przestawienia motocykla w ciasnym gara

pukpuk pukpuk-ktotam@WYTNIJ.gazeta.pl

Witam wszystkich serdecznie, mam problem z przestawieniem motocykla w garau,
pomylaam, e kupi sobie taki wzek:
http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=178_506&products_id=23375

czy kto ma co takiego i jest zadowolony, a moe s inne sposoby.......

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

pukpuk pukpuk-ktotam@NOSPAM.gazeta.pl

El_Bandito <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Korzystam z takiego wozka od tego sezonu. Sprawuje sie bardzo dobrze.
Na poczatku mialem drobne problemy z wyczuciem co i jak (w instrukcji
dobrze pisza, ze przez pierwsze kilka prob postawienia motocykla na
wozek i jego przestawienia przydaje sie ktos kto bedzie asekurowal w
razie W ), ale teraz bez problemu operuje nim i na nim postawionym
motocyklem. Jedyny warunek to rowna podloga, chodzi o to zeby nie bylo
dziur, dziurek, rowkow etc., ktore skutecznie utrudniaja przesuwanie,
utrudniaja ale nie uniemozliwiaja :).

Pozdrawiam
El Bandito

dziki, podogi nie mam idealnie rwnej, jest np. kana przykryty deskami,
ale s one prawie idealnie na takiej wysokoci co wylewka, wic nie sdz,
eby bardzo przeszkadzay. Innych dziurek nie stwierdzono :) Poniewa
zrobiy si 2 posty, odpowiem, e przewertowaam zawarto Louisa i
taderius.pl/ oraz allegro i jeszcze szukaam w internecie, ale poniewa mam
w motocyklu centraln stopk, to wolabym stawia na ni, bo motocykl ma te
na czym takim zimowa...........Znalazam jeszcze w Makro taki podnonik
hydrauliczny, nie tej firmy, ale prawie identyczny

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=178_506&products_id=19141

ktry ma 2 kka z jednej strony, cena do 200 z, ale wymiary i waga tego
czego mnie odstraszaj. A moe kto tego uywa i daje rad przesun na
czym takim? Plus : w zimie k nie trzeba obraca, bo nie dotykaj podoa

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

vIrek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Powitac
Uytkownik " pukpuk" <pukpuk-ktotam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Mam taki i on ma 4 kolka (2 sa skretne i ulatwiaja manewry).
Dodatkowy plus jest taki, ze mozna moto dosc wysoko podniesc np do wymiany
oleju, albo jak sie ktos juz "nie moze/nie chce" schylac:).
Pozdrowic
--
vIrek
VTX1800

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

  pukpuk napisa(a):
[...]

powinno byc napisane, ze utrudniaja przejezdzanie, ale niech ta.

dziki, podogi nie mam idealnie rwnej, jest np. kana przykryty deskami, ale s one prawie idealnie na takiej wysokoci co wylewka, wic nie sdz, eby bardzo przeszkadzay. Innych dziurek nie stwierdzono :)

Im mniejsze kolka, tym mniejsze rabki spodnicy wystarcza by przeszkadzac tej baletnicy.

[...]poniewa mam w motocyklu centraln stopk, to wolabym stawia na ni, bo motocykl ma te na czym takim zimowa...........

Przy przejezdzaniu podstawka, na ktorej stoi motocykl na centralce, trzeba bardzo uwazac na przeszkody mogace spowodowac gwaltowne zatrzymanie rozpedzonej masy. W drastycznym przypadku moze to spowodowac zeskoczenie motocykla z centralki - jej zlozenie sie.

Znalazam jeszcze w Makro taki podnonik hydrauliczny, nie tej firmy, ale prawie identyczny
http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=178_506&products_id=19141
ktry ma 2 kka z jednej strony,

Ten linkowany ma 4 kolka - jestes pewna, ze ten z Makro nie tych kolek stalych?

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

pukpuk pukpuk-ktotam@NOSPAM.gazeta.pl

zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl> napisa(a):

Im mniejsze kolka, tym mniejsze rabki spodnicy wystarcza by przeszkadzac
tej baletnicy.

ale we dwjk chyba da rad??? motocykl nie jest bardzo ciki

[...]

to wiem...

> [...]
cPath=178_506&products_id=19141
> ktry ma 2 kka z jednej strony,

Ten linkowany ma 4 kolka - jestes pewna, ze ten z Makro nie tych kolek

Tak, ten z Makro ma 4, chodzio mi o obracane kka. Podnonik posiada
2 "stae" kka, a z drugiej strony s 2 wiksze, skrcane. Wydaje mi si,
e ma prawie identyczn konstrukcj, jak ten z linka. Jedyna rnica, to
pewnie w jakoci wykonania, bo prawie 2 razy taszy.......Byoby przykro,
gdyby przy przesuwaniu odpado keczko........Przyznam si szczerze, e ten
podnonik hydrauliczny najbardziej mi odpowiada, jednak najgorsze te
wymiary, nie wiem czy zmieci si jeszcze samchd.

pomylimy, pomierzymy, zobaczymy, dziki za uwagi

--

  pukpuk pisze:
[...]

Ten z Makro to bardzo solidny podnosnik. Sam uzywam takiego od roku. Ale nie dla przestawiania motocykla a do roznego rodzaju napraw. Stawianie na nim codziennie motocykla jest dosyc upierdliwe. Na zimowanie nadaje sie jak najbardziej, na codzien nie. Dodatkowym warunkiem jest posiadanie przez motocykl podwojnej kolyskowej ramy i brak wystajacej miski olejowej czy innych elementow znajdujacych sie nizej niz rama. Dlatego tez nie do kazdego moto sie nadaje. Do niemal kazdego cruisera/choppera (z wyjatkiem Virago bo ta ramy nie ma :) ) nadaje sie znakomicie.

Harley Davidson FXR-C

benov #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
[...]

Potwierdzam, jakosc i "solidnosc" sa naprawde ok. 900rr za kolektory tez
podnosi :)

benov

  pukpuk pisze:

Znalazam jeszcze w Makro taki podnonik hydrauliczny

Rzeczywiscie sa jeszcze w Makro te podnosniki ? Swoj kupowalem rok temu, potem zasadzalem sie na taki sam w OBI, dla kumpla, ale juz wysprzedano.
Jesli sa w Makro to bede musial czym predzej wyslac szwagra z gotowka :)

Harley Davidson FXR-C

pukpuk pukpuk-ktotam@NOSPAM.gazeta.pl

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

  pukpuk pisze:

> [...]

potem zasadzalem sie na taki sam w OBI, dla kumpla, ale juz wysprzedano.
Jesli sa w Makro to bede musial czym predzej wyslac szwagra z gotowka :)

Ja jestem  z Lublina i w tamtejszym Makro s takie podnoniki 2 firm jedna
to na pewno wiem, e CarSpeed za okoo 200 z, drugiej firmy ok 230 z. Ja
ogldaam te CarSpeed. Od razu po rozpakowaniu zauwayam odklejajc si
gum ochronn, t na ktrej ma sta rama. Tamtej firmy droszej nie
ogldaam, bo nie miaam siy przewraca :))

--

  pukpuk pisze:

> [...]

ogldaam te CarSpeed. Od razu po rozpakowaniu zauwayam odklejajc si
gum ochronn, t na ktrej ma sta rama. Tamtej firmy droszej nie

na górę