rekawice i s

dikoj #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skrzanej pelno soli. Lezala
(rekawica) tak ok. 5-6 godzin. Wytrzepalem (rekawice) jak tylko sie dalo,
ale widzialem, ze jakies drobinki soli zostaly w srodku.
Czy taki zart mgl miec jakis wplyw na skre, z ktrej zrobiona jest
rekawica?
Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu
minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego nie
mialem.
Czy sprawy moga miec jakis zwiazek?

dikoj

Marek B #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

dikoj pisze:
Czy taki zart m

dikoj pisze:
Witam,
Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skrzanej pelno soli.

Musiala jej ta rekawica mocno smierdziec. Wsypanie soli to najprostszy babciny sposob na usuniecie smrodu z butow, pewnie i przy rekawicach dziala.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"dikoj" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
[...]

Moze to byc zabojcza dretwica dloni prawej. Zaczyna sie toto od czubkow
palcow, potem wedruje w gore do lokcia. Po trzech dniach dlon zastyga
niczym skamieniala na manetce gazu jak i zreszta cala reszta ciala - i nie
mozesz juz zsiasc z moto. Starozytni nazwali to "slupkiem soli".

--
pozdr.,
primuss

dikoj #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"primuss" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

[...]

Widz, e upay to dziaaj na niektrych, oj dziaaj...

metalbeast #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -- -- -master.pl

Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skrzanej pelno soli. Lezala
(rekawica) tak ok. 5-6 godzin. Wytrzepalem (rekawice) jak tylko sie dalo,

no nie powstrzymam sie i powiem:
masz bardzo gupi koleank...  w najlepszym przypadku u mnie bya by z 200z w plecy.

Seba thedave@ATwp.pl

Hej
Uytkownik "metalbeast" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -- -- -master.pl> napisa w wiadomoci news:h2dvcf$vrs$1ns.master.pl...

[...]

Ja to bym taka zlal na kwasne japko i dodal do ignorowanych na GG. W ostatecznosci nawet na gmailu.

Seba
mala czarna VS800

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Seba napisa(a) :
[...]

No ale chyba nie posunby si do skrelenia jej ze znajimych na Naszej
Klasie ?

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli

Seba thedave@ATwp.pl

Hej
Uytkownik "Wieca" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h2gcef$eeh$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak bym mial to bym skreslal. To z czym mialbym moralny problem to wykreslenie numeru komorki z komorki. To bylaby chyba przeginka.
Seba
mala czarna VS800

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

dikoj napisa(a):
Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego nie mialem.

Nie widzisz zwiazku? Laska Ci cos sugeruje.
Pamietaj ze od onanizmu rece na dloni rosna!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

On Wed, 01 Jul 2009 08:24:05 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Pamietaj ze od onanizmu rece na dloni rosna!

To musi byc zajebiscie wygodne, nie trza nikogo prosic a zawsze ma sie
pomocna dlon.

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
To musi byc zajebiscie wygodne, nie trza nikogo prosic a zawsze ma sie
pomocna dlon.

wlosy mialo byc, ale akurat patrzylem se na reke

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

On Wed, 01 Jul 2009 10:11:11 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

wlosy mialo byc,

A to bez sensu.

ale akurat patrzylem se na reke

nie zapytam co w tym czasie robiles skoro pisales o masturbancji.

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

newrom wrote...
'Amil' wrote:

wlosy mialo byc,

A to bez sensu.

ale akurat patrzylem se na reke

nie zapytam co w tym czasie robiles skoro pisales o masturbancji.

Po prostu patrzyl czy juz rosna... te wlosy ;)

--
James

Eskimos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

wlosy mialo byc, ale akurat patrzylem se na reke

Wlosy liczyles?

--
Darz br,
Eskimos

dikoj #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

arty, artami, a mnie chodzio o prost odpowied na pytanie. Wiadomo, e
jest gorco, do si poci, sl ju dawno wsika w skr. Czy to moe
powodowa kurczenie si rkawicy lub poprostu w jaki sposb j zniszczy,
skrci trwao.

dikoj

On Wed, 1 Jul 2009 15:26:18 +0200, "dikoj" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

jest gorco, do si poci, sl ju dawno wsika w skr.

Jak Ci sie rece spocom to se sprawdz jezykiem jaki smak ma pot ;)

Czy to moe  powodowa kurczenie si rkawicy lub poprostu w jaki sposb j zniszczy,
skrci trwao.

oczywiscie ze tak.

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

oczywiscie ze nie
huck

On Thu, 2 Jul 2009 09:18:49 +0200, "huck" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

oczywiscie ze nie

mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance. Ale po dlugiej kapieli w morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie kurczy od kapieli w zimnym morzu.

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Lip, 10:47, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

> [...]

morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz
biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie

Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
zalatuje lekko G. E. J.' em
ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..
Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
o palcach u nog.
A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

Ditron pisze:

Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
zalatuje lekko G. E. J.' em

Jesli Ci sie kojarzy to Twoj problem

ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..

Nie

Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
o palcach u nog.

W domu mam prysznic, nie mam wanny

A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

On 2 Lip, 11:32, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

to sa wlasnie G. E. J.' owe uzywki :))

On Thu, 02 Jul 2009 10:47:12 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance.

Jakbys mial motur a nie charleja to bys se mogl przyjechac do
Wieliczki polezec ;)

PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
smieszne ilosci soli.
--

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
smieszne ilosci soli.

Pewnie Ci sie mocno nogi poca

On Thu, 02 Jul 2009 11:33:07 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Pewnie Ci sie mocno nogi poca

Pewnie tak, ale to nie moje buty sie odbarwily :P

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

na górę