usuwanie kleju po naklejkach

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

qrwa no niczym nie schodzi, zadna chemia nie dziala. Labell off, beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

W morde jea pomcie, bo zlapie papier na 120 na pltnie!

Krzysiek K.M.C.

Wolf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sproboj olejem roslinnym, ja swego czasu mialem na szybie w moto slady po tasmie ktora przylepilem ogloszenie o sprzedazy, tez nie wiedzialem czym to ruszyc, az dziewczyna mi podpowiedziala z olejem ;)

pozdrawiam
Wolf^-^
FZ 750

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Wolf napisa(a):
sproboj olejem roslinnym,

nie dziala podobnie jak WD40 ktre te jest tuste :-)

Krzysiek K.M.C.

tech.Wheelman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisa w wiadomoci

Wolf napisa(a):
sproboj olejem roslinnym,

nie dziala podobnie jak WD40 ktre te jest tuste :-)

Zamaluj gesta farba, pedzlem. Nie bedzie znac.

www.ryciak.com - amatorskie filmy.
gg:4331408

Small Sparrow #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. wrote:
[...]

pozdr

Moja metoda to spray do kokpitu/deski rozdzielczej samochodu. Jak narazie nigdy mnie nie zawiodl. Radze sprobowac.

--
pozdrawiam,
Michal

slawek.f slawek.f@ANTpoczta.fm

Uytkownik "K.M.C."  napisa w wiadomoci
[...]

Plastmal. W ostatecznosci tempo lub automax lekkoscierny

Slawek.f

Hero H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W morde jea pomcie, bo zlapie papier na 120 na pltnie!

Witam,

Ja uywam w takich przypadkach oliwki dla dzieci :-)

Pozdro
Hero

szauek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. wrote:
[...]

Platen clean czy jako tak. Pyn do czyszczenia rolek w kopiarkach i
drukarkach. Dziaa.
18 zeta za malutki pojemniczek. Jak podjedziesz do Olsztyna - pryniecie za
darmo;-)

szauek

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Kwi, 23:37, "szauek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Platen clean czy jako tak. Pyn do czyszczenia rolek w kopiarkach i
drukarkach. Dziaa.
18 zeta za malutki pojemniczek. Jak podjedziesz do Olsztyna - pryniecie za
darmo;-)

dobra, dzis zaopatrzylem sie jeszcze w zmywacz wurtha, jakis siuwaks
3M, rozpuszczalnik nitro i cosik do czyszczenia kopiarek. Efekty
opisze. Kazano mi sie jeszcze zaopatrzyc w gumowe kko na wiertarke
jak wszystko inne nie zda egzaminu. Tak doradzili mi w lakierni.

Krzysiek K.M.C.
gsx600f mad edition

Makus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja proponuje niezawodny i sprawdzony DYNKS, na jak materiaow
szmatk i do ataku.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Kwi, 15:41, Makus <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Ja proponuje niezawodny i sprawdzony DYNKS, na jak materiaow
szmatk i do ataku.

I to jest zwycizca tego konkursu !
Oklaski prosz .......!
A ty Makus.
Wygrae   DARMOWE uczestnictwo  , w 3 preclowych dyskusjach o dupie
maryny.
Gratulacje.
- -- -
-
Bigu

Krzysztof Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Polecam krek do cigania kleju po naklejkach. Produkuje go firma BOLL,
APP, moesz to kupi w sklepach chemicznych lub motoryzacyjnych. Uywaem na
samochodzie - dziaa bez zarzutu (tylko niskie obroty wiertarki bo sobie
zrobisz krzywd, albo owiewce). Pozdrawiam. K.N.

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

jst specjalny spray do takiej operacji, nie pamietam nazwy, smierdzi na 3/4e
warsztatu przez 3 dni, ale nie kazde oryginaly rusza, niezastapione jest
nitro, nie w przypadku barwionego klaru, po nitro jednak musisz spolerowac
klar 2000 i G3, pozdr.

Arek
www.adm-motocykle.pl

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Kwi, 20:46, "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]
nitro, nie w przypadku barwionego klaru, po nitro jednak musisz spolerowac

Doszedem do tego sam, szkoda, ze nie napisae wczeniej. Reasumujc
jedyne co dziaa na klej suzuki, to rozpuszczalnik nitro, wtedy mozna
ja w miare bezkolizyjnie usun np platikow szpachelka. Wszystkie 3M,
wurthy mozna sobie o kant tylka potluc.

Krzysiek K.M.C.
gsx 600f dark zero

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. napisa(a):
[...]

Z tego co piszesz to co mi tu mierdzi. Po prostu uwaam za niemoliwe tak trudno w usuniciu gupiego kleju. Moe ten klej jest przykryty bezbarwnym? Moe to nie klej? Bardzo to dziwne.
diobeu

Krzysztof Kowalski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. napisa(a):
qrwa no niczym nie schodzi, zadna chemia nie dziala. Labell off, beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

Witam

Tylko nafta ( o ile jeszcze gdzie mona kupi )

Krzysztof
VZ-800 --
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.motocykle

bednarz5 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

K.M.C.napisal

[...]

Witam!

Czytaem Wasze rady bo te mam w kko problem z klejem po naklejkach. Mj problem polega na tym: sprzedaje gry a niektre sklepy w ktrych je kupuje naklejaj pier.. naklejki. Ot dzisiaj przypomnia mi si sposb ktry podpowiedziaa mi koleanka odnonie usuwania naklejki z nr rejestracyjnym pojazdu z przedniej szyby samochodu. Wystarczy podgrza naklejk, oczywicie najlepiej usun tyle ile si da powiedzmy paznokciem - ja tak robie a pniej podgrza np, elazkiem, potem ciga szmatk a zejdzie wszystko. W moim przypadku mam do czynienia z rnym klejem na plastikowych pudekach a jak przed chwil sprawdziem - jest to metoda na tyle zadowalajca e przy dodatkowym uyciu jakiego prostego rozpuszczalnika np. do lakieru do paznokci powinnicie pozby si wszystkiego z kadej powierzchni. Mniejsze przedmioty mona podgrzewa nad kuchenk gazow lub elektryczn.

P.S. Tylko si nie poparzcie :)

Pozdrawiam i mam nadziej e komu moja rada si przysuy.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"bednarz5" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> wrote in message news:c83fedbf833aad5d19ad4c785400dc84$1grupy.scigacz.pl...
K.M.C.napisal

[...]

Czytaem Wasze rady bo te mam w kko problem z klejem po naklejkach. [...] przy dodatkowym uyciu jakiego prostego rozpuszczalnika np. do lakieru do paznokci powinnicie pozby si wszystkiego z kadej powierzchni.

Brawo, Mistrzu. Zamiast takiej rady potraktuj tworzywo/-a sztuczne zmywaczem do paznokci i napisz co Ci wyszlo.

Acha

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote

Brawo, Mistrzu. Zamiast takiej rady potraktuj tworzywo/-a sztuczne
zmywaczem do paznokci i napisz co Ci wyszlo.

Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Spider A.J. pisze:
Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?

Na preclach pisali ze da sie wypolerowac

Harley Davidson FXR-C

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote

Jak To Kefiru, nie lubisz matowych szyb?
Na preclach pisali ze da sie wypolerowac

"atwiej kijek pocienkowa, niz go potem pogrubasic."

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gf8oi6$8me$1news.onet.pl...
[...]

Jako ze pora warsztatowa, pozwole sobie na dopisek: bardzo skutecznym srodkiem do usuniecia resztek kleju po zerwanej naklejce "Motocykle sa wszedzie" (bez uszkadzania, matowienia, lakieru) okazala sie terpentyna balsamiczna, dostepna w sklepach z farbami jako rozcienczalnik do niektorych farb.
Wczesniej uzywalem benzyny ekstrakcyjnej lecz wymagalo to zdecydowanie wiekszej cierpliwosci. Moze wlasnie tego Ci zabraklo ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

kesek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Do tych celw najlepiej nadaje si suszarka. Z rozpuszczalnikw, ktre
nie rusz lakieru ani tworzywa sztucznego a zaatakuj klej podobno
tylko terpentyna daje rad. Problem jest z dostpnoci tego (sklepy
dla artystw?).

Kesek

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "bednarz5" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
> [...]

> beznyna: zwykla ekstrakcyjna, lakowa, rozcienczalnik, WD40, nawet
> pieprzony aceton rozpuszcza owiewki, ale kleju nie rusza.

suszarka + umiejetne uzycie nitro, pozniej papier 2000 i G3, nastepnie
polerka mechaniczna, nie sprawdza sie w przypadku lakierow bezbarwnych
barwionych bejca (XX i podobne),

pozdr.

Tmek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bednarz5 wrote:
K.M.C.napisal

[...]

Jesli jest to klej, ktory sie wciaz klei zastosuj metode na plaster.

Czyli bierzesz kawalek tasmy klejacej, im szersza tym lepsza. Moze to byc
tasma papierowa do malowania, albo srebrna, albo izolacyjna albo jeszcze
jakas inna. Istotnym jest jedynie aby klej z niej latwo nie schodzil - jak z
szarej pakowej. Ta srednio sie nadaje.

I teraz, przyklejasz ta tasme na klej ktory chesz usunac. Odklejsza i znow
przyklejasz. Po kilku razach usuniesz caly klej. Szybko i bez paprania sie z
rozpuszczalnikami i innymi takimi.

pozdro
Tmek

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"Tmek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote
I teraz, przyklejasz ta tasme na klej ktory chesz usunac. Odklejsza i znow
przyklejasz. Po kilku razach usuniesz caly klej. Szybko i bez paprania sie
z rozpuszczalnikami i innymi takimi.

Jesli to dziala to ja proponuje nobla
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Tmek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Spider A.J. wrote:
"Tmek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote
[...]

Jesli klej ktory chcesz usunac klei sie, nie jest zaschniety to dziala.
A najlepiej sie sprawdza przy klejach glutach, ktore sie ciagna, rozmazuja i
zejsc nie chca.

pozdro
Tmek

na górę