wa

t12t12 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Czy KTM SX 85 jest dopuszczony do ruchu drogowego ? Prosz o odpowied.

W dniu 2015-04-15 o 14:51, t12t12 pisze:
Czy KTM SX 85 jest dopuszczony do ruchu drogowego ? Prosz

W dniu roda, 15 kwietnia 2015 14:55:45 UTC+2 uytkownik Kuczu napisa:

Rozczaruje Cie - to wcale nie jest wazne.
Powiem wiecej - wszyscy, poza Toba, maja to w dupie.

Uwaaj jak piszesz do 12latka!

Nie przeklinaj przy dzieciach, bo s przyszoci narodu a moe nawet w tym przypadku Erzberg Rodeo.

KJ

Grzegorz Rogala alagor@SPAMFEgo2.pl

W dniu 2015-04-17 o 13:11, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
[...]

Zdanie wielokrotnie zlozone? do 12 latka z przyszloscia? Smiem watpic. :>

--
Pozdr!
Rogal

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 17.04.2015 o 20:08, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

jeden ze znanych mi adminw ma taki dopisek w stopce:

Podczas zaartej ktni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego
bdy gramatyczne i ortograficzne. Moe by tak, e jego klasa jeszcze
danego zagadnienia nie przerabiaa.

Bardzo na czasie

--
Arni

Grzegorz Rogala alagor@SPAMFEgo2.pl

W dniu 2015-04-17 o 20:29, Arni pisze:
[cut]
[...]

Cudne i niestety prawdziwe.

--

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-18 o 19:36, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Czy ju si stare konie dowartocioway? Nie ma to jak skopa (mentalnie) dzieciaka i pogratulowa sobie udanej akcji. Jakie to dojrzae... Jakbycie mieli co najmniej 14 lat. A moe i 15.

--
MN

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-20 o 08:04, Marcin N pisze:

jeden ze znanych mi admin

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-20 o 14:55, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-04-20 o 08:04, Marcin N pisze:

jeden ze znanych mi admin

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-20 o 15:01, Marcin N pisze:

Czy ju

Alf/red/ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 20.04.2015 o 14:55, RadoslawF pisze:
To niech dzieciak poszuka normalnego forum a nie takiego

A sk

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-20 o 19:48, Alf/red/ pisze:

To niech dzieciak poszuka normalnego forum a nie takiego

A sk

W dniu poniedziaek, 20 kwietnia 2015 08:04:03 UTC+2 uytkownik Marcin N napisa:

Czy ju si stare konie dowartocioway? Nie ma to jak skopa
(mentalnie) dzieciaka i pogratulowa sobie udanej akcji. Jakie to
dojrzae... Jakbycie mieli co najmniej 14 lat. A moe i 15.

O w mord jea!

Pocztek sezonu za pasem a ja jeszcze pozycji nie przewiczyem.

KJ

na górę