABSem nie maj ( tylko cena w
cenniku )
   - FZ6 Fazer z 2006 - minus za bycie "wciekym" powyej 6000 obr/min,


Czy tobie czasem nie chodzi o VFRk?? tylko plastiki nie bardzo pasuj,
reszta w miar si zgadza :)
--
pzdr
grzechoo
co jeszcze VFRy nie kupi, ale to stan przejciowy ;)

4

24/10/2006 21:37

Hub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Arkadiusz Szulc" napisa
Dla uproszczenie dorzuc gar podanych cech.

Era.

I nie wkurzaj ludzi z ta wiosna.
--
Hubert
Diversion

5

25/10/2006 12:35

#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

R1200GS w wersji ADV

Pozdrawiam Marek

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6

25/10/2006 15:16

mroova #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arkadiusz Szulc napisa(a):
Witam szanownych nius-riderw.

Witka,
Rzuce kilka luznych uwag Fazer vs V-Strom...

    - 30% jazdy w miecie
Nie powiem, w porownaniu do Fazera Strom jest troche "klocowaty"

    - 30% rednio zaawanowana turystyka - max 300-400 km dziennie (
Po godzinie na Fazerze bolaly lapy (w V-Stromie kregoslup). Nie wiem co
bardziej dokucza przy wiekszych dystansach?

    - FZ6 Fazer z 2006 - minus za bycie "wciekym" powyej 6000 obr/min,
Daje popalic dopiero powyzej 9ciu. Ciekawe doswiadczenie po V-ce. Ale
jak chcesz lagodnie...?


Dodam, i obecny sezon ( pierwszy ) przejedziem na V-Stromie 650 i
zaliczyem zamanie obojczyka + szlif na liskim.

Fabryczne oponki... W Fazerze tez daja kamienne, wiec pewnie ten sam
zonk.

--
pozdr,
mroova
www.moto4fun.pl

7

25/10/2006 15:16

mroova #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arkadiusz Szulc napisa(a):
Witam szanownych nius-riderw.

Witka,
Rzuce kilka luznych uwag Fazer vs V-Strom...

    - 30% jazdy w miecie
Nie powiem, w porownaniu do Fazera Strom jest troche "klocowaty"

    - 30% rednio zaawanowana turystyka - max 300-400 km dziennie (
Po godzinie na Fazerze bolaly lapy (w V-Stromie kregoslup). Nie wiem co
bardziej dokucza przy wiekszych dystansach?

    - FZ6 Fazer z 2006 - minus za bycie "wciekym" powyej 6000 obr/min,
Daje popalic dopiero powyzej 9ciu. Ciekawe doswiadczenie po V-ce. Ale
jak chcesz lagodnie...?


Dodam, i obecny sezon ( pierwszy ) przejedziem na V-Stromie 650 i
zaliczyem zamanie obojczyka + szlif na liskim.

Fabryczne oponki... W Fazerze tez daja kamienne, wiec pewnie ten sam
zonk.

--
pozdr,
mroova
www.moto4fun.pl

8

25/10/2006 20:04

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arkadiusz Szulc napisa(a):
    - powinno mie atwy tzw. handling ( jak sprawdzaem w salonach...

W salonie to sprawdzae pozycj na siedzeniu, nie handling.

    - moc (...)     (...) waga 95 kg, 185 cm wzrostu...

Sprzedaj starego V-Stroma i kup nowego, z ABS-em. Ale taniej i skuteczniej bdzie zmieni same oponki. Poza tym bd teraz te "nowe, lepsze" Bandity z nowymi silnikami na wtryskach i ABS-em. Moe warto poczeka i posucha, co to bdzie za cudo?

Dodam, i obecny sezon ( pierwszy ) przejedziem na V-Stromie 650 i zaliczyem zamanie obojczyka + szlif na liskim.

Obadwa w ramach jednego incydentu, czy na raty? Ale wiesz, e ABS ci przed tym nie uchroni?

Pozdrawiam,

Nikanor
DL650





na górę