serwis

Witam,
ma kto z grupowiczw takow? Do rocznika z 2003 roku dokadniej
mwic. Szperam po necie i raczej same niedziaajce linki si
trafiaj. A rzecz bardzo przydatna wic dobrze byoby mie.
Wic jeli kto ma i zechciaby si podzieli czy to w formie
elektoronicznej czy w fizycznej, zapraszam na priv.

pzdr
Dawiata
czerwony blady 954

marider mariderCUT@go2.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
Witam,
ma kto z grupowiczw takow? Do rocznika z 2003 roku dokadniej
mwic.

Ma ;) Odezwij sie na priv to cos wymyslimy.

marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

marider mariderCUT@go2.pl

MichałCBR michalcbr@SPAMinteria.pl

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Witam,
ma kto z grupowiczw takow? Do rocznika z 2003 roku dokadniej
mwic. Szperam po necie i raczej same niedziaajce linki si
trafiaj.

http://www.fireblade.pl/down_servisowki.php

Pozdrawiam
MichalCBR
SC28

Ferson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "MichaCBR" <michalcbr@SPAMinteria.pl> napisa w wiadomoci

http://www.fir......serv..sowki.php

Pozdrawiam
MichalCBR
SC28

Pod adresem ktry podae masz prob admina
eby linkw nie podawa do forum ...

Ferson
954RR

MichałCBR michalcbr@SPAMinteria.pl

Uytkownik "Ferson" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
Uytkownik "MichaCBR" <michalcbr@SPAMinteria.pl> napisa w wiadomoci

Pod adresem ktry podae masz prob admina
eby linkw nie podawa do forum ...

upss nie zauwazylem...

no ale dzieki temu ze zwrociles mi na to uwage podpinajac sie
pod mojego posta nie jestem w stanie juz go anulowac

MichalCBR

Ferson pisze:

Pod adresem ktry podae masz prob admina
eby linkw nie podawa do forum ...

Ale tu nie forum a grupa dyskusyjna wiec niet priobliema :)

Harley Davidson FXR-C

Ferson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

> ...prob admina
> eby linkw nie podawa do forum ...

Ale tu nie forum a grupa dyskusyjna wiec niet priobliema :)

ok, grupa dyskusyjna dla oglnowiatowego forum.

Ferson
954RR

na górę