problem z odpaleniem

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

witam zgubilem kluczyk i nie zabardzo wiem co teraz zrobic...suzuki bandit 1250 2007r.wystarczy kupic inna stacyjke czy to jakies wieksze komplikacje???

W dniu 2014-02-19 00:24, bartek999 pisze:
witam zgubilem kluczyk i nie zabardzo wiem co teraz zrobic...suzuki
bandit 1250 2007r.wystarczy kupic inna stacyjke czy to jakies wieksze
komplikacje???

http://allegro.pl/suzuki-gsxr-sv-gsf-gsr-burgman-kluczyk-immobilizer-i3973705079.html

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

W dniu 2014-02-19 09:22, bartek999 pisze:
I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

to zadzwon i, kurwa, zapytaj !

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-02-19 09:25, Kuczu si

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

johnny napisal

W dniu 2014-02-19 09:25, Kuczu się niesłusznie piekli:

:) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem
wiec sie na tym nie znam
to zadzwon i, kurwa, zapytaj !

Jak ma zadzwonić jak nie podałeś mu swojego numeru telefonu? ;-)

Pozdrawiam Johnny

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

bartek999 napisal

W dniu 2014-02-19 13:24, bartek999 pisze:

:) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem

Rence opadywuja...

On 2014-02-19, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2014-02-19 13:24, bartek999 pisze:

:) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem

Rence opadywuja...

Tak mi naszlo na mysl, co oni kurwa umieja? Pisac niet, uzywac internetow niet,
zadzwonic niet, wykonac prosta czynnosc myslowa niet, no to co?!

--
Artur
ZZR 1200

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ"  napisa

Tak mi naszlo na mysl, co oni kurwa umieja? Pisac niet, uzywac internetow niet,
zadzwonic niet, wykonac prosta czynnosc myslowa niet, no to co?!

To jest po prostu demencja! Zwykle alzheimer atakowa na staro...
Myl, e co si zmienio i atakuje teraz modych. Czarno widz :/

--
Hinek

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"AZ"  wrote...

Kuczu wrote:
bartek999 pisze:
[...]

Ale

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

masti napisal

Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 12:24:26 +0000 osobnik zwany bartek999
napisał:

:) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem
wiec sie na tym nie znam

to weź mechanika niech Ci naprawi

Kurwa  pisze o pomoc wlasnie po to zeby nie brac mechanika bystrzaki ale widz tez macie wiedz nie chud w temacie a zwlasza ten pajac na gumce od majtek"KUCZU" pierdolony filozof po podstawwce i po huj wam ta kurwa strona czlowiek prbuj si czego dowiedzie a tu kuuczu zapierdala na "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil zajebany!!!
Nie pozdrawiam --

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "bartek999"
i po huj wam ta kurwa strona

wite sowa. Zamkn t jeban stron!
Odpowiada za ni niejaki Lovtza.
On odpowiada za te debilizmy i toleruje t band
debili. To admin z boej aski - trzeba z nim
zrobi porzdek razem z jego moderatorami.

--
Hinek

W dniu 2014-02-19 16:23, bartek999 pisze:

Kurwa  pisze o pomoc wlasnie po to zeby nie brac mechanika bystrzaki ale
widz

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 19-02-2014 20:44, Kuczu pisze:

grubo ! :)

Ten no a co to sa awiatory?

Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

W dniu 2014-02-20 15:25, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 19-02-2014 20:44, Kuczu pisze:

grubo ! :)

Ten no a co to sa awiatory?

Nie wiem. Ale czuje ze to jakas wiejska odziez kaskaderska. Bartek pewnie wie. Zapytaj go na priv.

Viking #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-02-20 15:41, Kuczu pisze:
[...]

Pewnie zjebowi chodzi

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Wed, 19 Feb 2014 15:23:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartek999
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Lubi ten moment kiedy pkaj i pokazuj prawdziwe oblicze.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

On 2014-02-20, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
[...]

Prawy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dobrze wiemy, e ludzie czsto co innego mwi, co innego myl, ... Czy mog by sytuacje, w ktrych takie postawy s uzasadnione i moralne? ... poniewa adwersarz w danej chwili nie jest gotowy na przyjcie okrutnej dla niego nowiny.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bartek999 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Zadanie domowe: rozbir gramatyczno-logiczny powyszego zdania.

P.S.

http://www.fotka.pl/profil/Bartek092/albumy/1,Ja/42469831,?ref=104

Grubo!

http://motogof.tumblr.com/

W dniu 2014-03-03 10:44, Adam Wysocki pisze:

http://www.fotka.pl/profil/Bartek092/albumy/1,Ja/42469831,?ref=104

Grubo!

ROTFL !!

W dniu 03-03-2014 10:44, Adam Wysocki pisze:

http://www.fotka.pl/profil/Bartek092/albumy/1,Ja/42469831,?ref=104

Grubo!

Adam k*rwa ostrzegaj! :))
"to mnie mog

krak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-02-19 13:24, bartek999 pisze:
  Nie jestem mechanikiem
wiec sie na tym nie znam

Jeli jeste takim ignorantem to proponuj sanki. Temat sanek powiniene ogarn

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Bzdur.pl

bartek999 pisze:
I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

Tak jak na aukcji allegro jest napisane: jeli zgubisz ostatni kluczyk zadzwo do sprzedajcego (tel.536291602) to Ci przypisze nowy klucz do ECU.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

bartek999 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Piotr Rezmer napisal

bartek999 pisze:
I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

Tak jak na aukcji allegro jest napisane: jeli zgubisz ostatni kluczyk
zadzwo do sprzedajcego (tel.536291602) to Ci przypisze nowy klucz do ECU.

wkocu kto normalny :) dziki serdeczne kolego,powodzonka!!!

Dnia 19.02.2014 bartek999 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl> napisa

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Rezmer"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:le2ofj$epo$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.. .

bartek999 pisze:
I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

Tak jak na aukcji allegro jest napisane:
Ale on wanie tego nie ogarnia!  Ma tylko dwie synapsy, niestety
zbytnio oddalone od siebie i nie jest w stanie przeczyta ze
zrozumieniem opisu na tej aukcji. Opis jest dla niego albo
niezrozumiay, albo nie potrafi uy linka :\

--
Hinek

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bartek999 pisze:
[...]

Zabieram tu go, albowiem "dyskusja" jaka powstaa w tym watku niestety jest dc typowa dla tej grupy, a jest to mczce dla mnie i, sadz, dla wielu.
Pomijajc nieistotna tu kwesti, czy odpowied na pytanie autora watku bya wystarczajaco jasna dla przecitnie inteligentnego czlowieka uwaam, ze autor wtku mia wite prawo wk... si i opierdoli grupowych medrcw!
Nie ma wszak obowizku zabierania tu gosu, a nawet czytania wpisw! Autor zada pytania, Kuczu udzieli mu merytorycznej odpowiedzi i chwaa mu za to (do tego momentu)!
Ale dalej to ju byo typowe dla wielu, niczym nieuprawnione werntylowanie kompleksw, popisywanie si itp, zajmujace wielu, MZ cakowicie niepotrzebnych i nic nie wnszacych postw.
  Nic bowiem nie uprawnia kuczu i pozostaych do wypisywania ocen poziomu innego uczewstnika grupy, i to na podstawie jednego jego wpisu, tym bardziej, ze o nic takiego nie prosi.  To wskazuje raczej na nabrzmiae kompleksy tych koniecznie chcacych wykazac swoj rzekom wyszo.
Jesli bowiem nawet uznalicie pytajacego za przygupa to wcale nie istnieje obowizek dzielenia si tym spostrzezeniem ( i to w obraliwych sowach) z caym internetem, chyba, bo nie niesie to z soba addnej poytecznej treci, chyba, ze  w tajemniczy sposb ma podnie wam to samopoczcie i odreagowa jakies kompleksy..
Ten sposb reakcji przypomina mi zachowanie wiejskiego mdrka, ktry na pytanie o drog do miejscowosci X odpowiada: "ty gupku, lepoto, jak mozna o tak oczywisto pyta, chyba si z ch...na gowy pozamienia, wszak na drogowskazie 5 km wczesniej wyranie byo to napisane, Trzeba byc takim idiota jak ty, zeby tego nie zauwazy i wci o to pyta..." i w tym duchu przez dalsze 5 minut.
Moe mu to samopoczucie poprawio, ale wiadkowie takiego zachowania uznaj go za conajmniej zakompleksionego i smiesznego chama. Co i ja czynie..
;-)

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27.02.2014 17:45, p47 pisze:

[...]

Kolega tu chyba od niedawna? Google zna duga histori zwizku midzy pl.rec.motocykle  a pewnym portalem, zwizku penego cierni i wybojw wic nie bd opisywa tych lat mki.
W skrcie: bywalcy newsw bardzo dbaj, eby poziomu tego portalu nie zawyy powyej redniej gimbusowej, mogaby si przetoczy przez Polsk fala tajemniczych zgonw z powodu wybuchu resztek mzgu (przegrzanie). Tak to jest, kiedy na si czy si dwie rone kultury, zy pienidz wypiera dobry. Pomijam, e potencjalny czytelnik traci moliwo wyboru medium a wic jest to dziaanie antyrynkowe.

--
Arni

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Sploszyles cos...
Dawno juz nie bylo jakiegos tradycyjnie pieknego watku, o wszystkich
grzechach glownych "tej grupy".
--
Pozdrowionka
Jacot M10

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2014-02-27 18:14, Arni wrote:
[...]

Nie , "kolega" tu nie od niedawna i w zwizku z tym napotkaem juz wiele podobnych "dyskusji"...
Czy jestes w stanie wykazac, ze opisywana wyej reakcja grupowych medrcw ma jakikolwiek realny wpyw na poziom postw w grupie??
MZ suzy ona jedynie wentylowaniu kompleksw tych "mdrcw" i tajemniczemu podniesieniu ich samopoczucia pt.: "jaki ja mdry, dowcipny i przystojny jestem" ;-)

On 2014-02-27, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nie , "kolega" tu nie od niedawna i w zwi

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "p47"  napisa

Nie , "kolega" tu nie od niedawna

Tak? A "kolega"  jako stary wyjadacz usenetowy nie
sysza o zwyczaju podpisywania postw?

--
Hinek

On 2014-02-27, p47 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Zabieram tu g

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Cos Ci sie pomerdalo albo probujesz manipulowac. Bo gdyby to miala byc
ta sytuacja to wiejski medrek by odpowiedzial "prosto i w prawo" a pytajacy
na to "co to znaczy prosto i w prawo?".

Majster do czeladnika:
- Tu jest zawr. O 20.00 go odkrcasz, a o 6.00 zakrcasz, kapujesz?
- Nie.
- Kuwa. To zawr. O 20.00 - odkrcasz, a o 6.00 zakrcasz, rozumiesz?
- Nie.
- esz w mord kopany... To jest zawr. O 20.00 go odkrcasz, a o 6.00
zakrcasz, pojmujesz?
- Panie majster, czy pan jeste debilem?! Trzeci raz mwi, e NIE
ROZUMIEM!

By sobie czowiek, ktory posiada swoja wasna fabryke miesna, jednakze
by juz w podeszym wieku i postanowi przekazac interes swojemu jedynemu
synowi (jak to zwykle bywa). Przyprowadza syna do fabryki i mowi:
- Synu widzisz ta maszyne? do niej wkadasz barana i wychodzi parwka,
rozumiesz?
- Nie - odpowiada syn
Ojciec tumaczy wiec jeszcze raz:
- Maszyna, Baran, parowka... rozumiesz?
- Nie - ponownie odpowiada syn
Ojciec nie wytrzymuje ale tumaczy jeszcze raz:
- Tu masz maszyne, w nia wkadasz barana i wychodzi parowka... ROZUMIESZ?
- Nie tato, ale powiedz mi czy jest maszyna w ktora sie wkada parwke i
wychodzi baran?
- TAK, TWOJA MATKA!

Tak mi si skojarzyo.

http://motogof.tumblr.com/