prze

Zyga #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Trac do niego cierpliwo. Zacina si, tzn. nie za karzdym wciniciem si
wycza. A jazda przez miasto z wczonym migaczem to nie jest to co
tygrysy lubi najbardziej. Rozebraem, wyczyciem, przesmarowaem,
skrciem, dalej to samo. Kupiem uywk na niemieckim ebayu, zaoyem,
wszystko cacy. Pojedziem p sezonu, znowu to samo. Ja wiem e moto stoi
bez przykrycia, albo pod dachem, albo i nie. Ale co z tego? Kto ma jaki
pomys to chtnie wysucham dobrej rady. Moto to gs500.

pzdr
Zyga

Zyga #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zyga pisze:
Trac do niego cierpliwo. Zacina si, tzn. nie za karzdym wciniciem si

kadym oczywicie.

Atlobek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kto ma jaki
pomys to chtnie wysucham dobrej rady. Moto to gs500.

czesc. mialem to samo w fazerze. ale to po myciu karszerem.
rozkrecilem, zeskrobalem srubokretem to co troche zasniedzialo,
psiknalem WD40 i skonczyl sie problem. a, i jeszcze lekko podgialem te
blaszki i rozciagnalem sprezynke zeby mocniej dociskalo.

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

greg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Zyga" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h7hggr$33c$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ja miaem podobnie z przecznikiem wiate: na drogowe przecza, z powrotem nie chcia. Rozkrciem i tak dugo psikaem wd40 a cay brud wymyo. Zadziaa. Od p roku spokj. Moe to nie jest rozwizanie ostateczne, ale tanie.

pozdro

greg

na górę