rejestracja, b

Mia mia_09AT@o2.pl

Hej
Kumpela ma problem, prosi o rad i z gry dzikuje:

Kupiam motocykl HONDA CB 500. Motocykl sprowadzany z Anglii. W trakcie rejestracji wyniky problemy. Okazao si e numery ramy nie zgadzaj si z numerami z dowodu rejestracyjnego. Ja zauwayam to dopiero kiedy staam w kolejce eby go zarejestrowa. Wczeniej jednak poszam do urzdu skarbowego zgosi e kupiam motocykl by mc dosta potrzebny do rejestracji VAT 25. Na VACIE przez wasn nieuwag wpisaam numery ramy z dowodu rejestracyjnego, ktry si nie zgadza z rzeczywistoci. W midzyczasie dostaam ju kolejny (dobry) dowd rejestracyjny z Anglii z numerami ktre zgadzaj si na ramie.
Moje pytanie brzmi czy jeli jeszcze raz pjd do urzdu skarbowego i zgosz e kupiam motocykl czy dojd do tego, e wczeniej opaciam motocykl z innymi numerami ramy ale z tym samym numerem rejestracyjnym i z tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka itp. i czy mog wynikn z tego jakie nieprzyjemnoci?

Prosz o wypowiedzi na temat. Dzikuj.

pozdrawiam
M.

Asmodeusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mia wrote:
Hej
Kumpela ma problem, prosi o rad i z gry dzikuje:
[ ... ]
[...]

Po mojemu to powinna poprostu zadzwonic do US i zapytac jak zlozyc korekte.

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Mia" <mia_09AT@o2.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Mog. A metod na poprawienie bdu jest korekta. Spytaj w urzedzie o
szczegy, numer druku.

b.

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mia wydusi z siebie te sowy:
[...]

a nie prociej po prostu pjsc do US albo nawet zadzwoni i mie informacje z pierwszej rki, miast pisa na grupe, gdzie zwykle i tak dostaje sie przynajmniej dwie rne wypowiedzi nie wspominajc ju o tym, ze wiarygodno informacji czsto budzi wiele do yczenia.

Telefon/wycieczka do US i wszytsko wiesz. Dokladnie i tak jak trzeba.
Nie szkoda Ci czasu?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

na górę