sprzedam sprezyny progresywne Wilbers do GS 500

mackowy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl

Odsportowiles GS'a ?

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 28 Feb 2007 21:39:14 +0100, "Tadek / Motostore"
<tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl> wrote:

Odsportowiles GS'a ?
  Moze sprzedal? I tera bedzie Ci loil dupe w gsxr cup? ;>

Pozdro 600
Michu

mackowy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Michu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
On Wed, 28 Feb 2007 21:39:14 +0100, "Tadek / Motostore"
<tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl> wrote:
Odsportowiles GS'a ?

ta jest! pozdejmowalem co moglem, a duzo tego nie bylo ;)

Moze sprzedal? I tera bedzie Ci loil dupe w gsxr cup? ;>

GS sprzedany.
Tadkowi moge zloic dupe wieczorem w barze :)  bo nie startuje w gsxr cup a w
rookie600

pozdro
mackowy
gsxry

mackowy napisa(a):
nie startuje w gsxr cup a w  rookie600

Bede mogl Ci trzymac parasolke przed startem ? Moge nawet zalozyc ponczochy :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

mackowy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Bede mogl Ci trzymac parasolke przed startem ? Moge nawet zalozyc
ponczochy :)

hmmm...   no dobra, przekonales mnie ponczochami :)

pozdro
mackowy

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bede mogl Ci trzymac parasolke przed startem ? Moge nawet zalozyc
ponczochy :)

hmmm...   no dobra, przekonales mnie ponczochami :)

Ale masz branie :D
Klimat andrenaliny i testosteronu juz tu pulsuje.

Nie widze Cie na liscie zawodnikw na stronie Grandysw
Nadal niepewny startu jestes?

--
Watson  [Pomaraczowe] [Tytanowe] Felkowski Zoty Braincap

Tadek / Motostore tadek@NOSPAMmotostore.pl

Watson wrote:

Ale masz branie :D
Klimat andrenaliny i testosteronu juz tu pulsuje.

Nie widze Cie na liscie zawodnikw na stronie Grandysw
Nadal niepewny startu jestes?

No Mackowy napisal to w dosc zagmatwany sposob tak ze nie wiadomo kto gdzie
staruje. Spiesze wyjasnic ze to on startuje w rookie a ja w gsx-r cup.

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

na górę