przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki

Atlobek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

czesc.

szukalem i nie znalazlem dokladnie takiego tematu wiec pytam.

zalozylem wieki temu migacze ledowe i duzo szybciej migaja. doroslem
zeby to zmienic. podlaczylem wczoraj przerywacz do ledow (do suzuki) i
miganie jest ok, ale przednie migacze ledwo swiecily.

moze ktos z Was przerabial juz to na wlasniej skorze i wie jaki
dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

dziekuje i pozdrawiam

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
www.bikepics.com/members/atlobek

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Atlobek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przerywacz oryginalny, ale na przewodzie przed kazdym kierunkiem opornik.
Nie pamietam wartosci - bez problemu wyguglasz.

dziekuje. wolalbym przerywacz bo mniej zachodu

pozdrawiam
   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
www.bikepics.com/members/atlobek

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Atlobek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal

dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunkw.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

--
Hinek

Atlobek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunkw.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

jak pisalem, podlaczylem 2 pinowy od suzuki do ledow i przednie
migacze duzo slabiej swiecily. a jak widze w necie jednak sa jakies
przerywacze dedykowane danym markom.

moze na motobajzlu poszukam i bede sprawdzal na bierzaco :)

pozdrawiam
   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
www.bikepics.com/members/atlobek

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Mon, 3 Sep 2012 07:08:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Atlobek
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Wedug mnie przerywacz moe si rni ewentualnie uoeniem pinw i std ich
przypisanie do marki.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "Piotr Klimek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Wedug mnie przerywacz moe si rni ewentualnie
uoeniem pinw i std ich przypisanie do marki.

Moze byc jeszcze sytuacja, ze przerywacz nie ma wykrycia przepalenia zarowki (mialem taki w puszce) - taki by sie nadawal do diodowych kierunkow.

Nie wiem w jakim motocyklu taki byl zastosowany - ja i tak bym nie kombinowal z przekladaniem przerywaczy itd., tylko majac kierunki na stole dolutowalbym przy kazdym kierunku po oporniku.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

J_K_K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-09-03 15:11, Hinek pisze:
Uzytkownik "Atlobek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal

dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunkw.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

Plus z minusem zamienione z przodu ?

J_K_K

Atlobek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Plus z minusem zamienione z przodu ?

to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
to przeciez diody

W dniu 2012-09-06 13:30, Atlobek pisze:>

> to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
> to przeciez diody

Byo napisane, e ledwie co.
Przy diodach moliwe s prdy powrotne
(np. wiecenie diodowej lampki owietlenia wntrza samochodu,
przy niezbyt dobrym styku wcznika drzwiowego (drzwi zamknite)
i zwizane z tym zaczanie alarmu ;) ).

J_K_K

W dniu 2012-09-09 22:26, J_K_K pisze:

By

J_K_K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-09-09 23:37, Kuczu pisze:
[...]

Zwizualizuj mi prosze drzwi w motocyklu. Moja wlasna, prywatna
wyobraznia tego nie ogarnia.

Saba ta wyobrania - na kreatywnego si nie nadajesz ;)
A tak co ad meritum sprawy moe, a nie eby si tylko przypierdzieli ?
Fabrycznej trajki CZ-ki poszukaj, to i drzwi zobaczysz.

A jak Ci dalej nie pasuje, to opu 3 ostatnie linijki i po sprawie.

J_K_K