problem ze skuterem 2T Keeway Ry 8

radek132 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Witam tak jak w temacie mam problem z moim skuterem ,skuter jest 2T Kewaay Ry 8 . pewnego dnia gdy jechaem moim skuterem nagle odczuem e sta si on wolniejszy ,kiedy jego v-max by 65 a teraz 35. skuter wkrca si da obroty, jest mocny na starcie  ale jedzie wolno. zdjoem cylinder i zobaczylem e tok jest ju troch porysowany wic kupiem nowy cylinder Airsal 50 mylaem e przyczyn jest przegrzanie ale gdy zaoyem nowy cylinder byo to samo , kupiem nowe sprzgo lecz to te nic nie dao zmieniaem rolki na 3,5 , 7,5 , 9,5 lecz to te nic nie dao dodam e wczeniej jedziem na rolkach 7,5 i byo wszystko dobrze,  dobry start , przypieszenie te i v-max te mi odpowiada . Jeli wiecie co mu dolega to prosz pisa . z gry dzieki .

Jacek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-11-13 o 17:05, radek132 pisze:
[...]
To fajnie, e sam kombinujesz, ale brak Ci wiedzy i dowiadczenia, a przede wszystkim logiki. To przyjdzie z czasem.
Po co zmienia sprzgo? Czue, e lizga? Nie lizgao. To nie zmienia.
Jak silnik straci moc, to przyczyna jest na 99% "przed cylindrem i tokiem" - mam tu na myli zasilanie paliwem, zapon, ewentualnie dopyw powietrza i tam bym szuka.
ZObacz wiec - mokra i ciemna - szukaj usterki w zaponie.
wieca sucha, ale ma iskr - szukaj w ganiku.
Jacek

radek132 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

radek132 napisal

[...]

dziki za rad ale skuter ma moc , lecz jest wolny ,tak wieca jest mokra