suzuki gsxr 750 srad / opinie

dlugi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam wszystkich
ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99. mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly, ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki
pozdrawiam wszystkich

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

dlugi wrote:
witam wszystkich

No cze.

ma ktos moze taki motur suzuki gsxr 750 srad roku ok 99.

Niestety nie mam, ale mam znajomego ktry ma i widziaem go na zdjciach.

mam zamiar
kupic cos takiego, podoba mi sie z wygladu no i podobno jest calkiem
niezly,

Mnie si nie podoba z wygldu, ale uwaam e to nieza maszyna.

ale nie ma to jak opinia od doswiadczonego uzytkownika.
z gory wielkie dzieki

Nie jestem co prawda dowiadczony, ale nikt si nie pali do odpowiedzi, wic
sobie pozwol.

To bardzo dobry motocykl torowy, kryjcy w sobie niespoyte iloci mocy,
miych niespodzianek, agresji, stylu i wszystkiego co kojarzy si ze
cigaczem. Po prostu cd mid. wietny jako pierwsza i ostatnia maszyna.
Z naciskiem na ostatnia.

Wydaje mi si, e nie masz wiele dowiadczenia jeli chodzi o wiat motocykli.
Domniemywam, e byaby to twoja pierwsza maszyna. Radz razem z kombinezonem
od razu zamwi trumn pod kolor. Trudno wybra pocztkujcemu motocykl ktry
szybciej zawiezie go na cmentarz. Chyba nawet R1 si mniej do tego nadaje.

PS: ale ja si nie znam..
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL