ustawienie rozrzadu w chinczyku

tadeusz tomczuk www.tato07@_NOSPAM_wp.pl

Poradcie jak ustawic acuszek rozrzdu w chinskim 4-suwie  w skuterze Kingway IBIS bo wymieniaem piercienie tokowe po 2500 km silnik straci moc i nie zapali a nie oznaczyem polozenia ancuszka wzgldem kola na walku rozrzdu. Dzikuje i pozdrawiam

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "tadeusz tomczuk" <www.tato07@_NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
Poradcie jak ustawic acuszek rozrzdu w chinskim 4-suwie  w skuterze

tok na gre i zawory zamknite, obrcic pare razy na sucho czy si nie
spotyka i prbowa czy odpali, ale znakw na adnym kole nie ma ani na dole
ani na grze?

pozdrawiam
rafa
450exc

robertwachala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Rafa Tomaszewskinapisal

[...]

WITAM  MAM PYTANIE ALE   JAK ZAWORY S ZAMKNITE I TOK KOO NICH  TO NIE WANE JEST CZY OTWORZY SIE OD  WLOTU PALIWA CZY WYLOTU SPALIN????  PROSZE ODPISAC NA GG JAK MOECIE I JAK SIE ZNACIE :10630017

Arni arni.WYWAL@Wytnij.motocykle.org

robertwachala pisze:

WITAM  MAM PYTANIE ALE   JAK ZAWORY S ZAMKNITE I TOK KOO NICH  TO NIE WANE JEST CZY OTWORZY SIE OD  WLOTU PALIWA CZY WYLOTU SPALIN????  PROSZE ODPISAC NA GG JAK MOECIE I JAK SIE ZNACIE :10630017

zupenie niewane, to taka loteria a paliwko musi bardzo uwazac zeby zdzyc na swj zawr zanim sie zamknie
Niestety, my sie tu nie znamy, tak sobie tylko pierdolimy bez sensu. Poszukaj jakiegos forum.

-- Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

juz wiem co oni tam zrobili, filtruj inteligencje zeby nic sie na liste nie przedostao.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

chorąrzy Czesłąw Torpeda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#