rejestracja enduro

redy redy[wywalto]@noe.net.pl

Witam
Nosz si z zamiarem zarejestrowania enduraka. Kupiem maszyn w zeszym roku,
no i tak si zastanawiam czy fakt, e nie rejestrowaem po dzie dzisiejszy
bdzie wykoystany przeciwko mnie w jakiej instytucji (Urzd Skarbowy, Wydzia
komunikacji) ?

Sprawa druga
czy na przegldzie powinienem mie kierunkowskazy i lamp stopu? Co ze wiatami
drogowymi i postojowymi?

pozdrawiam
Marek
crf 250x - czeka na dusz

szmergiel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "redy" <redy[wywalto]@noe.net.pl> napisa w wiadomoci
Sprawa druga
czy na przegldzie powinienem mie kierunkowskazy i lamp stopu? Co ze
wiatami drogowymi i postojowymi?

noo i chyba jeszcze klakson

KTM 620 LC4
Krosno Odrzaskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/

Majak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Teraz ( czy by wczeniej nie wiem)jest przepis, ktry nakazuje opacenie
sprzta do w U.S. w 2 tyg. po zakupie.Ja zapaciem 100 z kary za
zastosowanie si do tego przepisu.
Pozdrawiam
Maciek

redy redyDOWYCIECIA@noe.net.pl

Witam
Uytkownik "Majak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Teraz ( czy by wczeniej nie wiem)jest przepis, ktry nakazuje opacenie
sprzta do w U.S. w 2 tyg. po zakupie.Ja zapaciem 100 z kary za
zastosowanie si do tego przepisu.

1) ale jeeli przepisu nie byo w momcie zakupu sprzta to chyba nie
powinno by z tym problemu?
2) a moe poprostu przepisa umow z dat wczorajsz i z tym do urzdu goni
?

pozdrawiam
Marek
crf250x czeka na dusz

Roverek rover_ek[nospam]@interia.pl

1) ale jeeli przepisu nie byo w momcie zakupu sprzta to chyba nie
powinno by z tym problemu?

Przepis by pewnie od poowy poprzedniego stulecia. ;)

2) a moe poprostu przepisa umow z dat wczorajsz i z tym do urzdu
goni ?
Jesli sprowadzie z zagranicy to pl biedy, bo nie ma okreslone w jakim
czasie musisz zarejestrowa.
Jeli kupie w kraju to poprzedni waciciel ma obowizek zgosi ten fakt
do WK w ktrym to byo zarejestrowane i na podstawie kwitu moe powiedzie
ubezpieczalni papa

Jesli nie dogadae tego ze sprzedajcym to ..................... nie wiem
co ci doradzi.
Ja miaem postepowanie skarbowe za 1 dzie spnienia.

Pozdrawiam
Roverek
DR 650 RSE

redy redyDOWYCIECIA@noe.net.pl

Uytkownik "Roverek" <rover_ek[nospam]@interia.pl> napisa w wiadomoci
Jesli sprowadzie z zagranicy to pl biedy, bo nie ma okreslone w jakim
czasie musisz zarejestrowa.

sprzt zakupionu za zachodnigranic wic chyba nie musz przepisywa umowy

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"redy" <redyDOWYCIECIA@noe.net.pl> wrote:

Teraz ( czy by wczeniej nie wiem)jest przepis, ktry nakazuje opacenie
sprzta do w U.S. w 2 tyg. po zakupie.

1) ale jeeli przepisu nie byo w momcie zakupu sprzta to chyba nie
powinno by z tym problemu?

A ten momt to przed wojnom byl czy jak?
;)

--

[...]