problem z rozmiarem kasku

czuprus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam. Mam problem z kaskiem. Mj obwd gowy to gdzie 60-61 cm a wic na granicy rozmiaru L i XL. Kupiem kask firmy Naxa f16A i gdzie po godzinie jazdy kask tak uwiera e czowiek o jednym o czym marzy to go cign. Mierzyem jeszcze kask firmy LS2 L i Xl za maa. Mierzyem te kaski firmy HJC rozmiar XL wydawaby si ciut za duy ale do przyjemnie, natomiast rozmiar L chyba troch za may. Problem polega na tym czy kupi kask o rozmiarze XL i jedzi z kominiark, czy jednak ta L-ka rozbije si eby pasowao. Nie mam ju gowy do tego a czuj si troch dziecinie z tymi kaskami. Co radzicie ?

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "czuprus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa w wiadomoci news:3df4aeea1082a3bc2ef05cb82f776b18$1grupy.scigacz.pl...
kaskami. Co radzicie ?

https://www.youtube.com/watch?v=yEKPhhrVCXQ

--
Grzybol

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2016-04-15 o 20:45, czuprus pisze:
[...]

Nowy kask powinien by mocno "dopasowany", ale na pewno nie za may i nie moe uwiera. Ma si dobrze trzyma gowy przy energicznym ni krceniu. Jeli zamierzasz jedzi w kominiarce to moesz wzi nieco luniejszy, ale w kadym wypadku powinien by wygodny i po zaoeniu zrobi "klik" ((c) by Watson), czyli pasowa w kadym aspekcie - pola widzenia, wygody, obsugi w rkawicach etc.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (byy rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Kosmaty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-07-28 13:31, AZ pisze:
Witam,

Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale
producent juz nie.

Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
jazdy na prostowanych felgach? Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?

Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

Napieraj dziadostwo, organy się przydadzą.

na górę