sprawdzanie naci

kqazik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Na egzaminie. Polega na uchwyceniu acucha w poowie dugoci midzy koem
a zbatk przedni i wychylaniu go maksymalnie w gr i w d. (Amplituda w
zakresie 1,5-3 cm). Dobrze to rozumiem ?

--
pzdr
kqazik

moe to zaley od konkretnego modelu ale mojego sprzcika trzeba
postawi na pocznej nce i "amplituda" powinna wynosi od 2,5-3,5cm

Pozdrawiam
Igor K
B6

garncarz garncarz[NO SPAM]@o2.pl

mnie uczyli przez egzamem ze 2,0-4,0cm
i e trzeba przynejmniej powiedzie e wykonuje si w pomiar przy
obcionej maszynie

Pozdrawiam
Piotr (GS500)

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

l #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mnie uczyli przez egzamem ze 2,0-4,0cm
i e trzeba przynejmniej powiedzie e wykonuje si w pomiar przy
obcionej maszynie

a ja bylem w szoku bo jak poszedlem na egzamin to dopiero wprowadzili te
pytania a zdawalem jako pierwszy po zimie w wawie :))
wiec zlapalem za lancuch i pokazuje a egzaminator na to zebym sie nie
brudzil :P

Leszek Gojniczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

l pisze:
[...]

miaem dokadnie tak samo :D, zostawi zostawi bo to brudne jest

kqazik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No i po kopocie. Zdaem ;-).

Tomy M. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kqazik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci