verba m

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?
biorc pod uwag e leciao to par(nacie) razy dziennie w tv

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

muti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?
biorc pod uwag e leciao to par(nacie) razy dziennie w tv

jezu ale gwno... kto tego sucha , chyba 11 latki...

pozdr.
Muti R1

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "muti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?
biorc pod uwag e leciao to par(nacie) razy dziennie w tv

jezu ale gwno... kto tego sucha , chyba 11 latki...

http://www.kaliskiebractwomotocyklowe.fora.pl/viewtopic.php?t=22

Temat moe niezbyt wesoy, ale poczytaj odpowied. Nie chciaem ju
komentowac ze wzgldu na szacunek dla Kolegi o ktrym bya mowa.

Pozdro
Mazdah

Piotrek XX L#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jezu ale gwno... kto tego sucha , chyba 11 latki...

No c. Witam nazywm sie Piotrek na grupie jestem pare adnych latek
na jednym boku mam 11 lat niestety na 2 kolejne 11 latek i mj motocykl ma 8
latek juz...
Akurat sucham ten typ muzyki..

--
pozdr.
Piotrek XX

Nikanor nikanor.SKASUJ@gazeta.pl

Piotrek XX <L#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
> jezu ale gwno... kto tego sucha , chyba 11 latki...

No c. Witam nazywm sie Piotrek (...) Akurat sucham ten typ muzyki..

Sucham [kogo, czego?] TEGO typu muzyki (zwizek rzdu). No i nie przejmuj
si. To jest uleczalne. Kup sobie jakie pyty Johnniego Casha, Jerriego Lee
Lewisa, Johna Lee Hookera, soundtrack z Blues Brothers, moe jakie
wczeniejsze kawaki Carlosa Santany. Zaywaj regularnie - wkrtce zobaczysz
popraw :)

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Paradise mjaskowiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl

Nikanor naskrobal:
[...]

A moze jeszcze Dzemu na sniadanie, obiad i kolacje? Albo Dorszow co? ;)
Miuzik is jo speszyl frend. Tolerancji troche panowie, tolerancji :)

--
Paradise | Grupa Lublin
"If you feel in control, you're not going fast enough." -Mario Andretti

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W <news:ehsms1$m6h$1atlantis.news.tpi.pl>
WIADRO napisa(a):

<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

enada...
nikt normalny tego nie sucha, tylko jak napisa muti: 11 latki
IMHO: ola ciepym moczem tych prostakw co to wymylili

--
Sherlock
gg# 1608017

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?
biorc pod uwag e leciao to par(nacie) razy dziennie w tv

Lomatko jaki pierd! Disco polo to przy tym brzmi jak Bethoven. A, ten,
jezdziec mial cos wyhaftowane z tylu na kombi? Chociaz chyba nie, bo na
gumie nie bylo ;-)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Kefir napisa(a):

Lomatko jaki pierd! Disco polo to przy tym brzmi jak Bethoven. A, ten, jezdziec mial cos wyhaftowane z tylu na kombi? Chociaz chyba nie, bo na gumie nie bylo ;-)

lomatko same odpowiedzi na temat!
Ciezko wyczuc, jaki ma wplyw. Generalnie muza adresowana do malolatow, z ktorych wiekszosc majac dostep do sprzetu ten stereotyp powiela, a do innych grup docelowych to po prostu nie dociera wiec i wplywu miec nie powinno.
BTW sam slucham hip hopu, tylko w troszke innych wydaniach. Lat mam 11 ale na 3 strony. Nie przeszkadza mi to sluchac pink floyd, sepultury i Ani Dabrowskiej :D Jesli zas chodzi o wszelskiego typu xxxx polo to J. Cash to jest dopiero muzyka dla wiesniakow, ale amerykanskich :P

pzdr

--
Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"K.M.C." napisa

lomatko same odpowiedzi na temat!
cos im nie wychodzi odpowiada na temat, waniejsza muzyka nie tre.. :/

[...]

moim zdaniem ma wpyw bo zostaje taki (jedyny) wizerunek gdzie w pamici
a  za te par lat ju nie bd maolatami

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

WIADRO napisa(a):
<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>

ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?

za bardzo przejmujacy jestem

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witek.
Nie wiem czemu si wszyscy z tego nabijaj. Przecie to takie kurwa
romantyczne jest.

PS. Wpywu nie ma bo mao co wida.

--
Pozdrawiam - Maciek, SRX 250 i VFR 800 fi.
Archiwum: http://news.riders.pl

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO napisa(a):
<http://teledyski.onet.pl/0,1420081,teledyski.html>
ciekawe jaki wpyw ma na utrwalanie stereotypw?
biorc pod uwag e leciao to par(nacie) razy dziennie w tv

Ty ale o co chodzi? obejrzalem cale 30 sekund (wiecej nie dalem rady) i nie rozumiem co to ma wspolnego z ta grupa. No i w tv tez nie widzialem tego jeszcze ani razu, wiec tym bardziej nie rozumiem. ooooo sooooo chooooziii

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"piomay"  napisa w
[...]

w skrcie:  ziomek jechal motocyklem do swojej 'baby' i nie dojecha.

tego jeszcze ani razu, wiec tym bardziej nie rozumiem. ooooo sooooo
chooooziii

a chodzi  o to czy widzia kto w tv co zwizanego z  motocyklizmem i nie
byy to wypadki lub tani lans..?
jeli tak to co to byo?

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO napisa(a):

a chodzi  o to czy widzia kto w tv co zwizanego z  motocyklizmem i nie byy to wypadki lub tani lans..?

Ale czego ty chcesz? Przecie tani lans i wypadki to racja bytu telewizji w ogle. Stucz termometr. I obejrzyj sobie to.

http://glinki.com/?l=ijzieb

Dugo si aduje, ale warto. I wsiowy Cash piewa :)

Nikanor
DL650

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO napisa(a):

w skrcie:  ziomek jechal motocyklem do swojej 'baby' i nie dojecha.

Znaczy jeden z tych co tam spiewali/lansowali sie? trudno

a chodzi  o to czy widzia kto w tv co zwizanego z  motocyklizmem i nie byy to wypadki lub tani lans..?

Czasem ogladam Jednoslad - ale nie warto go ogladac, nuda. A czy widzialem cos jeszcze i nie byly to wypadki czy tani lasn? hmmm, wypadki i tani lans sie sprzedaja, sa medialne. Czego ty oczekujesz ? TV tez musi zarobic na siebie. Nie bedzie pokazywala motocyklistow oddajacych krew (brawo Sawa) czy jezdzacych do domow dziecka bo to nudne jest. Lepiej pokazac kolejne zwloki na latarni dolaczajac do tego komentarz: "kolejny pijany motocyklista jadacy 300 km/h na jednym kole zabil sie a przedtem zgwalcil niepelnoletnia zakonnice w ciazy przechodzaca na pasach. Zamach na ta zakonnice byl zaplanowany przez WSI, o czym poinformowal Minister Macierewicz, motocyklista ten byl agentem i popelnil ta zbrodnie poniewaz ta zakonnica byla zydowskim gejem popierajacym polityke Giertycha i radio Maryja"

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"piomay" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

[...]

Daruj sobie polityke. Gdzies trzeba od niej odpoczac.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

Gosiaczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):
> [...]

Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."

na górę