ubezoieczenie OC

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jedno

siinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 13 Pa, 01:38, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jakiego ubezpieczyciela dla OC polecacie do jednoladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemnoci ,skadka 82 z na rok.

Jarosław "Yaroosh" Łysiak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 13.10.2012 13:06, siinski wrote:
On 13 Pa, 01:38, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednoladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemnoci ,skadka 82 z na rok.

Ja dostaem w LINK4 podobn ofert. Ok 100 z/rok

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 13.10.2012 13:49, "Jarosaw \"Yaroosh\" ysiak" pisze:
[...]

Nie wiem, jak ci dowcipnisie licz skadki... Jaki czas temu na Hond
Foresight 250 (aden cigacz - to skuter!) zaproponowali mi prawie
600z. W zeszym roku za Cors 1,5 DIESEL (!) chcieli 1300PLN.

Pki co najtaniej "goe" OC na motocykle zawsze wychodzio mi w PZU.

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-15 09:15, Andrzej Lawa pisze:

Pki co najtaniej "goe" OC na motocykle zawsze wychodzio mi w PZU.

Mojej kobiace taniej wyszo OC w link4 czy innej axie, ni mnie z wikszymi znikami w PZU. Co ciekawe, jak zadzwoniem do tej firmy miesic pniej to ju dostaem ofert wysz ni w PZU.

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "siinski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:874b9427-03db-4581-873f-762faf3b6a85ib4g2000vbb.googlegroups.com...
On 13 Pa, 01:38, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jakiego ubezpieczyciela dla OC polecacie do jednoladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemnoci ,skadka 82 z na rok.

W PZU jest jedna stawka, zrnicowana tylko regionalnie (nieznacznie). Nie ma znaczenie pojemno itp, cho skadki zale oczywicie od zniek. Ja za 1,1 litra zapaciem 86 z.

--
Yogi(n)

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W PZU jest jedna stawka, zrnicowana tylko regionalnie (nieznacznie)..
Nie ma znaczenie pojemno itp, cho skadki zale oczywicie od
zniek. Ja za 1,1 litra zapaciem 86 z.

NNW jednak bardzo u nich podroao ostatnio. Warto poszuka
oddzielnie.

____
grzech
tdm

W dniu 15.10.2012 08:53, grzech pisze:
[...]

Jeli kto koniecznie potrzebuje.

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> NNW jednak bardzo u nich podroao ostatnio. Warto poszuka
> oddzielnie.

Jeli kto koniecznie potrzebuje.

OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - moe tym razem
si nic nie stanie;)

______
grzech
tdm

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

grzech napisa(a):
OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - moe tym razem
si nic nie stanie;)

e pierniczenie, przeciez kasa z NNW to jakies cholerne grosze, w ogole sie nie oplaca tego brac, a firmy tym tylko naciagaja na dodatkowe niemale koszty.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Yamaha wanie tak zaleca wymienia olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

--
MN

On 2012-10-16, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - mo

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-16 12:17, AZ pisze:

Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

No i czemu robisz offtopa?? Chcesz banana?

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-16 12:58, AZ pisze:

No i czemu robisz offtopa??

Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

Chcesz banana?

grozisz mi?!

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
No i czemu robisz offtopa??

Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.
Chcesz banana?

grozisz mi?!

Nie, probuje byc mily.

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-10-16 13:11, AZ pisze:

A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

Nie, probuje byc mily.

Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-10-16 13:32, AZ pisze:

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se pomyslalem ze sprawdzales!

Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

pozdr
newrom juz jedna noga ze wsi.

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2012-10-16 13:32, AZ pisze:

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se
pomyslalem ze sprawdzales!

Ja tam nie wiem co Ty myslisz, ale powiem Ci jedno - Kawasaki to nie
jest motur do dupy, moze Honda czy Yamahaha tak ale nie Kawasaki.
Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

Ja? Ja na wsi mieszkam.

--
Artur
ZZR 1200

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N napisa(a):
Yamaha wanie tak zaleca wymienia olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

A Kawasaki zaleca tak z panewkami, co druga wymiana oleju.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 2012-10-16, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Yamaha w

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-16 13:12, AZ pisze:

No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
ze moge tak jezdzic??

Pewnie Ci sie trafily dembowe.
fuksiarz!

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
ze moge tak jezdzic??

Pewnie Ci sie trafily dembowe.

Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-10-16 13:33, AZ pisze:

Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

a na razie skup sie na struganiu papefek.

pozdr
newrom co pamieta papefki!

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Lepiej strugac papefki niz wariata.

pozdr
newrom co pamieta papefki!

Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to
i ja pamietam. No.

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-10-16 13:49, AZ pisze:

Lepiej strugac papefki niz wariata.

jak tak czasami popatrze ne tego wariata Amila, to musze Ci przyznac racje!

Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to
i ja pamietam. No.

Wiesz ze to bylo 8 lat temu? DZIADU!

pozdr
newrom :-D

On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Lepiej strugac papefki niz wariata.

jak tak czasami popatrze ne tego wariata Amila, to musze Ci przyznac racje!

Nie widzialem ale wierze na slowo.

Wiesz ze to bylo 8 lat temu? DZIADU!

No az se wyguglalem dla przypomnienia. A pamietasz dziadu niusa o nowym
motocyklu BMW?

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-10-16 14:01, AZ pisze:

No az se wyguglalem dla przypomnienia. A pamietasz dziadu niusa o nowym
motocyklu BMW?

BMW R35 ? Nie, az tak stary to ja nie jestem! Ale Kuczu moze pamietac ;)

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ napisa

Akarm A#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-13 13:06, siinski pisze:
On 13 Pa, 01:38, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednoladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemnoci ,skadka 82 z na rok.

Ja bym sprawdzi tu:
http://www.abport.com.pl/ubezpieczenia-samochodowe/ubezpieczenie-motocykli-oc-ac-od-kradziezy

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-15 10:48, Akarm pisze:
[...]

Przekazuj informacj, ktr uzyskalem od kilku brokerw robic rozeznanie,- podobno najkorzystniejsz ofert na OC motocykli ma wci PZU.

na górę