romet zetka 50

adamek-02@wp.pl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Dzieje mi si co z moim nowiutkim rometem a mianowicie jeli wrzucam bieg i trzymam sprzgo motor nadal jedzie dzieje si tak mniej wicej co dwa tygodnie gdy tak si stanie gasze go i czekam godzin moe dwie i problem znika wie kto o co chodzi?

Tmek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-08-21 o 21:42, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
[...]

Odsun gume na klamce sprzegla i podkrec regulacje linki ktora pod nia jest.

Tmek

na górę