szuka si

Brünner #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jakiej 50ccm do polatania po bocie. chopak lat 14, ale moto pierwsze.

Zna kto kogo co ma po rozsdnych pienidzach?

pzdr

Brnner
XJ600S
Krakw

Dalej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On May 29, 9:57 pm, "Brnner" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Bardzo dzielnie w ostrym bocie (droga rozmoczona przez ulew i
zgwacona przez traktory) taplaem si Giler Typhoon. Zabawa bya
przednia.

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 29 May 2007 22:02:54 +0200, Dalej <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Bardzo dzielnie w ostrym bocie (droga rozmoczona przez ulew i
zgwacona przez traktory) taplaem si Giler Typhoon. Zabawa bya
przednia.

Chciabym to zobaczy.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Dalej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On May 30, 11:30 am, Captor <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Chciabym to zobaczy.

Znaczy, e mi nie wierzysz? :)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 30 May 2007 11:38:11 +0200, Dalej <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Chciabym to zobaczy.
Znaczy, e mi nie wierzysz? :)

Znaczy si, e 18" w terenowym motocyklu to jest mao.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM
www.captor.prv.pl Turstycznie zapraszam!

redy redy[wywalto]@noe.net.pl

Witam

Uytkownik "Captor" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Znaczy si, e 18" w terenowym motocyklu to jest mao.

mwisz o przodzie czy tyle ?

pozdrawiam
Marek
crf250x - czeka na dzusze

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 30 May 2007 13:45:12 +0200, redy <"redy[wywalto]"@noe.net.pl>  napisa:

mwisz o przodzie czy tyle ?

Przodzie.

--

On May 30, 2:05 pm, Captor <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Dnia Wed, 30 May 2007 13:45:12 +0200, redy <"redy[wywalto]"@noe.net.pl>
napisa:

> mwisz o przodzie czy tyle ?

Przodzie.

Masz racj, i przyznam si e nie mam dowiadcze z zabaw na
prawdziwych enduro.
Z drugiej strony te opony s bardzo szerokie a skuter lekki, a nie
twierdz bynajmniej e  skakaem nim po gazach, tylko w bocku :)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 30 May 2007 17:21:05 +0200, Dalej <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Na przd to wolabym wsk ni szerok :>

--

Michał Demczuk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Brnner napisal:

jakiej 50ccm do polatania po bocie. chopak lat 14, ale moto
pierwsze.

Zna kto kogo co ma po rozsdnych pienidzach?

Rieju (czyt. riehu) RR, cena 8500zl

Pozdr..

--
Micha Demczuk (Zwirek) z pracy
Czerwony TDM, TE450 i szkolna stajnia

Loup tom_wil@WYTNIJ_TO.o2.pl

Brnner napisa(a):
jakiej 50ccm do polatania po bocie. chopak lat 14, ale moto pierwsze.
Derbi Senda

Zna kto kogo co ma po rozsdnych pienidzach?
allegro.pl ?

pzdr >
Brnner
XJ600S
Krakw

Pozdr.
Loup

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Maj, 21:57, "Brnner" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
jakiej 50ccm do polatania po bocie. chopak lat 14, ale moto pierwsze.

Zna kto kogo co ma po rozsdnych pienidzach?

Ile orientacyjnie chcesz , moesz wydac ? A ja ci poszukam czego
zdecydowanie wartego tych pienidzy ?
--
Big

brunner #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

tak do dwch tysiakw max, bo z zaoenia przejmowa si tym nikt nie
bdzie.

brunner

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 20:03, "brunner" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

tak do dwch tysiakw max, bo z zaoenia przejmowa si tym nikt nie
bdzie.

Poptytam ,ale moe byc ciko jesli chodzi o sprzety sprowadzone ze
Szwajcarii...
Tak tanich fur nie bardzo sie opaca wogle cigac. Ale moe ktos cos
ma  na placu wyrwanego za pare groszy ...?
Popytam..

--

[...]

ok, to daj zna jakby co.

pozdro