transport moto

Bablor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

hejka
zadanie:
przewiezc Jawe350 spod Koszalina(Bialogard) do Bialegostoku?

zalozenia:
brak znajomych z busami, przyczepami itp. chetnych na taka wycieczke
brak szczegolnych ograniczen cenowych, ale glupio byloby wydac na transport wiecej niz na sprzeta (mimo wartosci sentymentalnej)
brak kondycji motura na taka trase (nawet nie jestem pewnien czy 100km by przejechala teraz)

rozwazane rozwiazania:
kurier-raczej odpada, ze wzgledu na wyzszy koszt transportu niz wartosc moto
pociag,wagon bagazowy-podobno sprawdzone, ale podobno tez przeladunek mozliwy tylko na stacjach koncowych danego pociagu

moze ktos ma doswiadczenie i dobra rade? no poza sprzedaza moto na miejscu, bo to juz inna bajka

pozdrowki
Bablor
--
***
Piotr Wiechetek

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

powodzenia w tym co chcesz zrobic..
ale co Ty chcesz zrobic??
moze zloz motor do kupy i pojedz..
zamiast plakac nad jego losem
...i twoim wlasnym

Bablor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:1190933907.298415.152930o80g2000hse.googlegroups.com...

moze zloz motor do kupy i pojedz..
wlasnie sytuacja jest glupia taka ze moge sie na miejscu pokazac na chwile wziac sprzeta i zniknac.
wiec naprawa moto na miejscu odpada

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wez sprzeta i zniknij !!

tez bym tak chcial...!

Demos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc

w <news:fdhf0s$s8n$1news.onet.pl>
Bablor napisa(a):

[...]

W sumie jak chcesz to mozesz ja u mnie przetrzymac jak dlugo trzeba, az
sie trafi sposobnosc transportu, jedna Jawa juz u mnie stoi wiec
jeszcze jedna roznicy mi nie zrobi ( do bialogardu 5 km).

--
PZDR Demos
VF1000FIIF bold`or

Bablor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Demos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:Xns99B9F03DE2D42D#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
sie trafi sposobnosc transportu, jedna Jawa juz u mnie stoi wiec
jeszcze jedna roznicy mi nie zrobi ( do bialogardu 5 km).
wiem, Wiewiorowy GoldWing ;] bylem kiedys u Ciebie ;)
moze i tak to rozwiaze.. moze wtedy udaloby sie ja do porzadku doprowadzic i poprostu pojechac:)
to sie odezwe jak bede jechal do Wiewiorek, dzieki!
Bablor
--
***
Piotr Wiechetek

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

moze ktos ma doswiadczenie i dobra rade? no poza sprzedaza moto na
miejscu,
bo to juz inna bajka

zapakowa na palete i kurierem. W UPS wychodzi ok 320z. Jak poszukasz po
mniejszych firmach to pewnie taniej sie uda.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

Luke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wynajmij przyczepk  na orlenie i heya

Tomek W #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wynajmij przyczepk  na orlenie i heya

dokladnie tak, jakiegos diesla z hakiem + przyczepka z orlenu lub statoil
lub innej wypozyczalni, koszt wypozyczenia okolo 60 zl na dobe

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Tomek W #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jakub Mikusek niusy@WYTNIJ.mikusek.org

On 2007-09-27, Bablor <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
hejka
zadanie:
przewiezc Jawe350 spod Koszalina(Bialogard) do Bialegostoku?

Zakadam, e masz auto - na statoilu moesz wynaj przyczepk za
poniej 100 PLN/dzie. Nie pamitam cennika dokadnie, ale jako
niewiele to byo.

Pozdrawiam,
Jakub

--
Suzi GN125 - byo
Beemer F650GS - jest

Jakub Mikusek pisze:

Zakadam, e masz auto

A na jakiej podstawie ? Znam wiele osob ktore sie obywaja bez samochodu.

A jesli sie nawet auto posiada to niekoniecznie ma sie w nim zamontowany hak do przyczepy :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

On 2007-09-28, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Zakadam, e masz auto

A na jakiej podstawie ?

Nie napisa, e nie ma.

A jesli sie nawet auto posiada to niekoniecznie ma sie w nim zamontowany
hak do przyczepy :)

A fuckt. Przeoczyem ten drobny szczeg.

--
Suzi GN125 - byo
Beemer F650GS - jest

Jakub Mikusek pisze:

Nie napisa, e nie ma.

A to dzisiaj kazdy ma auto defaultowo ? Bo moj ojciec na przyklad w zyciu nie mial prawa jazdy, nie mowiac juz o samochodzie. Moj brat tez sie obywa bez :)

A fuckt. Przeoczyem ten drobny szczeg.

Nie taki drobny :)

On 2007-09-28, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jakub Mikusek pisze:

Nie napisa, e nie ma.

A to dzisiaj kazdy ma auto defaultowo ?

Nie - w zaoeniach nie napisa e nie posiada samochodu z hakiem.
Chyba nie ma sensu w to brn dalej.

Pozdrawiam,
J.

P.S.: "Motocykl" - eby nie byo cakiem OT.

--
Suzi GN125 - byo
Beemer F650GS - jest

Luke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

na orlenie przyczepka kosztuje 39 z  za 24 godziny

Bablor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Luke" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:1191006040.708312.209590d55g2000hsg.googlegroups.com...
na orlenie przyczepka kosztuje 39 z  za 24 godziny
hehe, no to juz mowie ze ja jestem z tych dziwnych co beda mieli w koncu i 4 moturki, a auto to najwyzej jakas zona kiedys niech sobie kupi, bo mi sie jakos nie chce. Prawko mam A+B, zeby nie bylo ;P
Faktycznie, przy takiej cenie wypozyczenia przyczepka bedzie git, warto pogimnastykowac sie o kogos milego z hakiem.
Jeszcze jedno pytanie: czy taka przyczepke mozna pozyczyc np. w Koszalinie i oddac w Bialymstoku?
pozdr
Bablor
--
***
Piotr Wiechetek

Marek Borowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu wrote:
Jakub Mikusek pisze:

Nie napisa, e nie ma.

A to dzisiaj kazdy ma auto defaultowo ?
Tak.

Bo moj ojciec na przyklad w zyciu nie mial prawa jazdy, nie mowiac juz o samochodzie. Moj brat tez sie obywa bez :)

No coz znajduja sie pewnie w tym 1%.

pozdr

Marek

On Sat, 29 Sep 2007 15:19:43 +0200, Marek Borowski
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tak.

To teraz trzeba chyba disklajmer do stopki dodawac 'nie mam ata'.

No coz znajduja sie pewnie w tym 1%.

hmm, musze se zamowic naszywke na plecy '1%'
Niech wszyscy wiedza ze nie mam samochodu!