Cze,

Jestem na etapie zakupu dla ony rklawic motocyklowych. Jej donie mieszzcz si na ciso w wielkoci M a w L-ce mieszcz si z pewn, nie za du swobod.

Jakie powinny by rekawice motocyklowe - mocno dopasowane czy te do lune.
Zaznaczam, e mam tu na mysli rkawice z elematami skrzanymi (e niby - chyba - si troch rozcign -  czy to prawda, e skrzane rkawice si rozcigaj ?

pozdrawiam
Sawek

W dniu 2012-12-19 09:19, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
Cze

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dopasowanych rkawicach bdzie zimno.
Musz by odrobin za due.

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Takie rkawice zakada si na dugie godziny wic nie mog by za ciasne - bo utrudni krenie krwi, co w pierwszym objawie powoduje mrowienie palcw, a w dalszym bl. Poza tym szybciej palce zmarzn.

Za lune te nie mog by - bo bd si przesuwa na doniach. A ju najbardziej irytujce s za dugie palce rkawic. Najlepiej wybra inny model/firm. Jak onka trafi na te waciwe - od razu to poczuje.

--
MN

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
[...]

Warto sprawdzi jak si sprawdzaj na kierownicy. Musz by na tyle lune by mg swobodnie trzyma dwigni hamulca jednym palcem a reszt palcw pewnie trzyma rolgaz.
Z drugiej strony nie mog by na tyle dugie by lune kocwki przeszkadzay w przekadaniu palcw na klamk.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

na górę