--
ARQ
transalp

On 2013-06-21, ARO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja wiem, ze cos nie tak z regulacja skladu mieszanki, ale czy jest mozliwe,
aby w japonskim 7 letnim motocyklu byly az takie roznice tolerancji
wykonania gaznikow, ze ksiazkowe nastawy mozna sobie w dup

On 2013-06-21, ARO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja wiem, ze cos nie tak z regulacja skladu mieszanki, ale czy jest mozliwe,
aby w japonskim 7 letnim motocyklu byly az takie roznice tolerancji
wykonania gaznikow, ze ksiazkowe nastawy mozna sobie w dup

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ivam filipz@WYTNIJTOpoczta.fm

W dniu 2013-06-22 15:47, ARO pisze:
Pierwsza sprawa: kompresja w normie, choc zbliza sie do dolnej granicy.
10,5 Bar wychodzi tak samo na obu cylindrach

Rozumiem,

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ivam filipz@WYTNIJTOpoczta.fm

W dniu 2013-06-26 18:56, ARO pisze:
I tu jest pies pogrzebany,

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-06-21 09:16, ARO pisze:

Ja wiem, ze cos nie tak z regulacja skladu mieszanki, ale czy jest
mozliwe, aby w japonskim 7 letnim motocyklu byly az takie roznice
tolerancji wykonania gaznikow,

7 letnie motocykle japonskie sie wyrzuca po prostu ;)

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

na górę