Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No to przydalby si

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Glub pisze:
No to przydalby si skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
dojade do domu na Ursynw.

Ostronie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Glub" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Glub pisze:
> No to przydalby si skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
> dojade do domu na Ursynw.

Ostronie.

Uff nie jest tak le. Temp na plusie, czasny asfalt. Ciut mokro. Ale da
rad:)

A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Karambol pisze:

A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

Za duzo gazu, za malo balansu. I w ogole nie ten motocykl.
:-)

Detkiem po sniegu idzie pojechac (glownie dzieki ze 2suw i brak  mocy na dole), na wysokim sniegu i na rownym polu pod tym sniegiem to nawet by moglo byc fajnie. Niestety pod sniegiem w mojej okolicy rozne rzeczy sie dzieja, wiec tempo takie bardziej trialowe, ale zawsze to jakas jazda.

KJ
DT125

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci
Karambol pisze:

[...]

Ja mam kompletnie zdarta koste, ona nie trzyma nawet na suchym, nowa wisi w
garazu i czeka na sezon.
Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia
podobne do jazdy w piachu - no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

--
http://karambolktm.wrzuta.pl/

Karambol pisze:

Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia podobne do jazdy w piachu

Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze 4t na takim sniegu to musi byc masakra.

no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.
;-)

KJ

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze
4t na takim sniegu to musi byc masakra.

Reka na gazie nie ma prawa sie omsknac:))

no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.

No takie sa najleprze!

On 2010-01-04, Karambol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.

No takie sa najleprze!

Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z takimi
oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

--
Artur
ZZR 1200

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ wydusil z siebie te slowy:
Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z
takimi oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

no super takon jak nic :D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega B X25XE

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
On 2010-01-04, Karambol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Fakir opona, to musial przyjsc z Indii:))

--
[...]

Glub wydusi

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kuba \(aka cita\)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote: