troch

pan_luki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

POM?CIE!!!
Mam na oku cbr 600 f. Motorek jest blisko mnie i w niskiej kasie.
Oto link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M568560
Wszystko fajnie, ale jest tu kilka ale.
Po pierwsze malowanie. Niby fajne, ale jakby nie do koca orginalne,
tak jakby brakowao naklejek. Waciciel mwi, e orginalne, moe by
troch inne, bo motorek jest sprowadzony z Anglii.
Po drugie pisze, e rok produkcji jest 96, ale mi si wydaje e to
jest f2. Waciciel mwi, e to f3, chociaz tarcze ma jak f2. Czy to
moliwe? Jak sprawdzi prawdziwy rocznik?
Oglnie waciciel nie wie o nim zbyt duo, bo ma go od kilku dni,
kupi w anglii na handel. Nie wie np. jak byo wczeniej z serwisem.
Wie natomiast, e: olej jest czysty, lakier jest orginalny, bo nigdzie
nie ma ladw malowania, zaczyna dzwoni acuszek rozrzdu ( wanie
czy to wane?)
Jutro mam zamiar go obejrze, wic bd zna szczegy.
WARTO si nim interesowa?
POM?CIE!!!

M.L. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pan_luki napisa(a):
[...]

To jest na pewno F2 wiec gosc klamie i chocby z tego powodu odpuscibym sobie.Ale to ja bym zrobil........ A co do malowania to nie pamietam,zeby takie barwy nawet w F2 byly ale pewnosci nie mam wiec tu moge sie mylic.

Pozdro
M.L.

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"pan_luki" wrote...
Mam na oku cbr 600 f. Motorek jest blisko mnie i w niskiej kasie.

Po pierwsze malowanie. Niby fajne, ale jakby nie do koca orginalne,
***Nie wyglada to na oryginal... podejrzana sprawa :)

Po drugie pisze, e rok produkcji jest 96, ale mi si wydaje e to
jest f2. Waciciel mwi, e to f3, chociaz tarcze ma jak f2.
***On nie tylko tarcze, ale wszystko ma of F2. To jest max 94 rok.

zaczyna dzwoni acuszek rozrzdu ( wanie czy to wane?)
***Normalne we wszystkich. Napinacz do wymiany - $50

WARTO si nim interesowa?
***Moze... ze zdjec trudno powiedziec. Gosc kit wciska, wiec jezeli chcesz
jechac, to tylko z kims kto je dobrze zna. Jakis dobry mechanik. I
ostroznie, nie napalaj sie, bo cos tu smierdzi... ;)

Powodzenia
--
James

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Oglnie waciciel nie wie o nim zbyt duo, bo ma go od kilku dni,
kupi w anglii na handel.

no musi cowiedzie
np e co tanio kupi ,i e sprzeda go z pewnym zyskiem w Polsce

handlarz nie kupuje tego na czym nie mona atwo zarobi
jeszcze jak si nie zna  ,

POlo

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pan_luki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:1193434561.292411.31800k79g2000hse.googlegroups.com...

Oglnie waciciel nie wie o nim zbyt duo, bo ma go od kilku >dni,
kupi w anglii na handel.

Uwaaj na dokumenty. Ju do kilku motocykli sie przejechaem, eby okazao si, e nie ma briefu lub dowodu.

Dowd rej. w motocyklu z anglii powinien byc formatu A4, zaden mniejszy wistek nie pozwoli Ci go zarejestrowa.

Nie wie np. jak byo wczeniej z serwisem.

Jak to nie wie? Przecie motocykle tam maj ksizki serwisowe. Tame wszystko winno byc opisane. Czasem warto zapaci wicej i miec motocykl pewny.
W ten sposb Ojciec mj trafi Hond NTV '96. Zrobi na niej ju 40 tysiecy, w sumie na liczniku jest ponad 90 tysicy i NIC si nie dzieje zego. Olej, zawory, wice, paliwo, klocki to jedyne co wymieniamy. Dla porwnania, moja Kawa ma na liczniku co koo 50 tysicy a silnik ju jest po kapitalce :P Sdze, ze tak naprawd to ma ze 150 ...

Zdrawiam

ww #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda pisze:

Dowd rej. w motocyklu z anglii powinien byc formatu A4, zaden mniejszy wistek nie pozwoli Ci go zarejestrowa.

Dokadniej to A3 (dwie kartki A4), gdy pojazd jest wyeksportowany to powinno brakowa tylko sekcji nr 11 tego dowodu.
W.W.

pan_luki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No obejrzaem dzisiaj sprzta i odpuszczam. Wida, e lakier
nieorginalny, silnik strasznie dzwoni, a w dodatku ca ram zera
rdza. Chyba musz dalej szuka...

na górę