Rogerege #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
j.w gdzie kupie na lsku? jaki adres? thx

rOBCIo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

j.w gdzie kupie na lsku? jaki adres? thx

Witam

i nie polecam.
Korzyci mizerne a problem (w przypadku zalania) powany.
Normalna wieczka przepali i pojedziesz a irydowa nie :]
Sam tego dowiaczyem.

Pzdr rOBCIo
FJR 1300A `04 niebieska strzaa :) (gotowa do sezonu)

Rogerege #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

hmm ja syszaem same pozytywy dlatego chce si przekona na wasnej
"skrze" , tak dla testu.

Michaczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

rOBCIo pisze:

[...]

ja mam pozytywne odczucia... moj kat wiec w postaci yz426f sprawowal sie lepiej... to jest:
-na normalnej swiecy wymiana co 5-7 Mh
- na irydowej okolo 15...

ale cena tez 2 razy wyzsza:-p
no i jak jebnie... to juz po swiecy.. ale wedlug mnie trudniej ja zalac..

rOBCIo pisze:

i nie polecam.
Korzyci mizerne a problem (w przypadku zalania) powany.
Normalna wieczka przepali i pojedziesz a irydowa nie :]

Ino irydowa nie tak latwo zalac. Mialem kiedys problemy z GSXR ktory zalewal swiece jak glupi. Po wymianie swiec na irydowe chodzi lzawsze ,nawet jak benzyna tryskala z wydechu :)

Harley Davidson FXR-C

na górę