ubezpieczenie

Michał Pysz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mam pytanie o porad jak najdogodniej (dla mnie) przepisa ubezpieczenie.
Zakupiem motocykl z ubezpieczeniem (poprzedni waciciel przeduy kilka dni przed sprzeda).
Mija rok od kupna wic musz opaci kontynuacj.

Zdaje si, e poprzedni waciciel mia do atrakcyjn ofert, czy moliwa jest zmiana osoby opacajcej ubezpieczenie bez zmiany oferty? Ubezpieczyciel to Link 4.

Zapewne tak si nie da ale spyta warto.
Dla mnie propozycje maja sporo gorsz, nigdy dotd nie ubezpieczaem adnego pojazdu samodzielnie.

mp.

Michał Pysz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-01-25 11:25, masti pisze:
Dnia pi