savage czy virago

przymierzam sie do kupna motoru nie wiem co byloby lepsze dla mnie
savage 650 czy virago 535 to ma byc mj pierwszy motor
KTRY WTBRAC

Piotr Łokuciejewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
przymierzam sie do kupna motoru nie wiem co byloby lepsze dla mnie
savage 650 czy virago 535 to ma byc mj pierwszy motor
KTRY WTBRAC

ja bym wybra google. zajebisty sprzt :)

--
Piotr okuciejewski

Lot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr okuciejewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

ja bym wybra google. zajebisty sprzt :)

LOL :)

pzdr Lot

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

przymierzam sie do kupna motoru nie wiem co byloby lepsze dla mnie
savage 650 czy virago 535 to ma byc mj pierwszy motor
KTRY WTBRAC

Kawasaki EN500 ,lub LTD 454

Polo

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
przymierzam sie do kupna motoru nie wiem co byloby lepsze dla mnie
savage 650 czy virago 535 to ma byc mj pierwszy motor
KTRY WTBRAC

Zanim zapytasz przymierz sie moze do poszukania czy twoj problem nie zostal
juz przedyskutowany od deski do deski:
http://skocz.pl/virago&savage

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

http://skocz.pl/virago&savage

nie znam takiego linka
--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik piomay napisa:

Kefir napisa(a):

http://skocz.pl/virago&savage

nie znam takiego linka

kliknij to poznasz

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Mateusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

savage 650 czy virago 535 to ma byc mj pierwszy motor
KTRY WTBRAC

Ten, na ktorym Ci sie najwygodniej siedzi. Mialem podobny dylemat -
Virago 535, Kawasaki LTD 450 czy Savage 650. I w koncu wybralem Honde
VT 500 C Shadow.

--
Mateusz
VT 500 C

Terror #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Mateusz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:1162475233.351319.119010k70g2000cwa.googlegroups.com...

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

[...]

*** Virago 750 ;) Tym si da pojezdzic

Trr
B12

Small #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa

Sławek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

przymierzam sie do kupna motoru nie wiem co byloby lepsze dla mnie
savage 650 czy virago 535 to ma byc m=F3j pierwszy motor=20
KT=D3RY WTBRAC

Witka

Miaem cztery lata Savage, kilka razy jechalem na Virago.
Wiem, ze nie zamienilbym sie.

Slawek
xj600s(juz ma nowego pana)

--