szybka 27 czy 36 cm.

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mam banaln prob, moe ma kto przy hornecie akcesoryjn szybk.
A jeli tak to moe zmierzy, sfotografuje i opisze , chyba nie za wiele wymagam ? Konkretnie mam zamiar zapoda szybk do szerszenia ale nie chciabym popsu wygldu motocykla. Czy 27 cm. si sprawdzi a jeli nie to co mylicie o powiedzmy 36cm . nie spier.... za bardzo wygldu ?

--
Sysek
szersze 900

Okropnus MR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 14 Lut, 00:44, Sysek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

ja moze srednio merytorycznie, ale albo chcesz miec golasa, albo
chcesz miec komfort z jazdy.
moja skromna opinia, jak wiaterek przeszkadza to sie rozejzyj za czyms
platikowym, lub z owiewkami, a jak wyglad bierze gore, to moim
skromnym zdaniem dobrze wygladaja jedynie te niewielkie szybki nad
reflektorem (ich skutecznosc ogranicza sie do zmniejszena naporu
wiatru na klate).
osobiescie lwasnie z taka szybka uprawiam asfaltowa turystyke rowniez
na dluzsze dystanse.

--
Sysek
szersze 900

okrop
zr7
krk

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

No i wcale wicej nie trzeba, chodzi tylko o zdjcie naporu wiatru na klate. Jeli twierdzisz , e takie mae co daje rade , to mi to wystarczy. Ju mi serce pkao na myl o kawaku plastiku na moim golasie.

--
Sysek
szersze 900

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2008-02-14 12:31:49 +0100, Okropnus <MR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

moim
skromnym zdaniem dobrze wygladaja jedynie te niewielkie szybki nad
reflektorem (ich skutecznosc ogranicza sie do zmniejszena naporu
wiatru na klate).

Potwierdzam. Co wiecej, duze szyby mocowane na kierownicy zdejmuja wiecej naporu, ale koszmarnie halasuja (testowalem MGG), wiec i tak sie nie bardzo daje jechac szybciej (chyba ze ktos lubi w zatyczkach).

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

moim

news.aster.pl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Sysek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:fovv66$293$1news.onet.pl...
[...]

Hej

Ta sama rozterke mialem w zeszym roku i nie zdecydowalem sie na szyne.
Ale chyba na ten sezon zaatakuje temat ponownie.
Rowniez ujezdzam horneta900, mieszkam w warszawie.
Mozesz do mnie napisac na priv?
adrianpotocki@USUN_TO_wp.pl

Adrian

na górę