twardy GS500 czyli jak sezon zakonczylem

devnull #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam,  zaskoczyl mnie zakret :)
(pierwszy raz tam jechalem, ale byl znak "uwaga ostre zakrety" nie
zauwazylem go)
nie bylo widac z niego wyjscia bo choc kat byl nie duzy cos okolo 60
stopni (myslalem ze z 90) to luk maly, zaczolem hamowac (niestety tez
tylnym) , zlapel uslizg tylnego , opusicilem probowalem sie jeszcze
skladac (chyba) ale i tak mnie wynioslo na przeciwny pas gdzie
przyrabalem czolowo ,a wlasciwie prawwym amorem w  honde civic ,
licznik sie zablkowal na 32km
przelecialm robiac fikolka po i nad autem rozwlajac szybe i wyladowlam
na sciolce obok drogi
honda skasowana , GS tez ale jezdzi o dziwo
z relacji swiadkow wygladalo to koszmarnie, ludzie byli w szkou ze
wogule sie z gleby podnioslem

zabrala mnie karetka ale wlasciwie to tylko jedna kosta mi pekla w
dloni, oglnie bylem poobijany
ochraniacze uratowaly mi piszczele i kolana, tylko ogromne siniaki
zostaly
mam fuxsa ze zyje i praktycznie wyszedlem z  tego bez szwanku
analizujac teraz ten zakret wiem ze jak bym sie go nie przestraszyl i
nie zaczol hamowac to bym spokojnie w niego wszedl , niestety brak
doswiadczenia zrobil swoje

pozdraiwam i czekam na posty jaki to jestem zdolny :( , ze powinienem
jezdzic hulajnoga itp
fd.devnull

ps:
jaj ktos lubi fotki to mozna pogladac moto i auto
http://stat.4u.pl/pit/crash/

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

devnull napisa

devnull #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor napisa(a):
devnull napisa(a):
> jaj ktos lubi fotki to mozna pogladac moto i auto
> http://stat.4u.pl/pit/crash/

Ty, a jak Ty mu wyrwae tak adn dziur w masce? Po co wozisz ze sob
otwieracz do konserw?

to mechanik diaksem, chyba po to zeby otworzyc maske, potem zaspawa
szpachla i bedzie jak nowka..

zby_hon zby_honWYTNIJ@poczta.onet.pl

Powita

Uytkownik "devnull" wrote:

to mechanik diaksem, chyba po to zeby otworzyc maske, potem zaspawa
szpachla i bedzie jak nowka..

To nie mona byo otworzy inaczej?
Boszszsz chro mnie przed takimi mechanikami.

zbyszek
B 12

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ELou!
"zby_hon" <zby_honWYTNIJ@poczta.onet.pl> wrote in message
Powita

Uytkownik "devnull" wrote:

to mechanik diaksem, chyba po to zeby otworzyc maske, potem zaspawa
szpachla i bedzie jak nowka..

To nie mona byo otworzy inaczej?
Boszszsz chro mnie przed takimi mechanikami.

Blacharz moze by umial ale to byl MECHANIK ;-) Maska jest i tak do wymiany
wiec nie ma sie co piescic.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Uytkownik "Kefir" wrote:

Blacharz moze by umial ale to byl MECHANIK ;-) Maska jest i tak do wymiany
wiec nie ma sie co piescic.

No wanie, gdyby takiemu mechanikowi ruby si nie udao odkrci to by
poprostu obci potem pospawa i jako to bdzie. ;))
A czy na pewno maska do wymiany? Moe bd reanimowa. ;))

zbyszek
B 12

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

Blacharz moze by umial ale to byl MECHANIK ;-) Maska jest i tak do wymiany wiec nie ma sie co piescic.

NTG

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"gildor" napisa

Ty, a jak Ty mu wyrwae tak adn dziur w masce? Po co wozisz ze sob
otwieracz do konserw?

chcia przywaszczy znaczek hondy ale tki dobrze przykleili    :)

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Qlfon ravX@Xlife.pl

devnull napisa

Traffic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "devnull" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
witam,  zaskoczyl mnie zakret :)

i co gs za mocny na pierwszemoto?>
:)

Adas
gsx-r user

Ron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

devnull napisa(a):
witam,  zaskoczyl mnie zakret :)

raczej kierowce hondy zaskoczyl zakret :)

a te fotki musza byc takie duze? za transfer ci placa czy jak? ;)

devnull #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ron napisa(a):
devnull napisa(a):
> witam,  zaskoczyl mnie zakret :)

raczej kierowce hondy zaskoczyl zakret :)

a te fotki musza byc takie duze? za transfer ci placa czy jak? ;)

nie chcialo mi sie obrabiac , ciazko sie myszka operuje lewa reka :)

co do innych postow to

Ktora kosteczka? Jesli to lodeczkowata to dbaj o rehabilitacje bo
pozniej moze byc blesnie. W ogole dbaj o lape:)
jakas kostka podstawy maleg placa , raczej nie powinno byc komplikacji
rekawiczki mialem letnie , teraz kupie sobie z jakims usztywnieniem

i co gs za mocny na pierwszemoto?>
:)

nie do konca pierwsze :) ale mialem duuuzza przerwe
hmm juz myslalem ze ograniam,  przezylem pare sytuacji ktore by sie
gorzej skonczyly, wszystkie nie z mojej winy i jakos sie wybronilem, z
drugiej strony nie zasuwalem jakos strasznie szybko

no nic przynajmniej nie bede musial szukac klienta na tego GS'a
(calego) ;) ,nastepne moto to pewnie SV650S , mam nadzieje ze pojezdze
dluzej (i przezyje)
napwno beda uwazal bardziej jadac droga ktrorej w zyciu nie widzialem

pozdro fd.devnull

Wojciech Misiaszek punio@NIEMA.tkb.pl

On 2006-10-31, devnull <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ron napisa(a):
devnull napisa(a):
> witam,  zaskoczyl mnie zakret :)

raczej kierowce hondy zaskoczyl zakret :)

a te fotki musza byc takie duze? za transfer ci placa czy jak? ;)

nie chcialo mi sie obrabiac , ciazko sie myszka operuje lewa reka :)

Wyrobisz sie :) Po 6 tygodniach gipsu na prawej lapie robilem lewa na
tyle sprawnie, ze po zdjeciu gipsu prawa byla mi zbedna :)

[...]

Oby nauka nie poszla w las :)
Kuruj sie spokojnie do nastepnego sezonu teraz.

--
punio
NTV

Zapek zaapekSPAM@poczta.fm

Uzytkownik "devnull" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal
pozdraiwam i czekam na posty jaki to jestem zdolny :( , ze powinienem
jezdzic hulajnoga itp

Wazne,ze zyjesz i ze nic Ci sie nie stalo ( no prawie).
Sprzeta poskladasz w zimie i bedziesz mial czas na przemyslenia co zle
zrobiles;-)
A gleba ogolnie sie nie martw- to zdaza sie kazdemu. Predzej czy pozniej.
Co wlasciciel/kierowca Hondy ? Mocno sie wkurwil czy byl bardziej przerazony
? ;-)
Zdrowka zycze.
Zapek
GPX750R

devnull #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zapek napisa(a):
> [...]

Wazne,ze zyjesz i ze nic Ci sie nie stalo ( no prawie).
Sprzeta poskladasz w zimie i bedziesz mial czas na przemyslenia co zle
moto to raczj tylko na czesci , albo kupie zajechanego GS'a i przeloze
silnik
jeszcze mi szkdy nie wycenili, serwis twierdzi ze sie robic nie oplaca
A gleba ogolnie sie nie martw- to zdaza sie kazdemu. Predzej czy pozniej.
w pierwszej chwili chcialem sobie dac spokoj z jazda na moto wogule
ale juz mi przeszlo :)
Co wlasciciel/kierowca Hondy ? Mocno sie wkurwil czy byl bardziej przerazony
laska byla w szoku bo mysla ze mnie zabila (ci co za nia jechali tez),
samego udezenia nie widziala bo oczy zamknela :) potem byla w szpitalu
i pytala sie caly czas jak sie czuje:), nie chcial prowadzic samochodu
przez co musialem poobijany jezdzic kilka  godzin po wypadku i biegi
zmianac lewa reka, dobrze ze nie za daleko
szkode juz jej wycenili i raczj na tym zle nie wyjdzie, w razie czego
to odkupie bo ta honda to 1,6 fajan baza pod tuning

? ;-)
Zdrowka zycze.
dzieki :)

Zapek
GPX750R

Zapek zaapekSPAM@poczta.fm

Uytkownik "devnull" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
laska byla w szoku bo mysla ze mnie zabila (ci co za nia jechali tez),
samego udezenia nie widziala bo oczy zamknela :) potem byla w szpitalu

**No kurde a fotki gdzie ? ;-)
--
Pozdrawiam.
Zapek

Szymon Kubicki S#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

devnull zeznal:

Zapek napisa(a):
> [...]

silnik
jeszcze mi szkdy nie wycenili, serwis twierdzi ze sie robic nie oplaca

Czolem!

Moze ja sie nie znam ale w tym gsie to ja widze tylko jakies kosmetyczne
uszkodzenia.

Szymon
http://terror.org.pl/~kap3lush/foto2/guma.jpg

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Czolem!

Moze ja sie nie znam ale w tym gsie to ja widze tylko jakies
kosmetyczne uszkodzenia.

No... szczegolnie ta rama :-)

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

devnull #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Morowiec napisa(a):
> Czolem!
>
> Moze ja sie nie znam ale w tym gsie to ja widze tylko jakies
> kosmetyczne uszkodzenia.

No... szczegolnie ta rama :-)

hehe no rama niezle zgieta, dostal bokiem , moze chce ktos go kupic na
czesci ?
albo wyprostowac rame i go sobei zrobic ? :)
dostalem kase a AC i musze sie pozbyc tych zwlok :)

pozdr
fd.devull

Hub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"devnull" napisal
witam,  zaskoczyl mnie zakret :)

nowiuska honda, prosto z raichu.
jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz ;)

--
Hubert
Diversion

na górę