szukam kawy z750!

Hej!

Nie pisalem tu chyba z 10 lat :) Mam nadzieje, ze nie potraktujecie tego
jako spam (bo szukam jako kupiec, a nie sprzedaje ;)

Szukam Kawasaki Z750 z min. 2007r., najchetniej black edition (jezu jaka
ona piekna :) Im blizej slaska tym lepiej ale do dobrego egzemplarza
jestem w stanie podjechac kawalek dalej. Ma ktos, slyszal ktos?

Na allegro / olxie jest kilka ladnych sztuk ale wszystko na drugim koncu
Polski :(
pozdr.

--
Adam Sz.