suzuki rm 80

skrentek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam. mam taki problem z suzuki rm 80 ze motor zimny dziaa normalnie ma moc itp. ale jak sie troche nagrzeje to niema mocy i niedziala porawnie a niekiedy nie idzie go nawet odpalic. Prosze napiszcie czego to moe byc wina z gry dzikuje.

ZakonSpirowany #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 26-06-2014 11:42, skrentek pisze:
Witam. mam taki problem z suzuki rm 80 ze motor zimny dzia

paramic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sprawd czy nie masz brudnego filtra powietrza, lub zapchanych dysz w ganiku

Uytkownik "skrentek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:d0d8eabbbac363c61afc80e3e1b75e34$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

--
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

skrentek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

z gaznikiem i z filterem wszystko ok bo sprawdzalem

W dniu 26-06-2014 20:03, skrentek pisze:
z gaznikiem i z filterem wszystko ok bo sprawdzalem

A z "karnistrem na prund"?

--

skrentek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

A z "karnistrem na prund"?

jak masz tak gupio odpowiadac to sie nieudzielaj czekam na powarzne odpowiedzi