pytanie do prawa jazdy

szymonosa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Posiadam takie pytanie bo mam prawo jazdy kat. A1 jed cbr 125 teraz ale nie dugo bd mial moliwo zrobienia prawa jazdy kat. A i moje pytanie brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tasza skoro posiadam A1 czy taka sama jak normalnie z gry dzikuje za odpowied ; ) --

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "szymonosa" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa w
wiadomoci news:1308245c428952fb7acb583efed93b31$1grupy.scigacz.pl...

Ja pierdole...

--
Grzybol

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-30 17:36, Grzybol pisze:

Ja pierdole...

Ja tam id po pampersy...

Szymon

W dniu 2012-11-30 16:47, szymonosa pisze:
Posiadam takie pytanie

gratulacje !

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

J_K_K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

ADHD, czy sowotok ? ;)

J_K_K

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Akarm AkarmWYWAL@wp.pl

W dniu 2012-11-30 22:11, J_K_K pisze:
[...]

Trzeba dooy cho kilka znakw interpunkcyjnych:

http://bykom-stop.avx.pl

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-11-30 16:47, szymonosa pisze:

pytanie brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tasza skoro posiadam A1
czy taka sama jak normalnie

To zaley ile kursu bdziesz musia przerobi eby podej do egzaminu, ale na to pytanie to najlepiej odpowie CiTobie instruktor.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Yorick "USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO

Dnia 30 - 11 - 2012 (pitek) o godzinie 16:47, szymonosa napisa(a):

nie dugo bd mial moliwo zrobienia prawa jazdy kat. A i moje pytanie
brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tasza skoro posiadam A1 czy taka
sama jak normalnie

W padziernikowej "Motormanii" by artyku, w ktrym 18 letnia autorka
opisywaa swoje dowiadczenia zwizane z zamian kategorii A1 na A. Z
treci tego artykuu wynikao, e posiadanie A1 nie daje adnych ulg
(oprcz obnienia granicy wieku na A) i trzeba ponownie robi peny kurs.

Trudno jest jednak powiedzie, czy tak jest w caej Polsce i we wszystkich
szkoach jazdy. Zawsze warto popyta, czy nie dadz Ci gdzie jakiej
zniki, cho raczej za bardzo bym na to nie liczy.

PS. No i popracuj jednak troch nad interpunkcj.

--
Yorick
LS 650

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Fri, 30 Nov 2012 15:47:06 +0000 (UTC) szymonosa
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa:

brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tasza skoro posiadam A1 czy taka

Tasza cena? To chyba w zotwkach kwadratowych bdzie (a kady wie e
zotwki s okrge) :-)

marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "__Maciek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hn6nb8p4g27j64rqve6pukh1llajjq5vra4ax.com...
Fri, 30 Nov 2012 15:47:06 +0000 (UTC) szymonosa
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa:

brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tasza skoro posiadam A1 czy taka

Tasza cena? To chyba w zotwkach kwadratowych bdzie

Jedno z byskotliwszych przyjeba si do kwestii jzykowych ;)
--
pzdr,
marcin

Akarm AkarmWYWAL@wp.pl

W dniu 2012-12-02 19:18, __Maciek pisze:
[...]

?
Tasza cena to cena wydrukowana na taszym papierze.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

W dniu pitek, 30 listopada 2012 16:47:06 UTC+1 uytkownik szymonosa napisa:
[...]

Wys?ano z czytnika ?cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Majc A1 i robic A musisz wyjedzi 10 godzin kursowych. Teorii nie robisz. Wychodzi, e jest taniej ni A od zera (20 godzin praktyki i 30 teorii).

na górę